abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65515395
............................
  donderdag 29 januari 2009 @ 02:40:29 #52
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65515823
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Of er zijn hier geen capabele homo's.
Wel een beetje té, die uitspraak.

Je vergeet dat er nog debielen zijn die hun vak-/geloofsgroep totaal ongeloofwaardig maken. De reden waarom je denkt dat in Nederland geen capabele homo's zijn is te wijten aan het doltrieste gedrag van Gordon, Paul de Leeuw e.a..
  donderdag 29 januari 2009 @ 02:41:30 #53
111382 Ofyles2
pi_65515826
En dat voor het eerst een homoseksueel premier wordt: gefeliciteerd, maar nu gaan we verder.
pi_65515846
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Of er zijn hier geen capabele homo's.
Hebben we eigenlijk wel homoseksuele politici? Ik houd dat niet zo bij.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65515852
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik "verdenk" Mark Rutte al jaren.. En Plasterk zou me ook niet verbazen..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65515857
quote:

[..]

Ja, bijvoorbeeld Boris van der Ham,
en Mark Rutte.
pi_65515869
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Je vergeet dat er nog debielen zijn die hun vak-/geloofsgroep totaal ongeloofwaardig maken. De reden waarom je denkt dat in Nederland geen capabele homo's zijn is te wijten aan het doltrieste gedrag van Gordon, Paul de Leeuw e.a..
Wat té?

Als er homo's waren die het wilden of goed genoeg waren dan zaten ze er wel. Fortuyn stond ook hoog in de peilingen. Hetzelfde gezeik als ''wij moeten 40% van het bestuur uit vrouwen laten bestaan'', echt van d'n zotte. Als ze goed genoeg zijn boeit het niet ''wat'' ze zijn.
pi_65515881
Rouvoet is ook homo
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65515890
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, bijvoorbeeld Boris van der Ham,
en Mark Rutte.
Oh daar missen we niks aan, die mogen ze hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 29 januari 2009 @ 03:53:09 #60
111382 Ofyles2
pi_65516097
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wat té?

Als er homo's waren die het wilden of goed genoeg waren dan zaten ze er wel. Fortuyn stond ook hoog in de peilingen. Hetzelfde gezeik als ''wij moeten 40% van het bestuur uit vrouwen laten bestaan'', echt van d'n zotte. Als ze goed genoeg zijn boeit het niet ''wat'' ze zijn.
Die discussies word ik ook spuugzat. Seksuele voorkeuren laten prevaleren boven competentie.
  donderdag 29 januari 2009 @ 03:53:32 #61
111382 Ofyles2
pi_65516099
quote:

[..]

In het kabinet: Gerda Verburg.
pi_65516114
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 03:53 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Die discussies word ik ook spuugzat. Seksuele voorkeuren laten prevaleren boven competentie.
Dat speelt eigenlijk vooral bij een partijtje als de CU.. Maar daar zitten toch alleen maar koekebakkers of het nou homo;s, vrouwen, joden of negers of blanke hetero mannen zijn.. Dus het maakt ook niet uit.
pi_65518919
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Niet dat dat ook maar iets heeft te maken met dit topic. Je beseft hopelijk dat je dit soort aantijgingen moet kunnen onderbouwen of aantonen en dat het anders onder smaad valt?
Beetje gevoel voor humor mag wel hoor. Dit is een standaardaantijging onder bepaalde Fortuynisten.
pi_65520245
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Oh, dus Frans Bauer en Marianne Weber en Robert Jensen maken de hetero's ongeloofwaardig?
pi_65520382
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, dus Frans Bauer en Marianne Weber en Robert Jensen maken de hetero's ongeloofwaardig?
Je gaat aan het feit voorbij dat dorpsidioten als Gordon en Jolink er jarenlang te pas en te onpas 'grappen' over maakten op een ook nogeens ranzige manier.. De personen die jij noemt zijn idd ook dramatische personen (en toevallig heterosexueel), maar van echte constante ranzigheid kun je ze niet betichten (en begin er nou niet over dat Jensen weleens een dolletje maakt over bepaalde tieten)
pi_65520907
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef Twerk het volgende:

[..]

Je gaat aan het feit voorbij dat dorpsidioten als Gordon en Jolink er jarenlang te pas en te onpas 'grappen' over maakten op een ook nogeens ranzige manier.. De personen die jij noemt zijn idd ook dramatische personen (en toevallig heterosexueel), maar van echte constante ranzigheid kun je ze niet betichten (en begin er nou niet over dat Jensen weleens een dolletje maakt over bepaalde tieten)
Het heeft meer met je eigen perceptie te maken dan met de personen denk ik. Er zijn zowel hetero's als homo's die leuke en minder leuke dingen zeggen en doen. Maakt toch verder niet uit? Jensen is inderdaad een soort Gordon, so be it. Dat soort mensen bestaan. Wie denkt dat dat iets zegt over homos's en hetero's in eht algemeen, denkt verkeerd.
pi_65523725
Lekker belangrijk iemands privéleven.

Zo, nu over tot de orde van de dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')