Ik geloof ook niet in de kerk, maar ik weer dat god aanwezig is in mijn leven, en dat jezus een boodschap heeft voor mij. En dat beiden kan ik niet ontkennen. Maar normaals, ik geloof ook niet in de kerk en in het wel of geen tv hebben...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in sprookjes. Maar ik geloof vooral niet meer omdat al die geloven zo huichelachtig asl de pest zijn. Alles uit naam van God, Allah en weet ik veel wie. Al die kut kerken met hun fundamentalistische ideeën. No thanks!
PDD: inderdaad, GB heeft de dvd box gekregen als afscheid bij zn vorige baan. Erg leuke shows!!quote:
kostelijk dit!quote:
De tijd gaat door.quote:
Volgens mij heeft hier nooit iets dieps plaats gevonden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet? waarom niet? Ik begon ook al iets en MisterO zei ook al zoiets.
Moeten we het hier luchtig houden?
Tegenwoordig wel ja..quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O ja!! *zapt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tijd gaat door.
Oooow WIDM begiiiint
te makkelijk *open deur*quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hier nooit iets dieps plaats gevonden...
PDD: Je moet geloven wat je wil. Zeker als je je daar beter door voelt. Jammer alleen dat bepaalde geloven vinden dat ze voor anderen moeten bepalen hoe ze hun leven moeten leiden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in de kerk, maar ik weer dat god aanwezig is in mijn leven, en dat jezus een boodschap heeft voor mij. En dat beiden kan ik niet ontkennen. Maar normaals, ik geloof ook niet in de kerk en in het wel of geen tv hebben...
Genadeloos afzeiken mag ook hoor. Gebeurt alleen niet vaak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
so truequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Je moet geloven wat je wil. Zeker als je je daar beter door voelt. Jammer alleen dat bepaalde geloven vinden dat ze voor anderen moeten bepalen hoe ze hun leven moeten leiden.
CU en CDAquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Je moet geloven wat je wil. Zeker als je je daar beter door voelt. Jammer alleen dat bepaalde geloven vinden dat ze voor anderen moeten bepalen hoe ze hun leven moeten leiden.
PDD: maar ondertussen zijn alle meningen wel bekend is worden discussies al snel een opsomming van argumenten die al 100x tegenover elkaar zijn gezet (en ook nog vaak door dezelfde mensen).quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja..
"Vroeger" mocht er nog wel eens een heftige discussie worden gevoerd. Maar tegenwoordig is iedereen bang dat het niveau te hoog wordt
Ik heb het nooit geschuwd hoor, maar er zijn niet al te veel dingen waar ik over mee kan lullen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja..
"Vroeger" mocht er nog wel eens een heftige discussie worden gevoerd. Maar tegenwoordig is iedereen bang dat het niveau te hoog wordt
Ik reageer niet vaak meer, dus ik ben onvoorspelbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: maar ondertussen zijn alle meningen wel bekend is worden discussies al snel een opsomming van argumenten die al 100x tegenover elkaar zijn gezet (en ook nog vaak door dezelfde mensen).
Naam: Chantal aka huppelmutsquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We mogen inmiddels ook niet meer centraal zijn, (dat waren we vroeger wel)
Maar Yvonne haat ons... helaas...
maar het is wel verplicht je je voorte stellen wie je bent.
Je naam, foto, hobbys hoe je hier terecht kwam en wie je de meest lekkere vent vind...
Niemand heeft de waarheid in pacht... En omdat god en jezus voor mij het meeft vertrouwd voelen, geloof ik in hun, maar als iemand anders mij iets verteld neem ik dat meestal ook aan, of niet. Maar het mooiste is, alle geloven verschillen niet eens zo heel veel van elkaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat alle denkbare onderwerpen aan bod zijn gekomen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: maar ondertussen zijn alle meningen wel bekend is worden discussies al snel een opsomming van argumenten die al 100x tegenover elkaar zijn gezet (en ook nog vaak door dezelfde mensen).
ben je een lesbotje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naam: Chantal aka huppelmuts
Foto: zie fobo
hobby's: computeren, lezen, met hond wandelen, bierdrinken
hoe ik hier kwam: nou ik zat op ONZ onzin te kwallen en toen viel mij de [HOMO] topic op en toen viel me op dat er best veel in de geschiedenis van ONZ staan
meest lekkere vent:
We hebben het tegenwoordig over:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat alle denkbare onderwerpen aan bod zijn gekomen..
PDD: Het grote verschil zit hem in hoe je dat gelukkige leven daar kunt bereiken. OF toch ook weer niet. In de basis komt het redelijk overeen, alleen wordt het altijd zo slecht uitgevoerd door de gelovigen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niemand heeft de waarheid in pacht... En omdat god en jezus voor mij het meeft vertrouwd voelen, geloof ik in hun, maar als iemand anders mij iets verteld neem ik dat meestal ook aan, of niet. Maar het mooiste is, alle geloven verschillen niet eens zo heel veel van elkaar.
Allemaal beloven ze een gelukkig leven (na de dood)
nope wel nieuwsgierigquote:
Mits je je aan een stel suffe regels houdt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Allemaal beloven ze een gelukkig leven (na de dood)
Dat laatste is het probleem. Als iedereen nou eens zijn geschriften nou eens goed leest, dan zou de wereld een veel betere plek zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Het grote verschil zit hem in hoe je dat gelukkige leven daar kunt bereiken. OF toch ook weer niet. In de basis komt het redelijk overeen, alleen wordt het altijd zo slecht uitgevoerd door de gelovigen...
PDD: dan lees je wel heel selectief. Het gaat veel meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We hebben het tegenwoordig over:
Vampieren
en
Seks
en thats it....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |