abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65487777

Voor PC tweaks en mods ed is er het volgende topic:
[PC]The Elder Scrolls IV: Oblivion Mods & Tweaks - Deel 1

Minimum System Requirements:

* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse

Recommended:

* 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 1 GB System RAM
* ATI X800 series, NVIDIA GeForce 6800 series, or higher video card

Release datum: Out now

Links:

[PC]The Elder Scrolls IV: Oblivion Mods & Tweaks - Deel 1
Homepage
Forum
Frequently Asked Questions
PC screenshots
Xbox 360 screenshots
Filmpjes
Overzicht van alle previews
Boxart
Hier lijstje met de quests

>>> CURE VAMPIRISM QUEST <<<

Voorgaande topics:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24

OP

[ Bericht 49% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 28-01-2009 12:36:01 ]
pi_65488114
TVP
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_65489272
TVP

//edit: sowieso heb ik effe een vraag.

Geprobeerd om een recente lijst van goede mods te vinden voor de game. Met name mods om de graphische kwaliteit te boosten en een aantal andere leuke zaken (meer NPC's enzo). Maar eigenlijk kun je nergens een fatsoenlijke lijst vinden van mods, die ook nog eens samenwerken (wat een ellende is dat toch).

Iemand suggesties hiervoor?
pi_65504104
Geen idee, ik speel op de PS3.

Ben nu met de Fighters Guild bezig maar als ik nou naar die geheime deur ga op dat eilandje om de uitbreiding Shivering Isles te kunnen spelen, kan ik dan gewoon weer terug naar de normale wereld als ik hem heb uitgespeeld of geen zin meer heb erin?
pi_65546553
Die Paranoia quest is grappig! Ik heb dus...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65577293
Topic is een beetje dood. Kan iemand deze vraag beantwoorden?
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef Gewas het volgende:
Geen idee, ik speel op de PS3.

Ben nu met de Fighters Guild bezig maar als ik nou naar die geheime deur ga op dat eilandje om de uitbreiding Shivering Isles te kunnen spelen, kan ik dan gewoon weer terug naar de normale wereld als ik hem heb uitgespeeld of geen zin meer heb erin?
pi_65578972
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef Gewas het volgende:
Topic is een beetje dood. Kan iemand deze vraag beantwoorden?
[..]

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar voor zover ik gelezen heb op het internet moet dat inderdaad gewoon kunnen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_65579086
Ik was ook net weer begonnen, al helemaal arena champion, lvl 10 en toen kapte mijn cd ermee
pi_65579857
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar voor zover ik gelezen heb op het internet moet dat inderdaad gewoon kunnen!
Oke bedankt. Sowieso bewaar ik nog oude savegames. Maar eerst ga ik nog effe alle missies van de Fighters Guild doen.

Weet iemand waar je leuke kleren kan krijgen? Ik zoek nog mooie kleren voor mijn Blondi (zo heb ik mijn poppetje genoemd ).
pi_65587338
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oke bedankt. Sowieso bewaar ik nog oude savegames. Maar eerst ga ik nog effe alle missies van de Fighters Guild doen.

Weet iemand waar je leuke kleren kan krijgen? Ik zoek nog mooie kleren voor mijn Blondi (zo heb ik mijn poppetje genoemd ).
Fighter's Guild quests zijn best redelijk om te doen, niet geweldig... Vond uberhaupt eigenlijk wel dat er weinig OMGWTFBBQ-momenten in Oblivion zitten, of momenten waarbij ik echt helemaal ondersteboven lag van tofheid/spanning/schrik..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65883711
Zojuist de een na laatste quest van de Fighters Guild gehaald.
SPOILER
En ik heb bergen potions die ik nooit gebruik. Als ik de laatste quest heb gehaald ga ik aan Shivering Isles beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 16:06:36 ]
pi_65892121
Ben nu begonnen in Shivering Isles. Ziet er al mooi uit die omgeving.
pi_65944755
hihi gisteren voor 3 euro Shivering Isles gekocht, toch maar eens checken
pi_66272208
Moet hem ook altijd nog eens uitspelen.
Ooh, I just felt my dick move!
pi_67866907
Jullie kunnen me vast helpen! Ik wil graag Knights of the Nine kopen, maar die aanbieding waardoor ie 400 punten kostte ipv 800 is nu voorbij..... Is hij echt 800 punten waard, of zeggen jullie: "gast, ga lekker Shivering Isles spelen en laat KotN maar liggen voor die prijs!"
pi_67878878
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie kunnen me vast helpen! Ik wil graag Knights of the Nine kopen, maar die aanbieding waardoor ie 400 punten kostte ipv 800 is nu voorbij..... Is hij echt 800 punten waard, of zeggen jullie: "gast, ga lekker Shivering Isles spelen en laat KotN maar liggen voor die prijs!"
Vond het zelf wel een erg vette questlijn, misschien nog leuker dan Shivering Isles. Eerste deel is wel even kut maar daarna is hij erg tof

Had het uitgespeeld in een volle middag volgens mij, vond t wel die paar euro waard
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_67978378
Hij's inderdaad erg tof, zeker die 800 punten waard! Moet nu voor het zwaard gaan, doe maar ff rustig aan denk ik
pi_68053668
Ik heb een vraag. Waar vind ik een slaapplaats in de Shivering Isles? Ik moet slapen om een rang omhoog te gaan maar ik was dus in een huis en toen ik er wou slapen stond er 'You cannot sleep when you are trespassing'?
pi_68178475
Ik zit vast. Ik moet met twee mensen praten bij de quest Ritual of Dementia, maar ik krijg geen nieuwe praatopties met ze. Op internet staat dat je een disposition van 70 moet hebben maar ik weet niet hoe ik dat krijg. Dus wat moet ik doen?
pi_68385894
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet met twee mensen praten bij de quest Ritual of Dementia, maar ik krijg geen nieuwe praatopties met ze. Op internet staat dat je een disposition van 70 moet hebben maar ik weet niet hoe ik dat krijg. Dus wat moet ik doen?
Niemand?
  zondag 26 april 2009 @ 11:16:38 #21
28033 Pek
je moet wat
pi_68385944
Om de disposition omhoog te krijgen moet je die mini-game spelen met die pizzapunten
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_68385985
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:16 schreef Pek het volgende:
Om de disposition omhoog te krijgen moet je die mini-game spelen met die pizzapunten
Oh oke. Ik heb dat wel is eerder gedaan maar snapte er niks van. Straks maar effe proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2009 11:19:16 ]
pi_68386001
Of geld doneren. Mensen aan wie je gratis geld geeft vinden je altijd aardig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 26 april 2009 @ 12:34:02 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_68387807
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oh oke. Ik heb dat wel is eerder gedaan maar snapte er niks van. Straks maar effe proberen.
Wat lopen jullie deze boi vreemde adviezen te geven?

Koop of leer een Charm-spell, dan heb je ze zo over!
  zondag 26 april 2009 @ 12:56:53 #25
28033 Pek
je moet wat
pi_68388483
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

vreemde adviezen
Ze hebben die mini-game niet voor spek en bonen ingebouwd hoor
En het is zo ontzettend makkelijk als je het eenmaal door hebt, je vliegt er doorheen.
pi_68390192
Ja ik ben effe bezig geweest met dat pursuaden (of hoe het ook heet) en het is gelukt. Eigenlijk best simpel, duurde alleen even voordat ik het door had maar ik was wel een groot gedeelte van me geld kwijt. Ben nu bezig met Shivering Isles, erg tof.
  zondag 26 april 2009 @ 14:08:00 #27
28033 Pek
je moet wat
pi_68390466
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Gewas het volgende:
maar ik was wel een groot gedeelte van me geld kwijt.
Dan heb je 'm gebribed, niet gepersuade

God, wat klinkt dat dom in 't vernederlandst
pi_68474929
Ik heb Shivering Isles uitgespeeld. Nu ga ik met die andere uitbreiding beginnen (Knights nogwat).
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:31:18 #29
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68479245
Hoelang over SI gedaan en was die tof?
pi_68479662
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Hoelang over SI gedaan en was die tof?
Hmmm weet ik niet precies meer. In ieder geval meer dan tien uur maar ik heb ook een aantal keren vastgezeten. In begin vond ik het effe wennen maar daarna werd ie best tof. Best leuk verhaal ook. Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2009 22:39:57 ]
pi_68479874
Toch maar weer eens installeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:44:07 #32
28033 Pek
je moet wat
pi_68479942
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Gewas het volgende:

[..]

Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischer
pi_68480894
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:

[..]

kan niet wachten om te beginnen! Binnenkort maar ff doen!

Zo trouwens, die Arena is snel uit te spelen zeg zodra je eenmaal flink gelevelled bent! Ik heb de mainquest+knights of the nine nu uitgespeeld, vloog echt zonder ook maar iets van significante damage te doen door die arena heen, meer dan de helft van de tegenstanders heeft ook zichzelf vermoord door mij aan te vallen (want dan kaatst het weer terug )

Dynamische dificulty ben ik dus eigenlijk wel blij mee, anders was het spel nog makkelijker geweest!
  woensdag 29 april 2009 @ 08:13:06 #34
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68486605
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:

[..]

Morrowind Vele malen beter
pi_68534426
Ik zit vast. Ik moet voor de Knights uitbreiding 9 Wayshrines bezoeken. Nu heb ik er 1 gevonden maar als ik hem wil activeren staat er iets van: 'You do not have the proper offering required for this shrine.'

Van internet word ik ook niet veel wijzer. Weet iemand wat ik moet doen?
  donderdag 30 april 2009 @ 18:12:31 #36
28033 Pek
je moet wat
pi_68534908
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:45 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet voor de Knights uitbreiding 9 Wayshrines bezoeken. Nu heb ik er 1 gevonden maar als ik hem wil activeren staat er iets van: 'You do not have the proper offering required for this shrine.'

Van internet word ik ook niet veel wijzer. Weet iemand wat ik moet doen?
Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?

Er zijn ook meerdere shrines voor elk van de nine divines, dus als je hem al gehad hebt krijg je misschien die message.

Kijk anders eens hier

pi_68537236
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Pek het volgende:

[..]

Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?

Er zijn ook meerdere shrines voor elk van de nine divines, dus als je hem al gehad hebt krijg je misschien die message.

Kijk anders eens hier

Ja volgens mij had ik met hem gesproken (hij sliep eerst en toen heb ik hem wakker gemaakt). Ik heb ook ergens gelezen dat je eerst naar de Chapel van Anvil moet gaan en daarna zoek ik wel effe een andere Wayshrine, kijken of het dan wel lukt.

Rare is dat ik bij de Shrine of Azura (bij de main quest) ook al die melding kreeg maar toen moest ik van die lichtbollen met een zilver zwaard doodmaken maar bij die shrine waar ik net zat waren er geen lichtbollen in de buurt.

Edit: volgens die site die jij gaf moet ik eerst naar de Chapel als ik het goed begrijp.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 19:47:18 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 19:52:02 #38
28033 Pek
je moet wat
pi_68537490
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Gewas het volgende:

[..]

Rare is dat ik bij de Shrine of Azura (bij de main quest) ook al die melding kreeg maar toen moest ik van die lichtbollen met een zilver zwaard doodmaken maar bij die shrine waar ik net zat waren er geen lichtbollen in de buurt.
Die lichtbollen zijn Will-o-the-Wisps. zijn niet quest-gerelateerd, maar gewoon nasty creatures. Uit de buurt blijven is het beste
pi_68540650
Ik ben dus naar twee verschillende Chapels geweest, alle 9 altaren ingedrukt en dan kreeg ik een melding dat je dan naar de bepaalde Wayshrine kon gaan. Maar het rare is dat die helemaal niet op mijn map staan. Toen ik met die gast aan het praten was stond er wel een melding dat ik een map had gekregen maar op mijn map zijn er geen icoontjes bijgekomen. En die andere shrine waar ik het in mijn andere post over had hoorde blijkbaar niet bij de quest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 21:41:45 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:39:44 #40
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68551758
Ik was ook in de war met die shrines, ik dacht ook dat het die krengen waren die op mn map stonden, mar het zijn juist allemaal shrines die nooit op je kaart tevoorschijn komen. Je hebt letterlijk een kaart gekregen (kijk maar in je inventory, of hier: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wayshrines_Map ), op basis daarvan moet je dus die shrines vinden, al zijn er meerdere per god en kan je ook die anderen gebruiken.

Je zou ook die oblivion-wiki hiervoor kunnen gebruiken, deze kaart heeft bijvoorbeeld alle wayshrines erop staan: http://www.uesp.net/maps/obmap/obmap.shtml?search=Wayshrine

Volgens mij moet je wel een beetje opletten dat je wel de quest volgt, het lijkt nu alsof je te snel achter elkaar alles wil doen, nu heb je ook al allemaal shrines bezocht zonder dat je daartoe opdracht hebt gekregen. Zo werkt oblivion niet, tenzij het je actieve quest is kan je enorm veel dingen gaan missen, dus ik zou zeggen: chill aan, en volg gewoon netjes de quest in plaats van zelf dingen half uit te zoeken... Voor je het weet heb je het spel verneukt...!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:35:52 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68555117
Kun je voor de 360 ook savegames downloaden en op je 360 zetten?

Heb wel weer zin in Oblivion alleen geen save meer en geen zin om dat begin stuk te doen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:00:21 #42
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68555783
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je voor de 360 ook savegames downloaden en op je 360 zetten?

Heb wel weer zin in Oblivion alleen geen save meer en geen zin om dat begin stuk te doen
Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets van
pi_68556762
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik was ook in de war met die shrines, ik dacht ook dat het die krengen waren die op mn map stonden, mar het zijn juist allemaal shrines die nooit op je kaart tevoorschijn komen. Je hebt letterlijk een kaart gekregen (kijk maar in je inventory, of hier: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wayshrines_Map ), op basis daarvan moet je dus die shrines vinden, al zijn er meerdere per god en kan je ook die anderen gebruiken.

Je zou ook die oblivion-wiki hiervoor kunnen gebruiken, deze kaart heeft bijvoorbeeld alle wayshrines erop staan: http://www.uesp.net/maps/obmap/obmap.shtml?search=Wayshrine

Volgens mij moet je wel een beetje opletten dat je wel de quest volgt, het lijkt nu alsof je te snel achter elkaar alles wil doen, nu heb je ook al allemaal shrines bezocht zonder dat je daartoe opdracht hebt gekregen. Zo werkt oblivion niet, tenzij het je actieve quest is kan je enorm veel dingen gaan missen, dus ik zou zeggen: chill aan, en volg gewoon netjes de quest in plaats van zelf dingen half uit te zoeken... Voor je het weet heb je het spel verneukt...!
Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.

Maar nog 1 vraag. Bij elke Chapel heb je 9 altaren maar zijn die namen van de altaren in elke Chapel hetzelfde of heeft elke Chapel aparte altaren? (Want ik heb in 1 Chapel alle altaren ingedrukt, weet niet of dat uitmaakt?).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2009 13:39:03 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:43:20 #44
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68558545
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets van
Ik sjoemel nooit

Maar wel jammer want wou ook wel die dlc spelen enzo maja schiet niet op zo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:09:00 #45
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68560983
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Gewas het volgende:

[..]

Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.

Maar nog 1 vraag. Bij elke Chapel heb je 9 altaren maar zijn die namen van de altaren in elke Chapel hetzelfde of heeft elke Chapel aparte altaren? (Want ik heb in 1 Chapel alle altaren ingedrukt, weet niet of dat uitmaakt?).
Volgens mij zijn de altaren in iedere chapel hetzelfde, dus in iedere chapel vind je shrines van 9 goden.
Als je dat al gedaan hebt maar je komt nog steeds niet verder, moet je alsnog op pad gaan om een wayshrine te vinden, daar dan even bidden en dan BAM! cutscene en ga je door met de quest
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:22:29 #46
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_68573793
Ben weer heerlijk begonnen met dit spel (+ mods en alle officiele plugins). Een evil character at last.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:58:50 #47
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68590491
Ik heb 'm vandaag aangeschaft nadat ik zeer te spreken was over Fallout 3. Uiteraard wel the GOTY editie gehaald zodat ik meteen de uitbreidingen erbij heb.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_68590989
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Baasvaak. het volgende:
Ben weer heerlijk begonnen met dit spel (+ mods en alle officiele plugins). Een evil character at last.
Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.

zaterdag 2 mei 2009 @ 23:07:10 #49
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_68606485
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:21 schreef Cudles het volgende:

[..]

Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.

[ afbeelding ]
Klopt ik heb ook alle UL's tot nu toe. Daarnaast heb ik Fransesco en MMM als grote mods. En natuurlijk tweaks in magic, geld, living economy, deadlier sneaking, renault's guards, capes and cloakes etc.
Before my return to dust
pi_68614315
Ik heb trouwens een probleem. Als ik em op HDR lighting wil zetten moet ik em restarten, maar dan crasht ie bij exit game en slaat ie de instelling niet op.

edit: alweer gefixed met fastexit2

[ Bericht 12% gewijzigd door Cudles op 03-05-2009 12:19:06 ]
  zondag 3 mei 2009 @ 13:36:41 #51
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68616585
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:21 schreef Cudles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
.... mar die plek die in je screen staat zit ook in de normale oblivion!
pi_68618517
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

.... mar die plek die in je screen staat zit ook in de normale oblivion!
Die lantaarn niet volgens mij. Maar hier nog maar één rond bravil.

Ik heb nu OOO,MMM en Franscecas. Ik werd net geowned door een mystical imp.
pi_68978464
Ik tvp em ff, van de week voor het eerst begonnen met Oblivion op de 360 maar kon dit topic niet vinden

Sorry Bart
pi_69003689
moet het ook maar weer eens oppakken op me 360
ben geloof ik bij Azura's shrine gebleven in de main Quest line
pi_69870654
Ik heb er nu 48 uur opzitten en vind het wel mooi zo. Ben vandaag effe begonnen aan de Mages Guild questline maar ik had er geen zin meer in. Moest je weer een of andere plantjes gaan zoeken enzo.
pi_70664178
Ben toch weer verder gegaan. Net A Brotherhood Betrayed gedaan, leuke quest. Kreeg opeens allemaal quests erbij toen ik met mensen zat te praten. En ik ga ook al die recommendation quests ofzo doen om bij de Mages Guild te mogen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:28:02 #57
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70751574
Wat is volgens jullie een fijne klas?
Ik kan niet kiezen tussen sneaky character / knight character. Sneaky vind ik altijd leuk, light armor, stelen etc. Alleen in Oblivion is een thief met boog en dagger niet heel goed hoorde ik? Ondervind je hier last van tijdens de game omdat je gewoon zwak bent?
pi_70754776
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Granaatappel het volgende:
Wat is volgens jullie een fijne klas?
Ik kan niet kiezen tussen sneaky character / knight character. Sneaky vind ik altijd leuk, light armor, stelen etc. Alleen in Oblivion is een thief met boog en dagger niet heel goed hoorde ik? Ondervind je hier last van tijdens de game omdat je gewoon zwak bent?
Je bent juist ubersterk, op een gegeven moment is je stealth zo hoog dat je vlak voor iemand kan verdwijnen en vervolgens met boog zieke damage doet door de stealthbonus. Het is ook leuker om te spelen als je alle dungeons nog niet kent, het sneaken geeft veel meer sfeer dan als rambo elke kamer binnen te vallen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:55:19 #59
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_70807699
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:28 schreef Cudles het volgende:

[..]

Je bent juist ubersterk, op een gegeven moment is je stealth zo hoog dat je vlak voor iemand kan verdwijnen en vervolgens met boog zieke damage doet door de stealthbonus. Het is ook leuker om te spelen als je alle dungeons nog niet kent, het sneaken geeft veel meer sfeer dan als rambo elke kamer binnen te vallen.
Als je op de PC bent raad ik je een magisch character aan. Dat wordt althans mijn nieuwe character nadat mijn PC dood ging. Wel met mods spelen dan, natuurlijk. Zoals Mighty Magick, als ik het mij goed herinner.

Sneaken is wel leuk, maar na een tijdje word ik het steeds zat overal heen te moeten sneaken. In de buitenwereld wordt je dan zo neergemaaid als je even niet sneakt.
Before my return to dust
pi_71132988
vandaag ook begonnen aan oblivion.
zalig spel.
heb net een paardje moeten mollen omdat ik wou zien of je die ook kon killen
hij bleef bezig heb het vlug en direct gedaan. RIP paardje.

Heb nu een bruine met witte vlekken alleen die kerkers met skeletten zijn kut, die dingen rennen je na al zit je in een andere stad hoezo fanatiek.

Toppie spel!
Ben Nord,
Me birtheign is The mage
en Class is Nightblade.

Beetje goede keuzes? vind mezelf namelijk heel wat als ik in zon rode keep met muts, en een fakkel door de bossen trek.
pi_71133395
Zolang je al je major spells tegelijkertijd kan lvlen is het goed gekozen. Eerste keer had ik Blunt + Sword en Medium Armor + Heavy Armor gekozen, dat werkt dus niet.
pi_71152042
Zit nu in de Thieve Guild
Wel vaker die Quest moeten doen (diary stelen) want steeds was dat vrouwtje sneller

er stond wel dat ik van haar kon jatten maar heb met haar gesproken en wist begot niet hoe, maarja toch Lid nu
pi_71177746
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Wel vaker die Quest moeten doen (diary stelen) want steeds was dat vrouwtje sneller

er stond wel dat ik van haar kon jatten maar heb met haar gesproken en wist begot niet hoe, maarja toch Lid nu
Kon je gewoon van dr Pickpocketen

Vandaag ook weer begonnen, blijft een tof spel.
pi_71193319
Fallout3 heeft betreft Item selectie, en speelwijze veel weg van Oblivion.
pi_71193444
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:47 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ik vind Oblivion toffer, meer keuzes in alles. Mede door aanwezigheid van magie veel meer keuzes.
pi_71199766
tvp

Zal ook nog ooit eens verder moeten met mn custom class figuur op de X360
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:35:07 #67
28033 Pek
je moet wat
pi_71199856
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:47 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Beiden van Bethesda, waarom opnieuw het wiel uitvinden?
pi_71237504
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

Haha de Thieves Guild als je op het begin met die zwerfer moet praten om die informatie te krijgen, gaf die zwerfer mij geen informatie. Ik minuten lang vanalles proberen kwam ik erachter dat ik geen gold had .

Daarna even snel gold genakt en alsnog van Methredel gewonnen xD.

Die quest die je krijgt als je Cat Burgelar(?) wordt is echt leuk .
pi_71252467
Zijn ze al met een ElderScroll 5 bezig?
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:06:49 #70
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_71253816
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef Pek het volgende:

[..]

Zelfde engine, alleen wat gepolished.
Before my return to dust
pi_71263428
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 01:11 schreef OneWhoSighs het volgende:

[..]

Haha de Thieves Guild als je op het begin met die zwerfer moet praten om die informatie te krijgen, gaf die zwerfer mij geen informatie. Ik minuten lang vanalles proberen kwam ik erachter dat ik geen gold had .

Daarna even snel gold genakt en alsnog van Methredel gewonnen xD.

Die quest die je krijgt als je Cat Burgelar(?) wordt is echt leuk .
Haha ja ik ook! 5 gold had ik, dus ik die picklocks gekocht.
Dacht ik shit nu kan ik de zwerver niet betalen. Dus opnieuw geload.. de info gevraagd aan die zwerver,
Toen weer opnieuw geload en de zwerver links laten liggen (had de info toch al )

erna kwam ik erachter dat mijn bags uitpuilde van de items die ik kon verpatsen. Maar foois geef ik ze zowieso niet.
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef Pek het volgende:

[..]

wat?
pi_71263480
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:25 schreef Moozzie het volgende:
Zijn ze al met een ElderScroll 5 bezig?
http://www.gamesindustry.(...)rolls-title-for-2010
pi_71268403
quote:
Ik kan niet wachten
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:18:22 #74
263674 OneWhoSighs
Eternal life
pi_71285937
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

Haha ja ik ook! 5 gold had ik, dus ik die picklocks gekocht.
Dacht ik shit nu kan ik de zwerver niet betalen. Dus opnieuw geload.. de info gevraagd aan die zwerver,
Toen weer opnieuw geload en de zwerver links laten liggen (had de info toch al )

erna kwam ik erachter dat mijn bags uitpuilde van de items die ik kon verpatsen. Maar foois geef ik ze zowieso niet.
[..]

wat?
Hahahaha . Meesterlijk . Waarom kom ik nooit op dat soort dingen .
pi_71286107
Loaden om 5 gold
pi_71310298
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:22 schreef Moozzie het volgende:
Loaden om 5 gold
blijf een Nederlander Limburger ( ) he, met deze crisis moet je op de kleintjes letten
pi_71311919
Ik ben er nu ook mee begonnen. Ik wil diehard mage zijn, dus ook meteen de atronach birthsign gekozen. 1 nadeel, je magickabar doet niet zoveel meer

Ik probeerde gisteravond nog een recommendation te halen, maar werd zwaar gep0wned door een zombie. Ik moet een of andere jan lulhannes zoeken in een grot, maar die zombies slaan me in notime neer. Straks maar nog een keer proberen, maar dan wat met meer beleid (naar binnen stormen helpt iig niet ). Ik ben nog level 1, dat levelen moet ik nog wat doorkrijgen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_71313253
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er nu ook mee begonnen. Ik wil diehard mage zijn, dus ook meteen de atronach birthsign gekozen. 1 nadeel, je magickabar doet niet zoveel meer

Ik probeerde gisteravond nog een recommendation te halen, maar werd zwaar gep0wned door een zombie. Ik moet een of andere jan lulhannes zoeken in een grot, maar die zombies slaan me in notime neer. Straks maar nog een keer proberen, maar dan wat met meer beleid (naar binnen stormen helpt iig niet ). Ik ben nog level 1, dat levelen moet ik nog wat doorkrijgen
Eerste level gaat wat traag, daarna gaat het wel een stuk sneller.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:24:45 #79
263674 OneWhoSighs
Eternal life
pi_71337224
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:

Heb je al geslapen?

Probeer verder zoveel mogelijk afstand tussen jezelf en de zombies te houden en blijf gericht casten.
Je moet alle zombies doodmaken en dan pas komt die gozer met je mee naar buiten, en volgens mij moet je die gozer ook nog helemaal terugbrengen naar de Mage Guild.
pi_71337436
nee, maar ik ben ook nog geen level up, dus dan heeft slapen weinig nut. Of het moet ook een skill zijn

Ik krijg de zombies niet dood, die weak fireball die je krijgt doet zijn naam eer aan
Ik ben al eens gaan sneaken, maar werd toch ergens gespot, twee zombies die achter je aanrennen zou in 3rd person wel een grappig gezicht zijn

Ik ga me nu eens richten op magicka drankjes, want dat raakt snel op met die birthsign.
pi_71338984
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef Silv het volgende:

[..]

Eerste level gaat wat traag, daarna gaat het wel een stuk sneller.
En je moet je skills goed kiezen. Dat je niet medium armor en heavy armor als major skills kiest, waardoor je maar 1 van beiden op 1 tijdstip kan lvlen. Mijn eerste karakter had geloof ik heavy armor, medium armor, blunt en sword en het duurde echt eeuwen voor ik 1 lvl hoger werd, daarna maakte ik een karakter waar alles bij elkaar aansloot en was ik binnen no time een hoog lvl
pi_71339195
Ik heb nu een high elf, met de atronach birthsign (ik ben diablo gewend, dus die mana/magicka potions brouw ik zelf wel). Ik lees ook iets over efficient leveling, maar ik ga me daar nu niet druk om maken. Eerst maar eens gamen, andere builds proberen komt later wel

Zo lijkt het me zeker wel tof als een soort vampier/dief rond te gaan sneaken, maar ook een stuk lastiger.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:26:46 #83
28033 Pek
je moet wat
pi_71340140
Vampier zijn is minder lastig dan in Morrowind, je kunt bijvoorbeeld gewoon in de zon lopen, mits je dagelijks je tanden in een zwerver oid zet. Zeker in het begin, bij lagere levels, kan het erg van pas komen: ik had bijvoorbeeld moeite in de Arena, met die 3 Argonians, daar kwam ik maar niet doorheen. Toen heb ik mij full vampire laten worden voor een flinke boost in de stats en gewacht tot het donker werd (Arena sluit om 21:00 uur, dus om 20:55 ging ik naar binnen), waarna ik ze alle 3 fluitend en met 1 hand op m'n rug de grond in stampte. En de add-on Vile Lair maakt het helemaal een feest om vampier te zijn

Wat het levelen betreft, ik heb het "powerlevelen" wel eens geprobeerd: skills die je niet gebruikt, maar wel makkelijk te levelen zijn, als major skills nemen en de skills die je wél vaak gebruikt als minor skills, zodat je daar de maximale 10 levels in kan halen per keer en dus de +5 punten in attributes. Endurance en Intelligence zo snel mogelijk naar de 100 en je bent bij level 6 al niet meer te verslaan, omdat de grotere monsters er eenvoudig weg nog niet zijn.

Maar het vergt veel rekenwerk, kladblok ernaast enzo, dus dat heeft nog maar weinig met echt gamen te maken
  zondag 26 juli 2009 @ 21:20:01 #84
263674 OneWhoSighs
Eternal life
pi_71349025
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef Pheno het volgende:
nee, maar ik ben ook nog geen level up, dus dan heeft slapen weinig nut. Of het moet ook een skill zijn

Ik krijg de zombies niet dood, die weak fireball die je krijgt doet zijn naam eer aan
Ik ben al eens gaan sneaken, maar werd toch ergens gespot, twee zombies die achter je aanrennen zou in 3rd person wel een grappig gezicht zijn

Ik ga me nu eens richten op magicka drankjes, want dat raakt snel op met die birthsign.
Je gaat level up als je geslapen hebt toch (tenminste als je je major skills geleveld hebt.)

En ja die weak fire ball is echt .
Je moet er niet langs sluipen btw je moet ze allemaal doodmaken anders gaat die snuiter niet met je mee.

Maar als je eenmaal lid bent van de Mage Guild en je magic skills hoog zijn kun je echt sterke spells maken.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:20:38 #85
263674 OneWhoSighs
Eternal life
pi_71349044
dubbel
pi_71378318
Lollerz, ik denk, if you can't beat them, beat someone else.
Dus hup, naar Chorrol. Maar daar word mijn aars ook gewh00ped als ik wat zoontjes wil helpen. Een bepaald boek ging nog wel na een reload, toen waren er geen wolven
Damn, ik ben slecht

Nadeel van een vrije wereld denk ik: je weet niet of je er klaar voor bent. Op naar de volgende stad dan maar weer. Ik laat me wel steeds beginnen net na de sewers, zodat ik in het ergste geval mijn character opnieuw kan maken
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:47:00 #87
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73569444
Ben sinds gisteren ook weer begonnen. Blijft een prachtige game. Ben nu bij The Arena, geld verdienen
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:56:54 #88
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_73571560
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:

Nadeel van een vrije wereld denk ik: je weet niet of je er klaar voor bent. Op naar de volgende stad dan maar weer. Ik laat me wel steeds beginnen net na de sewers, zodat ik in het ergste geval mijn character opnieuw kan maken
Meestal zit in vannilla oblivion genoeg enemies die rond jouw level zitten
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:48:59 #89
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73582328
Vannilla Oblivion?
- james 'jimmy' dean
pi_73593094
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:48 schreef Lyzio het volgende:
Vannilla Oblivion?
Zonder mods
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:36:14 #91
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73594392
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Ered het volgende:

Zonder mods
Ohja, dat heb ik sowieso niet. X360
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:41:41 #92
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73747490
En toch blijf ik dat level-systeem kut vinden.
- james 'jimmy' dean
pi_73748228
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Lyzio het volgende:
En toch blijf ik dat level-systeem kut vinden.
Hoe zou je het anders willen dan?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:40:14 #94
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73753639
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe zou je het anders willen dan?
Gewoon via XP levelen.
- james 'jimmy' dean
pi_73754354
Het enige irritante aan dit systeem is als je acrobatics of athletics kiest als main attributes. Bij acrobatics moet je overal naar toe springen en voor athletics moet je autoswim aanzetten en een paar uur wat anders gaan doen wil je lvlen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:05:48 #96
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73754538
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef Siniti het volgende:
Het enige irritante aan dit systeem is als je acrobatics of athletics kiest als main attributes. Bij acrobatics moet je overal naar toe springen en voor athletics moet je autoswim aanzetten en een paar uur wat anders gaan doen wil je lvlen
Precies!
- james 'jimmy' dean
pi_73754586
Maar als je het eenmaal doet heb je ook wat

Kan me nog herinneren dat al mijn major skills best hoog waren en athletics retelaag, toen lied ik mijn poppetje 5 uur ofzo zwemmen en toen ik terug kwam kon ik er 10 lvls bij tellen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:11:22 #98
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73754702
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Siniti het volgende:
Maar als je het eenmaal doet heb je ook wat

Kan me nog herinneren dat al mijn major skills best hoog waren en athletics retelaag, toen lied ik mijn poppetje 5 uur ofzo zwemmen en toen ik terug kwam kon ik er 10 lvls bij tellen
Ja goed, maar het slaat toch nergens op.
- james 'jimmy' dean
pi_73754769
Ik vind et wel een leuk concept, alleen had het iets beter uitgewerkt kunnen worden. Alle skillsdingen waar je vanaf journeyman naar apprentice naar master enzo gaat vind ik sowieso trouwens al een stuk beter gedaan dan in Fallout 3.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:15:54 #100
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73754813
Ik ben meer van de oude stempel denk ik. Gewoon XP verdienen en levelen. Niet mee kloten
- james 'jimmy' dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')