SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef Gewas het volgende:
Geen idee, ik speel op de PS3.
Ben nu met de Fighters Guild bezig maar als ik nou naar die geheime deur ga op dat eilandje om de uitbreiding Shivering Isles te kunnen spelen, kan ik dan gewoon weer terug naar de normale wereld als ik hem heb uitgespeeld of geen zin meer heb erin?
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar voor zover ik gelezen heb op het internet moet dat inderdaad gewoon kunnen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef Gewas het volgende:
Topic is een beetje dood. Kan iemand deze vraag beantwoorden?
[..]
Oke bedankt. Sowieso bewaar ik nog oude savegames. Maar eerst ga ik nog effe alle missies van de Fighters Guild doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar voor zover ik gelezen heb op het internet moet dat inderdaad gewoon kunnen!
Fighter's Guild quests zijn best redelijk om te doen, niet geweldig... Vond uberhaupt eigenlijk wel dat er weinig OMGWTFBBQ-momenten in Oblivion zitten, of momenten waarbij ik echt helemaal ondersteboven lag van tofheid/spanning/schrik..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke bedankt. Sowieso bewaar ik nog oude savegames. Maar eerst ga ik nog effe alle missies van de Fighters Guild doen.
Weet iemand waar je leuke kleren kan krijgen? Ik zoek nog mooie kleren voor mijn Blondi (zo heb ik mijn poppetje genoemd).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb bergen potions die ik nooit gebruik. Als ik de laatste quest heb gehaald ga ik aan Shivering Isles beginnen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 16:06:36 ]
Vond het zelf wel een erg vette questlijn, misschien nog leuker dan Shivering Isles. Eerste deel is wel even kut maar daarna is hij erg tofquote:Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie kunnen me vast helpen! Ik wil graag Knights of the Nine kopen, maar die aanbieding waardoor ie 400 punten kostte ipv 800 is nu voorbij..... Is hij echt 800 punten waard, of zeggen jullie: "gast, ga lekker Shivering Isles spelen en laat KotN maar liggen voor die prijs!"
Niemand?quote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet met twee mensen praten bij de quest Ritual of Dementia, maar ik krijg geen nieuwe praatopties met ze. Op internet staat dat je een disposition van 70 moet hebben maar ik weet niet hoe ik dat krijg. Dus wat moet ik doen?
Oh oke. Ik heb dat wel is eerder gedaan maar snapte er niks van.quote:Op zondag 26 april 2009 11:16 schreef Pek het volgende:
Om de disposition omhoog te krijgen moet je die mini-game spelen met die pizzapunten
Wat lopen jullie deze boi vreemde adviezen te geven?quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb dat wel is eerder gedaan maar snapte er niks van.Straks maar effe proberen.
Ze hebben die mini-game niet voor spek en bonen ingebouwd hoorquote:
Dan heb je 'm gebribed, niet gepersuadequote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Gewas het volgende:
maar ik was wel een groot gedeelte van me geld kwijt.
Hmmm weet ik niet precies meer. In ieder geval meer dan tien uur maar ik heb ook een aantal keren vastgezeten. In begin vond ik het effe wennen maar daarna werd ie best tof. Best leuk verhaal ook. Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Hoelang over SI gedaan en was die tof?
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischer
Morrowindquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischer
Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:45 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet voor de Knights uitbreiding 9 Wayshrines bezoeken. Nu heb ik er 1 gevonden maar als ik hem wil activeren staat er iets van: 'You do not have the proper offering required for this shrine.'
Van internet word ik ook niet veel wijzer. Weet iemand wat ik moet doen?
Ja volgens mij had ik met hem gesproken (hij sliep eerst en toen heb ik hem wakker gemaakt). Ik heb ook ergens gelezen dat je eerst naar de Chapel van Anvil moet gaan en daarna zoek ik wel effe een andere Wayshrine, kijken of het dan wel lukt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?
Er zijn ook meerdere shrines voor elk van de nine divines, dus als je hem al gehad hebt krijg je misschien die message.
Kijk anders eens hier
Die lichtbollen zijn Will-o-the-Wisps. zijn niet quest-gerelateerd, maar gewoon nasty creatures. Uit de buurt blijven is het bestequote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Gewas het volgende:
[..]
Rare is dat ik bij de Shrine of Azura (bij de main quest) ook al die melding kreeg maar toen moest ik van die lichtbollen met een zilver zwaard doodmaken maar bij die shrine waar ik net zat waren er geen lichtbollen in de buurt.
Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je voor de 360 ook savegames downloaden en op je 360 zetten?
Heb wel weer zin in Oblivion alleen geen save meer en geen zin om dat begin stuk te doen
Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik was ook in de war met die shrines, ik dacht ook dat het die krengen waren die op mn map stonden, mar het zijn juist allemaal shrines die nooit op je kaart tevoorschijn komen. Je hebt letterlijk een kaart gekregen (kijk maar in je inventory, of hier: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wayshrines_Map ), op basis daarvan moet je dus die shrines vinden, al zijn er meerdere per god en kan je ook die anderen gebruiken.
Je zou ook die oblivion-wiki hiervoor kunnen gebruiken, deze kaart heeft bijvoorbeeld alle wayshrines erop staan: http://www.uesp.net/maps/obmap/obmap.shtml?search=Wayshrine
Volgens mij moet je wel een beetje opletten dat je wel de quest volgt, het lijkt nu alsof je te snel achter elkaar alles wil doen, nu heb je ook al allemaal shrines bezocht zonder dat je daartoe opdracht hebt gekregen. Zo werkt oblivion niet, tenzij het je actieve quest is kan je enorm veel dingen gaan missen, dus ik zou zeggen: chill aan, en volg gewoon netjes de quest in plaats van zelf dingen half uit te zoeken... Voor je het weet heb je het spel verneukt...!
Ik sjoemel nooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets van
Volgens mij zijn de altaren in iedere chapel hetzelfde, dus in iedere chapel vind je shrines van 9 goden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.
Maar nog 1 vraag. Bij elke Chapel heb je 9 altaren maar zijn die namen van de altaren in elke Chapel hetzelfde of heeft elke Chapel aparte altaren? (Want ik heb in 1 Chapel alle altaren ingedrukt, weet niet of dat uitmaakt?).
Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Baasvaak. het volgende:
Ben weer heerlijk begonnen met dit spel (+ mods en alle officiele plugins). Een evil character at last.
Klopt ik heb ook alle UL's tot nu toe. Daarnaast heb ik Fransesco en MMM als grote mods. En natuurlijk tweaks in magic, geld, living economy, deadlier sneaking, renault's guards, capes and cloakes etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:21 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.
[ afbeelding ]
.... mar die plek die in je screen staat zit ook in de normale oblivion!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:21 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.
[ afbeelding ]
Die lantaarn niet volgens mij. Maar hier nog maar één rond bravil.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
.... mar die plek die in je screen staat zit ook in de normale oblivion!
Je bent juist ubersterk, op een gegeven moment is je stealth zo hoog dat je vlak voor iemand kan verdwijnen en vervolgens met boog zieke damage doet door de stealthbonus. Het is ook leuker om te spelen als je alle dungeons nog niet kent, het sneaken geeft veel meer sfeer dan als rambo elke kamer binnen te vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Granaatappel het volgende:
Wat is volgens jullie een fijne klas?
Ik kan niet kiezen tussen sneaky character / knight character. Sneaky vind ik altijd leuk, light armor, stelen etc. Alleen in Oblivion is een thief met boog en dagger niet heel goed hoorde ik? Ondervind je hier last van tijdens de game omdat je gewoon zwak bent?
Als je op de PC bent raad ik je een magisch character aan. Dat wordt althans mijn nieuwe character nadat mijn PC dood ging. Wel met mods spelen dan, natuurlijk. Zoals Mighty Magick, als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:28 schreef Cudles het volgende:
[..]
Je bent juist ubersterk, op een gegeven moment is je stealth zo hoog dat je vlak voor iemand kan verdwijnen en vervolgens met boog zieke damage doet door de stealthbonus. Het is ook leuker om te spelen als je alle dungeons nog niet kent, het sneaken geeft veel meer sfeer dan als rambo elke kamer binnen te vallen.
Kon je gewoon van dr Pickpocketenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Zit nu in de Thieve Guild![]()
Wel vaker die Quest moeten doen (diary stelen) want steeds was dat vrouwtje sneller
er stond wel dat ik van haar kon jatten maar heb met haar gesproken en wist begot niet hoe, maarja toch Lid nu
Ik vind Oblivion toffer, meer keuzes in alles. Mede door aanwezigheid van magie veel meer keuzes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:47 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Fallout3 heeft betreft Item selectie, en speelwijze veel weg van Oblivion.
Beiden van Bethesda, waarom opnieuw het wiel uitvinden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:47 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Fallout3 heeft betreft Item selectie, en speelwijze veel weg van Oblivion.
Haha de Thieves Guild als je op het begin met die zwerfer moet praten om die informatie te krijgen, gaf die zwerfer mij geen informatie. Ik minuten lang vanalles proberen kwam ik erachter dat ik geen gold hadquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Zit nu in de Thieve Guild![]()
Wel vaker die Quest moeten doen (diary stelen) want steeds was dat vrouwtje sneller
er stond wel dat ik van haar kon jatten maar heb met haar gesproken en wist begot niet hoe, maarja toch Lid nu
Zelfde engine, alleen wat gepolished.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beiden van Bethesda, waarom opnieuw het wiel uitvinden?
Haha ja ik ook! 5 gold had ik, dus ik die picklocks gekocht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:11 schreef OneWhoSighs het volgende:
[..]
Haha de Thieves Guild als je op het begin met die zwerfer moet praten om die informatie te krijgen, gaf die zwerfer mij geen informatie. Ik minuten lang vanalles proberen kwam ik erachter dat ik geen gold had![]()
.
Daarna even snel gold genakt en alsnog van Methredel gewonnen xD.
Die quest die je krijgt als je Cat Burgelar(?) wordt is echt leuk.
wat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beiden van Bethesda, waarom opnieuw het wiel uitvinden?
http://www.gamesindustry.(...)rolls-title-for-2010quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:25 schreef Moozzie het volgende:
Zijn ze al met een ElderScroll 5 bezig?
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.gamesindustry.(...)rolls-title-for-2010
Hahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Haha ja ik ook! 5 gold had ik, dus ik die picklocks gekocht.
Dacht ik shit nu kan ik de zwerver niet betalen. Dus opnieuw geload.. de info gevraagd aan die zwerver,
Toen weer opnieuw geload en de zwerver links laten liggen (had de info toch al)
erna kwam ik erachter dat mijn bags uitpuilde van de items die ik kon verpatsen. Maar foois geef ik ze zowieso niet.
[..]
wat?
Eerste level gaat wat traag, daarna gaat het wel een stuk sneller.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er nu ook mee begonnen. Ik wil diehard mage zijn, dus ook meteen de atronach birthsign gekozen. 1 nadeel, je magickabar doet niet zoveel meer
Ik probeerde gisteravond nog een recommendation te halen, maar werd zwaar gep0wned door een zombie. Ik moet een of andere jan lulhannes zoeken in een grot, maar die zombies slaan me in notime neer. Straks maar nog een keer proberen, maar dan wat met meer beleid (naar binnen stormen helpt iig niet). Ik ben nog level 1, dat levelen moet ik nog wat doorkrijgen
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er nu ook mee begonnen. Ik wil diehard mage zijn, dus ook meteen de atronach birthsign gekozen. 1 nadeel, je magickabar doet niet zoveel meer
Ik probeerde gisteravond nog een recommendation te halen, maar werd zwaar gep0wned door een zombie. Ik moet een of andere jan lulhannes zoeken in een grot, maar die zombies slaan me in notime neer. Straks maar nog een keer proberen, maar dan wat met meer beleid (naar binnen stormen helpt iig niet). Ik ben nog level 1, dat levelen moet ik nog wat doorkrijgen
En je moet je skills goed kiezen. Dat je niet medium armor en heavy armor als major skills kiest, waardoor je maar 1 van beiden op 1 tijdstip kan lvlen. Mijn eerste karakter had geloof ik heavy armor, medium armor, blunt en sword en het duurde echt eeuwen voor ik 1 lvl hoger werd, daarna maakte ik een karakter waar alles bij elkaar aansloot en was ik binnen no time een hoog lvlquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef Silv het volgende:
[..]
Eerste level gaat wat traag, daarna gaat het wel een stuk sneller.
Je gaat level up als je geslapen hebt tochquote:Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef Pheno het volgende:
nee, maar ik ben ook nog geen level up, dus dan heeft slapen weinig nut. Of het moet ook een skill zijn
Ik krijg de zombies niet dood, die weak fireball die je krijgt doet zijn naam eer aan
Ik ben al eens gaan sneaken, maar werd toch ergens gespot, twee zombies die achter je aanrennen zou in 3rd person wel een grappig gezicht zijn
Ik ga me nu eens richten op magicka drankjes, want dat raakt snel op met die birthsign.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Nadeel van een vrije wereld denk ik: je weet niet of je er klaar voor bent. Op naar de volgende stad dan maar weer. Ik laat me wel steeds beginnen net na de sewers, zodat ik in het ergste geval mijn character opnieuw kan maken
Ohja, dat heb ik sowieso niet. X360quote:
Hoe zou je het anders willen dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Lyzio het volgende:
En toch blijf ik dat level-systeem kut vinden.
Gewoon via XP levelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe zou je het anders willen dan?
Precies!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef Siniti het volgende:
Het enige irritante aan dit systeem is als je acrobatics of athletics kiest als main attributes. Bij acrobatics moet je overal naar toe springen en voor athletics moet je autoswim aanzetten en een paar uur wat anders gaan doen wil je lvlen
Ja goed, maar het slaat toch nergens op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Siniti het volgende:
Maar als je het eenmaal doet heb je ook wat
Kan me nog herinneren dat al mijn major skills best hoog waren en athletics retelaag, toen lied ik mijn poppetje 5 uur ofzo zwemmen en toen ik terug kwam kon ik er 10 lvls bij tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |