Ja dus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus Christ, Je bent écht a dumb fuck. We zijn tegelijk in gelogd. Trouwens Mike Hunt is een kloon van Uranus. En dat heb ik al 30 keer gezegd, my little Nemo
Ja!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moeten we soms een poll aanmaken?
Beetje jammer dat hij de confrontatie niet aandurft en gelijk weglooptquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij kwam toch niet opdagen voor de bruiloft
Ik ga zo ook maar eens onder de douche! Binnenkort heb ik mijn eigen douche!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen, hoor. Stelletje azijnpissers
I'm not him, he's not me. Ik heb al genoeg aan de stemmen in mijn hoofdquote:
ochja, lijkt mij enig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens onder de douche! Binnenkort heb ik mijn eigen douche!
Nou begin maar met polls maken zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ja!!
Verkiezing:
Domste,
zieligste,
grootste pispaaltje
populairste
etc...
En jij stelt jezelf beschikbaar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
Moet iedereen hier niet gewoon even flink doorgeneukt worden?
Owja, doe eens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
expliciete sex is hier forbidden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
Cairon is infiltrating in our hearts.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen, hoor. Stelletje azijnpissers
Ik moet dus een poll maken die ik zelf in geen enkele catagorie meer zal gaan winnen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou begin maar met polls maken zou ik zeggen
vertaling: ik ga Australian Open kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij de confrontatie niet aandurft en gelijk weglooptmaar dat hij iets niet afmaakt hebben we dus eerder gezien...
![]()
Ik ga tennissen in de kou![]()
Ze hebben nu inmiddels na de rode muntjes de grijze ook alweer vervangen, dus je bent al veel te lang niet meer hier geweest. Laten we die 2 combineren dan. Top jij of top ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
A la highschool. Most likely to....quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ja!!
Verkiezing:
Domste,
zieligste,
grootste pispaaltje
populairste
etc...
Als er nou leuke mensen zouden zitten hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
En jij stelt jezelf beschikbaar?
Normaal ben je nooit zo kieskeurig en nu heb je opeens de benen gekruist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
expliciete sex is hier forbidden.
wat had je voor mij in gedachten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A la highschool. Most likely to....
Oh, ik mag kiezen! We kunnen 't ook allebei doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben nu inmiddels na de rode muntjes de grijze ook alweer vervangen, dus je bent al veel te lang niet meer hier geweest. Laten we die 2 combineren dan. Top jij of top ik?
Succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik moet dus een poll maken die ik zelf in geen enkele catagorie meer zal gaan winnen...
Hee hee ik ben yurithamaster nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vertaling: ik ga Australian Open kijken
Volgens mij is MrBrightside best leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er nou leuke mensen zouden zitten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |