quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Zwansen het volgende:
Het zit ze niet mee.
Johanna is ook prima! Die doet het vast niet met Marokkaantjes in keldertjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef knowall het volgende:
Fortuyn had de eerste kunnen zijn als hetero-fundi Volkert van der G. zich had kunnen bedwingen.
Die had wel een spleetje tussen zijn tandenquote:
Dat is speculeren. Bij Fortuyn kwam het ook pas naar buiten toen'ie dood was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Johanna is ook prima! Die doet het vast niet met Marokkaantjes in keldertjes.
Nou nee hoor, daar was meneer heel open over.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef knowall het volgende:
Dat is speculeren. Bij Fortuyn kwam het ook pas naar buiten toen'ie dood was.
Ze negeren mijn briljante grapquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had wel een spleetje tussen zijn tanden
En nu maar hopen dat veel mensen happen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:57 schreef Scaurus het volgende:
Triest, een homoseksuele premier. Haar gay agenda helpt het land vrijwel zeker naar de klote.
Duidelijk is in ieder geval dat Nederland erg conservatief is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Een vrouw en nog lesbisch ook... en dan vind Amerika zich vooruitstrevend met een zwarte president... CHECK THIS
Want Ijsland is nog niet naar de klote ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:57 schreef Scaurus het volgende:
Triest, een homoseksuele premier. Haar gay agenda helpt het land vrijwel zeker naar de klote.
Wat is geld nou als je in zo''n prachtige omgeving woont als in IJsland?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Want Ijsland is nog niet naar de klote ofzo?
Het enige wat ik ervan heb gezien is de kale vlakte rond het vliegveld...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is geld nou als je in zo''n prachtige omgeving woont als in IJsland?
Oh, dat is jammer want er zijn veel ruige rivieren met watervallen en vismogelijkheden, er zijn gletsjers, warme bronnen, geisers en er is prachtig afwisselend weer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:55 schreef Wheelgunner het volgende:
Het enige wat ik ervan heb gezien is de kale vlakte rond het vliegveld...
Of er zijn hier geen capabele homo's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Duidelijk is in ieder geval dat Nederland erg conservatief is.
Wel een beetje té, die uitspraak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Of er zijn hier geen capabele homo's.
Hebben we eigenlijk wel homoseksuele politici? Ik houd dat niet zo bij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Of er zijn hier geen capabele homo's.
Ik "verdenk" Mark Rutte al jaren.. En Plasterk zou me ook niet verbazen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel homoseksuele politici? Ik houd dat niet zo bij.
Ja, bijvoorbeeld Boris van der Ham,quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel homoseksuele politici? Ik houd dat niet zo bij.
Wat té?quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel een beetje té, die uitspraak.
Je vergeet dat er nog debielen zijn die hun vak-/geloofsgroep totaal ongeloofwaardig maken. De reden waarom je denkt dat in Nederland geen capabele homo's zijn is te wijten aan het doltrieste gedrag van Gordon, Paul de Leeuw e.a..
Oh daar missen we niks aan, die mogen ze hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld Boris van der Ham,
en Mark Rutte.
Die discussies word ik ook spuugzat. Seksuele voorkeuren laten prevaleren boven competentie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat té?
Als er homo's waren die het wilden of goed genoeg waren dan zaten ze er wel. Fortuyn stond ook hoog in de peilingen. Hetzelfde gezeik als ''wij moeten 40% van het bestuur uit vrouwen laten bestaan'', echt van d'n zotte. Als ze goed genoeg zijn boeit het niet ''wat'' ze zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |