abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:54:04 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65497682
quote:
Beleggingsmaatschappij Manderen van de Turkse beweging Milli Görüs mag niet alleen verdergaan met de bouw van de Westermoskee in Amsterdam. De organisatie had tijdens een juridische procedure geëist dat zij haar partner woningcorporatie Stadgenoot mag uitkopen. De rechtbank in de hoofdstad verwierp dat verzoek woensdag echter.

Manderen en Stadgenoot zouden het project in het stadsdeel De Baarsjes samen realiseren. De beleggingsmaatschappij zou verantwoordelijk zijn voor de moskee zelf, de woningcorporatie zou de bijbehorende woningen, bedrijfsruimten en parkeergarage voor zijn rekening nemen.

De twee kregen echter ruzie en troffen elkaar meerdere malen bij de rechter. Daardoor liep het project al behoorlijke vertraging opliep. Nu de kemphanen tot elkaar veroordeeld blijven, gaat het gesteggel waarschijnlijk nog even door. De rechtbank oordeelde verder dat Manderen eerder afgesproken betalingen aan Stadgenoot moet voldoen. Dat had de woningcorporatie geëist.
BRON

Kunnen ze dat hele project niet gewoon afblazen
Ik ben inmiddels overleden
pi_65497758
Als het zo doorgaat is dit project over tien jaar nog niet klaar. Wat een klucht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65497777
Lijkt een beetje op de Randstadrail. Ach, uiteindelijk komt het toch weer goed, zoals bij de meeste projecten.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:08:06 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_65498204
gore milli vanilli
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:12:43 #5
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_65498395
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
Lijkt een beetje op de Randstadrail. Ach, uiteindelijk komt het toch weer goed, zoals bij de meeste projecten.
Ach, als het mijn 'geloofsgenoten' zouden zijn, die zo opzichtig aan het frauderen en marchanderen zijn, zou ik me als gelovige kapotschamen.

- edit -

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2009 17:54:58 (Flame) ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:43:36 #6
239498 Saphire
Eigenzinnig Atheïst
pi_65499477
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef ExTec het volgende:

Ach, als het mijn 'geloofsgenoten' zouden zijn, die zo opzichtig aan het frauderen en marchanderen zijn, zou ik me als gelovige kapotschamen.
- edit -

Waarom zouden ALLE moslims zich hiervoor moeten schamen? Degene die die westermoskee zo graag willen zou ik nog eventueel in kunnen komen, maar mensen die er geen moer mee te maken hebben?

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2009 17:55:28 ]
Verbieden is Verboden, Moralisme is Gezeik
pi_65499600

[ Bericht 100% gewijzigd door Mutant01 op 28-01-2009 17:49:34 ]
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:55:00 #8
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_65499832
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:43 schreef Saphire het volgende:

[..]

Waarom zouden ALLE moslims zich hiervoor moeten schamen? Degene die die westermoskee zo graag willen zou ik nog eventueel in kunnen komen, maar mensen die er geen moer mee te maken hebben?
Dat zeg ik niet.

Wie de schoen aantrekt, is heel diffuus.

Maar krijg je wel eens wat mee van het nieuws?

Moskeen die frauderen, dit voorbeeldje, maar ook die van die moskee in rotterdam, die eerst afspraken 'de minaretten worden zo hoog', en achteraf zijn ze tegen de afspraken in toch hoger.

85% van alle islam scholen die ronduit frauderen?

Nogmaals: als het mijn geloof zou zijn, zou ik me kapot schamen.

We hebben het niet over zoiets banaals als een voetbal vereniging.

Je hebt het over het instituut wat pretendeert het morele kompas te zijn voor moslims. In de pikorde wat hoger dan een voetbal vereniging, zeg maar.

En dat morele kompas fraudeert aan de lopende band

Dat zegt wat. Iig is het zeer begrijpelijk dat dat gegeven zo geinterpreteerd wordt.

Maar we doen liever of het vergelijkbaar is met de 'randstad rail'

En in essentie kun je niet elke moslim ter verantwoording roepen voor die bonte trits wantoestanden, dat snap ik. Anderzijds weet je ook zeker dat er in de beeldvorming nooit wat veranderd als moslims weigeren verantwoording te nemen.

En dat moslims meer dan eens problemen hebben met hand in eigen boezem steken, is nu al zo algemeen, dat 'of dat wel daadwerkelijk zo is' een onwaardige discussie vormd.
pi_65499865
Dit is geen moslim-bashtopic. Doen we sowieso niet aan, trouwens. Gewoon on-topic graag, zonder allerlei generaliserende vooroordelen.
pi_65500558
Nou maar hopen dat de Gemeente Amsterdam (Cohen met name) niet weer stiekem geld gaat steken in dit onzinnige project.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65500939
Hoe is het afgelopen met die aandelenzwendel?
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:10:51 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65513767
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef rutger05 het volgende:
Hoe is het afgelopen met die aandelenzwendel?
Goed, we horen er niets meer van.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')