abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65498604
Dit is NWS-feedback. Je weet wel: de plek waar je als user terecht kunt met vragen en klachten over moderatie op dit geweldige subforum. De bedoeling is dan dat je de klacht meldt, dat een moderator er zo snel mogelijk naar kijkt en terugkoppeling geeft, waarna iedereen weer vrolijk overgaat tot de orde van de dag.

Tot zover de irrealistische droom. Nu de werkelijkheid...
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
En, niet onbelangrijk: FAQ
Goed om zo nu en dan nog eens door te lezen.
pi_65498620
OI! Topic-kaper.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65498743
Kolderiek om dan weer zelf het topic te willen openen

Merge de topics dan tenminste man

Waarom zijn holocaust of nazi-vergelijkingen ineens een probleem?Ze zijn juist belangrijk en actueel en zeker waar het om Wilders gaat die dezelfde strategie aan het voeren is als in de periode voor de holocaust.
pi_65498770
- edit -

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2009 17:23:07 (Kappen nu met het getroll) ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_65498792
Ik vind het trouwens een kuttitel en het zegt meer over de moderator die hem bedacht heeft dan over de users
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:22:26 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_65498798
- edit -

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2009 17:23:35 (Kappen, jij ook) ]
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_65498799
Het vorige topic is gesloten, maar toch even een link naar mijn "verweer": [NWS FB] feedback en dat soort dingetjes
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef SCH het volgende:
Waarom is een vergelijking met het nazitijdperk verboden? Dat is in de discussie over moslims heel erg actueel en is belangrijk om te blijven benadrukken.
Ik denk dat mensen zich teveel fixeren op de achtergronden van de partijen in die situatie (nazi's vs. Joden). Hierdoor missen ze het belangrijkste punt wat wordt bedoeld met "Nie Wieder". Daarmee bedoelen ze niet dat het de Joden nooit meer mag overkomen, daarmee wordt bedoelt dat het geen enkele bevolkingsgroep meer mag gebeuren. Daarmee zijn niet alleen de werkkampen en gaskamers een schande voor de mensheid, maar moet er ook een les getrokken worden uit hoe het zo ver kon komen.
pi_65498839
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef Meh7 het volgende:
Het vorige topic is gesloten, maar toch even een link naar mijn "verweer": [NWS FB] feedback en dat soort dingetjes
[..]

Ik denk dat mensen zich teveel fixeren op de achtergronden van de partijen in die situatie (nazi's vs. Joden). Hierdoor missen ze het belangrijkste punt wat wordt bedoeld met "Nie Wieder". Daarmee bedoelen ze niet dat het de Joden nooit meer mag overkomen, daarmee wordt bedoelt dat het geen enkele bevolkingsgroep meer mag gebeuren. Daarmee zijn niet alleen de werkkampen en gaskamers een schande voor de mensheid, maar moet er ook een les getrokken worden uit hoe het zo ver kon komen.
Helemaal mee eens. Ik weet niet welke post is verwijderd maar het lijkt me onzinnig dat vergelijkingen met het nazitijdperk worden gemoderate. Misschien kun je aangeven in welke context dit was en hoe hij ongeveer was neergeschreven?
pi_65498990
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef SCH het volgende:

Waarom zijn holocaust of nazi-vergelijkingen ineens een probleem?Ze zijn juist belangrijk en actueel en zeker waar het om Wilders gaat die dezelfde strategie aan het voeren is als in de periode voor de holocaust.
Tja, we willen gewoon graag een duidelijke openingspost.
Mergen is een boel werk voor Forum Admins en die twee posts waren het niet waard. Vooral omdat ik op m'n klompen kon aanvoelen dat ze hier opnieuw gepost zouden worden. En ziedaar: ik heb gelijk gekregen.

Waarom de post van Meh7 is verwijderd, heb ik in het vorige topic al aangeven. Leek me duidelijk genoeg.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens een kuttitel en het zegt meer over de moderator die hem bedacht heeft dan over de users
Zoiets heet ook wel realisme. Of wil je na de vorige 2-3 topics beweren dat jullie niet hier verbitterd de onderlinge strijd uitvechten?

Maar ik sta open voor een betere topictitel hoor. Suggesties mag je sturen via PM. Liever niet hier in het topic, want dan gaat de discussie daar weer 20 posts over.
pi_65499067
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Helemaal mee eens. Ik weet niet welke post is verwijderd maar het lijkt me onzinnig dat vergelijkingen met het nazitijdperk worden gemoderate. Misschien kun je aangeven in welke context dit was en hoe hij ongeveer was neergeschreven?
Mijn hele post bestond uit een paar regels. Verder maakte ik slechts een vergelijking zonder daar een duidelijke uitleg bij te geven. In die zin kan het verkeerd begrepen zijn.
pi_65499089
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Nogmaals: de post is niet voor niets verwijderd. En het is dan dus NIET de bedoeling dat precies dezelfde teksten hier worden herhaald. Mocht dat toch worden gedaan, plaats ik gegarandeerd een note.
pi_65499141
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nogmaals: de post is niet voor niets verwijderd. En het is dan dus NIET de bedoeling dat precies dezelfde teksten hier worden herhaald. Mocht dat toch worden gedaan, plaats ik gegarandeerd een note.
Een note is een wassen neus, wat boeit een note nou? Het gaat erom dat we de discussie met zuivere argumenten kunnen voeren omdat er verwarring over is. Misschien kan jij dan zeggen waarom de post is verwijderd?
pi_65499204
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Elfletterig het volgende:

Zoiets heet ook wel realisme. Of wil je na de vorige 2-3 topics beweren dat jullie niet hier verbitterd de onderlinge strijd uitvechten?
Ik vind de moderators verbitterder dan de users. En veel discussie komt juist voort uit de dubbele signalen van sommige moderators, of hun cynische houding. Dat kan wel enige verbittering tot gevolg hebben maar da's een kwestie van het ei, de kip en FOK!
quote:
Maar ik sta open voor een betere topictitel hoor. Suggesties mag je sturen via PM. Liever niet hier in het topic, want dan gaat de discussie daar weer 20 posts over.
Die titel van Mutant was prima maar zelf weten, dit komt een beetje kinderachtig over.
pi_65499278
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef SCH het volgende:
Die titel van Mutant was prima maar zelf weten, dit komt een beetje kinderachtig over.
Vond 'm maar matig, die van Mutant01... Maar hoezo kinderachtig? Ik doe je nog wel een aanbod om goede suggesties via PM naar mij te mailen. Ik heb nog niks mogen ontvangen. Wees eens creatief ofzo. Je bent toch journalistiek geschoold?
pi_65499428
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vond 'm maar matig, die van Mutant01... Maar hoezo kinderachtig? Ik doe je nog wel een aanbod om goede suggesties via PM naar mij te mailen. Ik heb nog niks mogen ontvangen. Wees eens creatief ofzo. Je bent toch journalistiek geschoold?
Verzin ze zelf. Het is nogal kinderachtig van een mod om je frustraties over de users op deze manier te uiten. Leg dan gewoon je functie neer.
pi_65499524
* Elfletterig ziet nog steeds geen PM in zijn mailbox van SCH, is teleurgesteld in zijn gebrek aan creativiteit en gaat over tot de orde van de dag...
pi_65499595
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nog steeds geen PM in zijn mailbox van SCH, is teleurgesteld in zijn gebrek aan creativiteit en gaat over tot de orde van de dag...
* SCH ziet Elfletterig steeds verbitterder worden. Neem een borrel van me.
pi_65499657
Allah Al Watan Al Malik
pi_65499710
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_65499715
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef SCH het volgende:
* SCH ziet Elfletterig steeds verbitterder worden. Neem een borrel van me.
Echt niet, ik moet nog rijden.
Neem jij maar een biertje van mij, lijkt me veel beter...

pi_65499787
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef Het_hupt het volgende:
Varkens zielig verdoofd? Oordeel zelf.
spammer?
iig geen NWS
heb spam url al aangepast
pi_65499790
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Echt niet, ik moet nog rijden.
Neem jij maar een biertje van mij, lijkt me veel beter...

[ afbeelding ]
pi_65499812
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
Milli Görüs mag Westermoskee niet alleen bouwen

Offtopic post van Extec.
Wat ik soms wel denk - waarom doe je dit niet via het gele driehoekje? Dat werkt goed en krijg je hier geen discussie.
pi_65499850
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ik soms wel denk - waarom doe je dit niet via het gele driehoekje? Dat werkt goed en krijg je hier geen discussie.
Oh, ik leg gewoon alle kaarten op tafel. Discussie of niet, als ik wat vind dan moet de ander er maar mee leven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65499923
@ Het_hupt: Dank voor het melden, topic is gesloten.

@ Mutant01: Opmerking grotendeels verwijderd, plus waarschuwing geplaatst in het topic. Ik zal het in de gaten blijven houden.
pi_65499946
Bedankt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65500251
yw 11
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 18:38:31 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65501164
tvp dan maar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:44:15 #29
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65503523
Dank voor het sluiten van Het 'nederzettingen zijn legaal' topic , maar het bleef lang open. Nu begrijp ik best dat jullie niet altijd paraat zijn en misschien is het wel nodig dat jullie allemaal je licht er over laten schijnen voordat er gehandeld wordt, maar...
Het vervelende is dat mensen dan tijd en energie gaan stoppen in een topic dat uiteindelijk toch gesloten blijft. Hoeven ze niet te doen natuurlijk, maar dan blijft zo'n rare claim lang onweersproken.

Kunnen dit soort discutabele topics niet gewoon tijdelijk op slot gegooid totdat alle mods er over nagedacht hebben?
Here we are now, entertain us.
pi_65504042
IJsland krijgt eerste homoseksuele premier

Je hebt er al op gereageerd 11letterig, met een vraag, maar laat je het verder staan of geef je die user nog de tijd, want het lijkt me inderdaad gewoon smaad.
pi_65510816
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:44 schreef voyeur het volgende:
Dank voor het sluiten van Het 'nederzettingen zijn legaal' topic , maar het bleef lang open. Nu begrijp ik best dat jullie niet altijd paraat zijn en misschien is het wel nodig dat jullie allemaal je licht er over laten schijnen voordat er gehandeld wordt, maar...
Het vervelende is dat mensen dan tijd en energie gaan stoppen in een topic dat uiteindelijk toch gesloten blijft. Hoeven ze niet te doen natuurlijk, maar dan blijft zo'n rare claim lang onweersproken.

Kunnen dit soort discutabele topics niet gewoon tijdelijk op slot gegooid totdat alle mods er over nagedacht hebben?
Je hebt een punt. Ik zal het meenemen voor overleg.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
IJsland krijgt eerste homoseksuele premier

Je hebt er al op gereageerd 11letterig, met een vraag, maar laat je het verder staan of geef je die user nog de tijd, want het lijkt me inderdaad gewoon smaad.
Heb de post verwijderd en user verwezen naar mijn vraag erover. Lijkt me voor nu even voldoende.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 23:37:11 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65512809
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is NWS-feedback. Je weet wel: de plek waar je als user
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[ Bericht 92% gewijzigd door Elfletterig op 28-01-2009 17:23 (Kappen nu met het getroll) ]
- edit -
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef Cairon het volgende:
- edit -[ Bericht 48% gewijzigd door Elfletterig op 28-01-2009 17:23 (Kappen, jij ook)
quote:
Is *Het grote Elfletterig topic* geen betere TT ?

(Dit is FB )
pi_65513204
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Loedertje het volgende:

Is *Het grote Elfletterig topic* geen betere TT ?

(Dit is FB )
SCH zou een topictitel bedenken, maar mijn PM-box blijft angstvallig leeg.
En nu kan ik wel zeggen "NWS feedback" is elfletterig, maar daar wil je toch niet aan
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 00:00:05 #34
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65513491
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Elfletterig het volgende:

En nu kan ik wel zeggen "NWS feedback" is elfletterig, maar daar wil je toch niet aan
Het klopt wél, doen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:26:38 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65514092
quote:

en hoe ben jij dan bezig als je mensen racist noemt? waar schaar jij je dan onder?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_65517218
quote:

pi_65520308
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en hoe ben jij dan bezig als je mensen racist noemt? waar schaar jij je dan onder?
Ik schaar me nergens onder. Als users een bepaald patroon in racistische posts laten zien is op een gegeven moment die benaming gerechtvaardigd in mijn ogen? Of mag je iemand volgens jou geen racist noemen?
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 10:38:47 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65520383
misschien zou je iets minder snel racist kunnen roepen ... voorkom je pijnlijke vergissingen
pi_65520848
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef sp3c het volgende:
misschien zou je iets minder snel racist kunnen roepen ... voorkom je pijnlijke vergissingen
Je lange tenen doen nog steeds pijn?

Ik noem mensen niet zo snel een racist hoor, daar komt wel iets voor kijken.
pi_65521544
hey een nieuw FB topic
pi_65523372
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Doet het nou niet zeer om jezelf zo voor te liegen?
pi_65523575
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Doet het nou niet zeer om jezelf zo voor te liegen?
Waar ligt je loyaliteit?
Allah Al Watan Al Malik
pi_65523911
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar ligt je loyaliteit?
Zeker niet bij leugenaars en ruggentuffers.
pi_65524198
Wat is een ruggentuffer?
Allah Al Watan Al Malik
pi_65526986
Kan een mod van de 2 OV chipkaart topics misschien 1 centraal topic maken.
pi_65527049
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef snowgoon het volgende:
Kan een mod van de 2 OV chipkaart topics misschien 1 centraal topic maken.
Verzoekje loopt
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 16:02:19 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65532857
quote:

[..]

ja

als iemand wekenlang tegen mijn tenen aan gaat lopen trappen en dit goedpraat met PM's die bij navraag niet blijken bestaan dan vind ik iemand een tijdje niet leuk meer ..
quote:
vaker en sneller dan normale mensen iig
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:14:53 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65538032
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is een ruggentuffer?
!
pi_65538677
quote:

[..]

Alles wat niet zo links is als jij is al snel een rascist.
pi_65540628
Lynx in Nederland

Pacmaniac doet niet anders dan onbeschoft en agressief reageren op andere users en is daarmee nogal topicverneukend bezig.

Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 19:31:50 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65540737
was er al mee bezig ja maar eerst mijn eten opeten :p
pi_65540791
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef sp3c het volgende:
was er al mee bezig ja maar eerst mijn eten opeten :p
Dank & eet smakelijk.

Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 20:00:02 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65541891
ik heb dat topic wat schoon gemaakt maar volgens mij heeft Pacmaniac niet het grootste probleem hier!

goed, hij heeft een andere mening dan de meerderheid maar dan hoef je hem niet aan te vallen want hij onderbouwt die mening wel gewoon naar behoren
pi_65542078
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat topic wat schoon gemaakt maar volgens mij heeft Pacmaniac niet het grootste probleem hier!

goed, hij heeft een andere mening dan de meerderheid maar dan hoef je hem niet aan te vallen want hij onderbouwt die mening wel gewoon naar behoren

Hoho na mijn eerste reactie op hem (die verder niet onbeschoft was) begon hij gelijk met dingen als "faalhaas/boomknuffelaar/donder op", niet echt nodig en ook niet bevorderlijk voor het topic.
Als hij dat vervolgens doorzet in een heleboel reacties op anderen daarna, lijkt het me duidleijk dat hij het probleem maakt.

Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 20:07:06 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65542143
true, die zijn ook weg voor zover ik kan zien

ik doelde meer op netsplitter die direct binnenkomt met 'huillie' e.d.
pi_65545955
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef sp3c het volgende:
true, die zijn ook weg voor zover ik kan zien

ik doelde meer op netsplitter die direct binnenkomt met 'huillie' e.d.
Pacmaniac leest niet en blijft met zn irritante geklier komen want ojee ojee in spanje is een totaal andere katachtige met uitsterven bedreigt. Dat de soort waar het hier over gaat in België en Duitsland gewoon voorkomt (en in spanje ongetwijfeld vast ook) en een heel ander beest is dat internationaal bekeken niet bedreigt is, gaat er niet in.

Dan is het zachstgezegd stront irritant als hij toch door blijft drammen over een totaal ander beest. Hij gaat in een Wilders nieuwsbericht toch ook niet posten wat in Zuidoostverwegistan de peilingen voor de linkse partijen zijn?
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 21:46:20 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65546310
geen idee, ik ben hem nog niet tegengekomen in Wilders topics
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:47:47 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65546377
ohh spec. als je zo doorgaat nodig ik je nog een keer uit om lekker coq au vin te komen eten. mijn dushi dient het op.
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 21:51:00 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65546514
je dushi?

wat is dat nou weer
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:52:17 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65546584
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef sp3c het volgende:
je dushi?

wat is dat nou weer
mijn creools adventure.
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 23:29:42 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65550886
en ze kookt coq-au-vin?
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:35:54 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65551144
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef sp3c het volgende:
en ze kookt coq-au-vin?
ze helpt mee. zij is beter in creoolse/surinaamse gerechten zoals je wel kent.
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 23:38:42 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65551258
ik weet niet wat ik precies gedaan heb maar ik houd me aanbevolen
pi_65551566
Misschien kunnen jullie daarna gezellig romeinse munten zoeken met z'n metaaldetector.

Dit topic had toch ooit iets met feedback te maken ?
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 23:48:27 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65551607
nog steeds!

ik heb vanmiddag nog een topic zitten modden op aangeven van
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:41:30 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65554381
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef gelly het volgende:
Misschien kunnen jullie daarna gezellig romeinse munten zoeken met z'n metaaldetector.

Dit topic had toch ooit iets met feedback te maken ?
OPDAT JIJ EENS JE BEK HOUDT, MINDER OP DE PERSOON SPEELT, MEE GAAT DOEN MET DISCUSSIËREN OF GAAT SOLLICITEREN NAAR HET MODSCHAP. JA, HET IS CAPTAL ZOALSHETIS.

EN ALS JE HET ALLEMAAL NIET ZO FIJN VINDT KAN JE LEKKER OPROTTEN.
pi_65554407
Je moet toegeven.. Romeinse munten zoeken is wél verleidelijk.
pi_65554641
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
OPDAT JIJ EENS JE BEK HOUDT, MINDER OP DE PERSOON SPEELT, MEE GAAT DOEN MET DISCUSSIËREN OF GAAT SOLLICITEREN NAAR HET MODSCHAP. JA, HET IS CAPTAL ZOALSHETIS.

EN ALS JE HET ALLEMAAL NIET ZO FIJN VINDT KAN JE LEKKER OPROTTEN.
Niet om het één of het ander, maar deze post heeft een hoog pot verwijt de ketel-gehalte. Je speelt nu zelf namelijk ook op de persoon. Verder hoeft niemand op te rotten, ook al zou NWS-feedback het enige topic zijn waar users in posten. En tot slot mag je de hoofdletters vanaf nu wel weer achterwege laten.
pi_65581129
Edit nee. Ander subforum.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:40:26 #71
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_65591212
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef paddy het volgende:
31 januari is voorbij en 2 februari is op zondag, dus denk niet dat het deze maand al zal gaan gebeuren.
Jij gebruikt een andere kalender dan de rest van Nederland? En 2 februari is op maandag. 1 februari is morgen. Heee, dan is het vandaag 31 januari. Het is 11:40 AM, dus 31 januari is hier nog niet voorbij, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_65591500
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij gebruikt een andere kalender dan de rest van Nederland? En 2 februari is op maandag. 1 februari is morgen. Heee, dan is het vandaag 31 januari. Het is 11:40 AM, dus 31 januari is hier nog niet voorbij, hoor.
Ja, verwarrend. Neefje is 1 februari jarig en viert vandaag zijn verjaardag.

Is al veranderd dus.

Oh ja, het is trouwens oud nieuws, maar pure speculaties zie je ook in kranten hoor (zie Israël /Gaza) of zie oud nieuwsbericht
http://www.trouw.nl/nieuw(...)d_van_de_troon_.html
Of nieuw:
http://www.nrcnext.nl/nieuws/nederland/article2136328.ece
http://www.nu.nl/achterkl(...)-71e-verjaardag.html

Ik zit me dus eigenlijk af te vragen of mijn beslissing wel zo juist is achteraf, want ook dit soort speculaties worden in meerdere kranten benoemd. Opmerkelijk nieuws is hier ook niet vreemd dus...

Ga het even achter neer leggen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:57:01 #73
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_65591518
Gelukkig. Ik was al bang dat je geen excuus kon verzinnen om een topic wat hier niet hoort, toch hier te houden. Je maakt de reputatie van NWS weer meer dan waar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_65592361
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gelukkig. Ik was al bang dat je geen excuus kon verzinnen om een topic wat hier niet hoort, toch hier te houden. Je maakt de reputatie van NWS weer meer dan waar.
Doe eens niet zo snobistisch, L_V

Uiteraard zijn je weloverwogen klachten altijd welkom hier in feedback, maar zou je het mierenneuken ( in het latijns iets met coïtus Formicidae of zoiets) over topics in het vervolg buiten de topics zelf willen laten?

Dank u.

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 31-01-2009 12:43:02 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:37:39 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65605694
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 04:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Niet om het één of het ander, maar deze post heeft een hoog pot verwijt de ketel-gehalte. Je speelt nu zelf namelijk ook op de persoon. Verder hoeft niemand op te rotten, ook al zou NWS-feedback het enige topic zijn waar users in posten. En tot slot mag je de hoofdletters vanaf nu wel weer achterwege laten.
dan ben jij even oorzaak ---> gevolg vergeten. of actie ---> reactie.

geeft niet, komt in de beste families voor.

hij moet gewoon mod of fa worden met zijn loerende blik op users, zonder ooit actief in topics mee te doen aan discussies.
pi_65611567
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
hij moet gewoon mod of fa worden met zijn loerende blik op users, zonder ooit actief in topics mee te doen aan discussies.
Je hebt, denk ik, een verkeerd beeld van mods dan. Mods posten doorgaans actief mee op hun subforum. Ze zijn niet alleen in het feedbacktopic aanwezig ofzo.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:07:11 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65612292
Onderzoek naar toename zwakbegaafden in jeugdbendes

wat een vage reden om het te sluiten.

ps: wat voor beeld ik van mods of fa's heb is beter dan zeggen dat hij een nsb-er is toch? want dat soort vuiligheid staat me niet.
pi_65612334
Ik sluit het topic omdat alle deelnemers, inclusief jij als topicstarter, gewoon doorgaan met reageren op elkaar, in plaats van op het onderwerp. Misschien kan het morgenochtend heropend worden ofzo, maar voorlopig zit er een slotje op.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:09:27 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65612356
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik sluit het topic omdat alle deelnemers, inclusief jij als topicstarter, gewoon doorgaan met reageren op elkaar, in plaats van op het onderwerp. Misschien kan het morgenochtend heropend worden ofzo, maar voorlopig zit er een slotje op.

ok
pi_65612532
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Nou wordt-ie mooi, ik probeer normaal te reageren op het bewuste topic, krijg de ene belediging na de andere over me heen van TS, iedereen weet dat ik doorgaans dan niet als een ouwe krant ga jengelen in fb zoals zovelen hier altijd doen, ook omdat we een beetje rekening moeten houden met TS, en zulks bevestig ik tegen een andere user; vervolgens ga jij me totaal buiten de orde en off topic nog eens voor van alles en nog wat beschuldigen, waarop ik toch enigszins terecht in mijn wiek geschoten meen te moeten reageren, onder verwijzing dat JIJ als geen ander als mod moet weten dat je dat soort dingen in fb moet zetten, en ondertussen gaan de beledigingen van de TS gewoon door, en nu bak je er dit van....???? Je maakt grappen, mag ik toch hopen.
I´m back.
pi_65612710
De beledigingen aan jouw adres zijn al verwijderd. Vervolgens ben jij (niet ik) de eerste die in het topic aankondigt in NWS-feedback te gaan jengelen. Daarna gaat iedereen door met reageren op elkaar. Slotje (minimaal tijdelijk) lijkt me dan de meest effectieve oplossing.
pi_65612823
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
De beledigingen aan jouw adres zijn al verwijderd. Vervolgens ben jij (niet ik) de eerste die in het topic aankondigt in NWS-feedback te gaan jengelen. Daarna gaat iedereen door met reageren op elkaar. Slotje (minimaal tijdelijk) lijkt me dan de meest effectieve oplossing.
Ik kondig aan niet te jengelen, joh, lees nog eens goed.
Ik jengel doorgaans nooit in fb over users of taalfouten en allerlei andere futiliteiten. En ik druk me ook nooit uit tegenover andere users zoals zoalshetis aan de lopende band doet. Ik weet wel dat van ons best een beetje begrip verlangd mag worden tov zoalshetis en zijn situatie, maar dat neemt niet weg dat je als argeloze user van een mod ook mag verlangen dat-ie alles in het juiste perspectief blijft zien.
I´m back.
pi_65614023
lama

[ Bericht 99% gewijzigd door qonmann op 01-02-2009 01:30:20 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65617381
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:21 schreef qonmann het volgende:
lama
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 11:25:37 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65617569
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een rode kruis lama?
pi_65702734
zeg sp3c ben je soms een feijenoordfan ofzo.
waarom doe je hem dicht.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65702860
Ben je voor Ajax, Meki?
  Moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 19:22:38 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65703326
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
zeg sp3c ben je soms een feijenoordfan ofzo.
waarom doe je hem dicht.
voetbal is klote

besides, je titel sloeg nergens op en ik heb je al honderden keren gewaarschuwd dat je daar is me op moest houden omdat er anders topics gesloten gingen worden simpelweg om de titel ... nu weer 1 dus
pi_65704507
deze is dubbel > Hele dikke mensen moeten betalen voor 2 vliegtuigstoelen
Die van mij heeft een goeie op en die van hem niet.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  Moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 20:07:55 #90
8781 crew  Frutsel
pi_65704859
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:57 schreef Slappy het volgende:
deze is dubbel > Hele dikke mensen moeten betalen voor 2 vliegtuigstoelen
Die van mij heeft een goeie op en die van hem niet.
Jouw OP was dezelfde, maar inderdaad iets beter. Die van hem is echter al 2 uur ouder. ik zal die OP aanpassen en de jouwe daarin laten zetten. Meestal laten we degene staan die eerder is. Ff kijken voor je een topic opent Slappy
pi_65718155
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

voetbal is klote

besides, je titel sloeg nergens op en ik heb je al honderden keren gewaarschuwd dat je daar is me op moest houden omdat er anders topics gesloten gingen worden simpelweg om de titel ... nu weer 1 dus
Ik maak me eigen TT hoe ik hem wil hebben, nergens staat er dat ik aan SP3C TT moet aanhouden.

Ik proef enkel jaloezie omdat jij jaloers bent op mijn TT's en ze direct sluit.
Ik wil dat jij daarvan af ziet.
pi_65718166
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Specularium het volgende:
Ben je voor Ajax, Meki?
Nee voor PSV. en AZ
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 04:17:46 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65719846
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik maak me eigen TT hoe ik hem wil hebben, nergens staat er dat ik aan SP3C TT moet aanhouden.

Ik proef enkel jaloezie omdat jij jaloers bent op mijn TT's en ze direct sluit.
Ik wil dat jij daarvan af ziet.
pi_65719850
Ik ben ervoor dat elk Meki topic openblijft zodat iedereen over 'm heen kan vallen.
pi_65719900
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 04:19 schreef sig000 het volgende:
Ik ben ervoor dat elk Meki topic openblijft zodat iedereen over 'm heen kan vallen.
Dat is het protocol volgens mij.
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 04:35:22 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65719907
volgens mij niet
pi_65719916
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 04:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

Kun je wel reageren met een smiley, morgen is SCH weer boos, dat je het even weet.
pi_65719917
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 04:35 schreef sp3c het volgende:
volgens mij niet
Ik amuseer me kostelijk maar ben dan ook geen Mod.
pi_65719919
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 04:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kun je wel reageren met een smiley, morgen is SCH weer boos, dat je het even weet.
SCH is dat dat niet die schreeuwlelijk met klein hartje?
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 04:40:13 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65719921
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 04:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

pi_65719924
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 04:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

Hee elke Mod is wel eens van het pad af maar 2x smilie posten is not done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')