Uhh.. weet ik veel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Hmmz, tegenstrijdigheden in 1 zin. Ik was juist de reden dat het niet leuk meer was toch?
Kittens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja rofl, een van mijn katten ook...............................
3 maanden later had ik 5 katten
quote:
Nee, een premonition. Net zoals Phoebe in Charmedquote:
Ja ja ja, die kan ik wel hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het onze vader in het armeens:
<knip>
Ik kijk geen sprookjes-seriesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, een premonition. Net zoals Phoebe in Charmed
Ken je hem echt?quote:
WAAAAT???quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben nu inmiddels na de rode muntjes de grijze ook alweer vervangen
en geen voetbal heb ik begrepen...quote:
wie is dat? en why?quote:
De kerstman doos, zo noemen jullie hem in Amerikaquote:
Ik ben christelijk opgevoed, en ik ben nog iets van 4 jaar overtuigd christen geweest..quote:
nee, ik noem hem sugadaddyquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De kerstman doos, zo noemen jullie hem in Amerika
Wie heeft jou dat ingefluisterdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en geen voetbal heb ik begrepen...
Ik begin steeds meer te geloven ben er sinds een maandje of 2 ervan overtuigd van het bestaan van jezus, maar dan op de gnostische wijze (met de gedachte van het ameense onze vader)quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed, en ik ben nog iets van 4 jaar overtuigd christen geweest..
Maar nu geloof ik niet meer....
jijquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
men weet wel dat ik hier gewoon mee post, en af 'n toe met Angel flirt
Ah, de eeuwenoude discussiequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven ben er sinds een maandje of 2 ervan overtuigd van het bestaan van jezus, maar dan op de gnostische wijze (met de gedachte van het ameense onze vader)
Ik geloof niet meer in sprookjes. Maar ik geloof vooral niet meer omdat al die geloven zo huichelachtig asl de pest zijn. Alles uit naam van God, Allah en weet ik veel wie. Al die kut kerken met hun fundamentalistische ideeën. No thanks!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven ben er sinds een maandje of 2 ervan overtuigd van het bestaan van jezus, maar dan op de gnostische wijze (met de gedachte van het ameense onze vader)
Dat soort discussies vinden hier niet plaatsquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ah, de eeuwenoude discussie![]()
*pakt vast wijn* Het is 5 o'clock somewhere
echt niet? waarom niet? Ik begon ook al iets en MisterO zei ook al zoiets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat soort discussies vinden hier niet plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |