Je hebt een punt. Ik zal het meenemen voor overleg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:44 schreef voyeur het volgende:
Dank voor het sluiten van Het 'nederzettingen zijn legaal' topic , maar het bleef lang open. Nu begrijp ik best dat jullie niet altijd paraat zijn en misschien is het wel nodig dat jullie allemaal je licht er over laten schijnen voordat er gehandeld wordt, maar...
Het vervelende is dat mensen dan tijd en energie gaan stoppen in een topic dat uiteindelijk toch gesloten blijft. Hoeven ze niet te doen natuurlijk, maar dan blijft zo'n rare claim lang onweersproken.
Kunnen dit soort discutabele topics niet gewoon tijdelijk op slot gegooid totdat alle mods er over nagedacht hebben?
Heb de post verwijderd en user verwezen naar mijn vraag erover. Lijkt me voor nu even voldoende.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
IJsland krijgt eerste homoseksuele premier
Je hebt er al op gereageerd 11letterig, met een vraag, maar laat je het verder staan of geef je die user nog de tijd, want het lijkt me inderdaad gewoon smaad.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is NWS-feedback. Je weet wel: de plek waar je als user
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[ Bericht 92% gewijzigd door Elfletterig op 28-01-2009 17:23 (Kappen nu met het getroll) ]
- edit -
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef Cairon het volgende:
- edit -[ Bericht 48% gewijzigd door Elfletterig op 28-01-2009 17:23 (Kappen, jij ook)
Is *Het grote Elfletterig topic* geen betere TT ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
Kolderiek om dan weer zelf het topic te willen openen
SCH zou een topictitel bedenken, maar mijn PM-box blijft angstvallig leeg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Loedertje het volgende:
Is *Het grote Elfletterig topic* geen betere TT ?
(Dit is FB )
Het klopt wél, doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
En nu kan ik wel zeggen "NWS feedback" is elfletterig, maar daar wil je toch niet aan
en hoe ben jij dan bezig als je mensen racist noemt? waar schaar jij je dan onder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
Kolderiek om dan weer zelf het topic te willen openen
Merge de topics dan tenminste man
Waarom zijn holocaust of nazi-vergelijkingen ineens een probleem?Ze zijn juist belangrijk en actueel en zeker waar het om Wilders gaat die dezelfde strategie aan het voeren is als in de periode voor de holocaust.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
Waarom zijn holocaust of nazi-vergelijkingen ineens een probleem?Ze zijn juist belangrijk en actueel en zeker waar het om Wilders gaat die dezelfde strategie aan het voeren is als in de periode voor de holocaust.
Ik schaar me nergens onder. Als users een bepaald patroon in racistische posts laten zien is op een gegeven moment die benaming gerechtvaardigd in mijn ogen? Of mag je iemand volgens jou geen racist noemen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe ben jij dan bezig als je mensen racist noemt? waar schaar jij je dan onder?
Je lange tenen doen nog steeds pijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef sp3c het volgende:
misschien zou je iets minder snel racist kunnen roepen ... voorkom je pijnlijke vergissingen
Doet het nou niet zeer om jezelf zo voor te liegen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lange tenen doen nog steeds pijn?
Ik noem mensen niet zo snel een racist hoor, daar komt wel iets voor kijken.
Waar ligt je loyaliteit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Doet het nou niet zeer om jezelf zo voor te liegen?
Verzoekje looptquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef snowgoon het volgende:
Kan een mod van de 2 OV chipkaart topics misschien 1 centraal topic maken.
jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
vaker en sneller dan normale mensen iigquote:Ik noem mensen niet zo snel een racist hoor, daar komt wel iets voor kijken.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is een ruggentuffer?
Alles wat niet zo links is als jij is al snel een rascist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik noem mensen niet zo snel een racist hoor, daar komt wel iets voor kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |