Maak je druk koekebakkerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Slotje. Of schopje GC, want het is geen nieuws maar speculatie.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volgens Frits "Ik heb altijd gelijk"
Belangrijker vind ik dat de renovatie van Kasteel Drakensteyn nog niet klaar is. Daar schijnt ze te gaan wonen na haar afreden.quote:Nee, toch niet...
* De renovatie van de buitenkant van het Paleis op de Dam is nog niet klaar.
Dat denk ik zeker!quote:* Koningin Beatrix vindt dat haar zoon en schoondochter nog van hun gezin moeten kunnen genieten.
Ariane is 1.quote:* Het jongste prinsesje is maar twee. Toen Beatrix aantrad, was haar jongste kind elf.
Dat van die beplanting wist ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
de renovatie van kasteel Drakesteyn, waar koningin Beatrix wil gaan wonen na haar troonsafstand. Die is bijna klaar. Er wordt alleen nog gewerkt aan het wachthuisje van de marechaussee, het hekwerk en de beplanting.
Beter niet zeg. Al die fokking vrouwen de hele tijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:17 schreef GizartFRL het volgende:
Ze slaat gewoon een generatie over.
Nog een paar jaar en Amalia word koningin.
We slaan die WA gewoon over.
Begon de Middeleeuwen in Nederland dan in 1814? Daarvoor waren we immers gewoon een Republiek.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:07 schreef Registratiedienst het volgende:
Relict uit de Middeleeuwen..
Gelukkig hebben wij nog geen House of Lords.
Scherpquote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:51 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Begon de Middeleeuwen in Nederland dan in 1814? Daarvoor waren we immers gewoon een Republiek.
Nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:08 schreef Registratiedienst het volgende:
Politieke invloed uitoefenen op basis van geboorte..
Only in Holland..
Lodewijk was konijn van de Nederlanden. Is toch wat anders.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:15 schreef Natalie het volgende:
Scherp
Maar we hadden voor 1814 ook al een koning: Lodewijk Napoleon, de broer van dé Napoleon.
(Waren we daarvoor een republiek? Ik weet 't eigenlijk niet eens zeker. Vielen we niet onder 't keizerrijk?)
Konijn van Hollandquote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:32 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Lodewijk was konijn van de Nederlanden. Is toch wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |