Bron: nu.nlquote:REYKJAVIK - IJsland wordt zo goed als zeker het eerste land ter wereld met een openlijk homoseksueel regeringshoofd. Johanna Sigurdardottir is door haar partij, de Sociaal-Democratische Alliantie, voorgedragen voor het premierschap.
Het parlement moet officieel nog akkoord gaan met haar benoeming, maar dat is een formaliteit. De Sociaal-Democratische Alliantie en Links-Groen vormen vermoedelijk een minderheidsregering met de gedoogsteun van de liberale Progressieve Partij.
Op 9 mei worden vervroegde verkiezingen gehouden.
De vorige premier, Geir Haarde, diende maandag het ontslag van zijn regering in. Haarde lag door het uitbreken van de kredietcrisis en het instorten van de IJslandse bankensector zwaar onder vuur. Het land is nagenoeg bankroet.
Het lijkt me alleen maar goed dat het premierschap niet iets is dat zich uitsluitend beperkt tot blanke, heteroseksuele mannen. Mensen moeten op hun capaciteiten worden beoordeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Een vrouw en nog lesbisch ook... en dan vind Amerika zich vooruitstrevend met een zwarte president... CHECK THIS![]()
Helaas zijn er nog zooooveel mensen die homosexualiteit afkeuren in de wereldquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:14 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik snap niet dat in deze tijd daar nog aandacht aan gegeven moet worden.
We leven toch niet meer in de middeleeuwen.
Jij niet, maar velen hebben nog wel een heel erg medieval getinte mindsetquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:14 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik snap niet dat in deze tijd daar nog aandacht aan gegeven moet worden.
We leven toch niet meer in de middeleeuwen.
MELKETR MOORDERNAAAAAR!11!11!~~WTF!!11BBQ!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Pim zou eerder geweest zijn. Maar ja, dat mocht niet van de Linkse Kerk (ook niet van Bolkestein trouwens).
Voor een vrouw van die leeftijd ziet ze er meer dan prima uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Tis heul geen lekker wijf joh.
Neen. Die was gewoon getrouwd (met een vrouw, met een man mocht toen nog niet).quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
Alexander de Grote was eerder trouwens.
Ik bedoel de veroveraar uit Macedonië, niet de D66'er.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Neen. Die was gewoon getrouwd (met een vrouw, met een man mocht toen nog niet).
Ik ook, ik ben niet van de straat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik bedoel de veroveraar uit Macedonië, niet de D66'er.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
MELKETR MOORDERNAAAAAR!11!11!~~WTF!!11BBQ!!!
Ja, ach, wij hebben Jan Peuter. Ook een lichtpuntje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef Flacco het volgende:
Als dat dan het enige lichtpuntje is in IJsland.
Ja de eerste geestelijk gehandicapte minister president. (moet je wel zijn om zon oud stoffig boek te gebruiken om een land mee te leiden).quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ach, wij hebben Jan Peuter. Ook een lichtpuntje.
Niet dat dat ook maar iets heeft te maken met dit topic. Je beseft hopelijk dat je dit soort aantijgingen moet kunnen onderbouwen of aantonen en dat het anders onder smaad valt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja wat kun je ook verwachten van een man die seksslaven importeert uit Thailand (oid), en ze vervolgens in de kelders van de TK misbruikt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Eerst verlaten door de markt, binnenkort verlaten door de Here.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Zwansen het volgende:
Het zit ze niet mee.
Johanna is ook prima! Die doet het vast niet met Marokkaantjes in keldertjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef knowall het volgende:
Fortuyn had de eerste kunnen zijn als hetero-fundi Volkert van der G. zich had kunnen bedwingen.
Die had wel een spleetje tussen zijn tandenquote:
Dat is speculeren. Bij Fortuyn kwam het ook pas naar buiten toen'ie dood was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Johanna is ook prima! Die doet het vast niet met Marokkaantjes in keldertjes.
Nou nee hoor, daar was meneer heel open over.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef knowall het volgende:
Dat is speculeren. Bij Fortuyn kwam het ook pas naar buiten toen'ie dood was.
Ze negeren mijn briljante grapquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had wel een spleetje tussen zijn tanden
En nu maar hopen dat veel mensen happen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:57 schreef Scaurus het volgende:
Triest, een homoseksuele premier. Haar gay agenda helpt het land vrijwel zeker naar de klote.
Duidelijk is in ieder geval dat Nederland erg conservatief is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Een vrouw en nog lesbisch ook... en dan vind Amerika zich vooruitstrevend met een zwarte president... CHECK THIS
Want Ijsland is nog niet naar de klote ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:57 schreef Scaurus het volgende:
Triest, een homoseksuele premier. Haar gay agenda helpt het land vrijwel zeker naar de klote.
Wat is geld nou als je in zo''n prachtige omgeving woont als in IJsland?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Want Ijsland is nog niet naar de klote ofzo?
Het enige wat ik ervan heb gezien is de kale vlakte rond het vliegveld...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is geld nou als je in zo''n prachtige omgeving woont als in IJsland?
Oh, dat is jammer want er zijn veel ruige rivieren met watervallen en vismogelijkheden, er zijn gletsjers, warme bronnen, geisers en er is prachtig afwisselend weer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:55 schreef Wheelgunner het volgende:
Het enige wat ik ervan heb gezien is de kale vlakte rond het vliegveld...
Of er zijn hier geen capabele homo's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Duidelijk is in ieder geval dat Nederland erg conservatief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |