abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68390192
Ja ik ben effe bezig geweest met dat pursuaden (of hoe het ook heet) en het is gelukt. Eigenlijk best simpel, duurde alleen even voordat ik het door had maar ik was wel een groot gedeelte van me geld kwijt. Ben nu bezig met Shivering Isles, erg tof.
  zondag 26 april 2009 @ 14:08:00 #27
28033 Pek
je moet wat
pi_68390466
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Gewas het volgende:
maar ik was wel een groot gedeelte van me geld kwijt.
Dan heb je 'm gebribed, niet gepersuade

God, wat klinkt dat dom in 't vernederlandst
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_68474929
Ik heb Shivering Isles uitgespeeld. Nu ga ik met die andere uitbreiding beginnen (Knights nogwat).
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:31:18 #29
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68479245
Hoelang over SI gedaan en was die tof?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_68479662
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Hoelang over SI gedaan en was die tof?
Hmmm weet ik niet precies meer. In ieder geval meer dan tien uur maar ik heb ook een aantal keren vastgezeten. In begin vond ik het effe wennen maar daarna werd ie best tof. Best leuk verhaal ook. Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2009 22:39:57 ]
pi_68479874
Toch maar weer eens installeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:44:07 #32
28033 Pek
je moet wat
pi_68479942
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Gewas het volgende:

[..]

Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischer
pi_68480894
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:

[..]

kan niet wachten om te beginnen! Binnenkort maar ff doen!

Zo trouwens, die Arena is snel uit te spelen zeg zodra je eenmaal flink gelevelled bent! Ik heb de mainquest+knights of the nine nu uitgespeeld, vloog echt zonder ook maar iets van significante damage te doen door die arena heen, meer dan de helft van de tegenstanders heeft ook zichzelf vermoord door mij aan te vallen (want dan kaatst het weer terug )

Dynamische dificulty ben ik dus eigenlijk wel blij mee, anders was het spel nog makkelijker geweest!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 29 april 2009 @ 08:13:06 #34
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68486605
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:

[..]

Morrowind Vele malen beter
pi_68534426
Ik zit vast. Ik moet voor de Knights uitbreiding 9 Wayshrines bezoeken. Nu heb ik er 1 gevonden maar als ik hem wil activeren staat er iets van: 'You do not have the proper offering required for this shrine.'

Van internet word ik ook niet veel wijzer. Weet iemand wat ik moet doen?
  donderdag 30 april 2009 @ 18:12:31 #36
28033 Pek
je moet wat
pi_68534908
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:45 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet voor de Knights uitbreiding 9 Wayshrines bezoeken. Nu heb ik er 1 gevonden maar als ik hem wil activeren staat er iets van: 'You do not have the proper offering required for this shrine.'

Van internet word ik ook niet veel wijzer. Weet iemand wat ik moet doen?
Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?

Er zijn ook meerdere shrines voor elk van de nine divines, dus als je hem al gehad hebt krijg je misschien die message.

Kijk anders eens hier

pi_68537236
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Pek het volgende:

[..]

Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?

Er zijn ook meerdere shrines voor elk van de nine divines, dus als je hem al gehad hebt krijg je misschien die message.

Kijk anders eens hier

Ja volgens mij had ik met hem gesproken (hij sliep eerst en toen heb ik hem wakker gemaakt). Ik heb ook ergens gelezen dat je eerst naar de Chapel van Anvil moet gaan en daarna zoek ik wel effe een andere Wayshrine, kijken of het dan wel lukt.

Rare is dat ik bij de Shrine of Azura (bij de main quest) ook al die melding kreeg maar toen moest ik van die lichtbollen met een zilver zwaard doodmaken maar bij die shrine waar ik net zat waren er geen lichtbollen in de buurt.

Edit: volgens die site die jij gaf moet ik eerst naar de Chapel als ik het goed begrijp.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 19:47:18 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 19:52:02 #38
28033 Pek
je moet wat
pi_68537490
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Gewas het volgende:

[..]

Rare is dat ik bij de Shrine of Azura (bij de main quest) ook al die melding kreeg maar toen moest ik van die lichtbollen met een zilver zwaard doodmaken maar bij die shrine waar ik net zat waren er geen lichtbollen in de buurt.
Die lichtbollen zijn Will-o-the-Wisps. zijn niet quest-gerelateerd, maar gewoon nasty creatures. Uit de buurt blijven is het beste
pi_68540650
Ik ben dus naar twee verschillende Chapels geweest, alle 9 altaren ingedrukt en dan kreeg ik een melding dat je dan naar de bepaalde Wayshrine kon gaan. Maar het rare is dat die helemaal niet op mijn map staan. Toen ik met die gast aan het praten was stond er wel een melding dat ik een map had gekregen maar op mijn map zijn er geen icoontjes bijgekomen. En die andere shrine waar ik het in mijn andere post over had hoorde blijkbaar niet bij de quest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 21:41:45 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:39:44 #40
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68551758
Ik was ook in de war met die shrines, ik dacht ook dat het die krengen waren die op mn map stonden, mar het zijn juist allemaal shrines die nooit op je kaart tevoorschijn komen. Je hebt letterlijk een kaart gekregen (kijk maar in je inventory, of hier: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wayshrines_Map ), op basis daarvan moet je dus die shrines vinden, al zijn er meerdere per god en kan je ook die anderen gebruiken.

Je zou ook die oblivion-wiki hiervoor kunnen gebruiken, deze kaart heeft bijvoorbeeld alle wayshrines erop staan: http://www.uesp.net/maps/obmap/obmap.shtml?search=Wayshrine

Volgens mij moet je wel een beetje opletten dat je wel de quest volgt, het lijkt nu alsof je te snel achter elkaar alles wil doen, nu heb je ook al allemaal shrines bezocht zonder dat je daartoe opdracht hebt gekregen. Zo werkt oblivion niet, tenzij het je actieve quest is kan je enorm veel dingen gaan missen, dus ik zou zeggen: chill aan, en volg gewoon netjes de quest in plaats van zelf dingen half uit te zoeken... Voor je het weet heb je het spel verneukt...!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:35:52 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68555117
Kun je voor de 360 ook savegames downloaden en op je 360 zetten?

Heb wel weer zin in Oblivion alleen geen save meer en geen zin om dat begin stuk te doen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:00:21 #42
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68555783
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je voor de 360 ook savegames downloaden en op je 360 zetten?

Heb wel weer zin in Oblivion alleen geen save meer en geen zin om dat begin stuk te doen
Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets van
pi_68556762
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik was ook in de war met die shrines, ik dacht ook dat het die krengen waren die op mn map stonden, mar het zijn juist allemaal shrines die nooit op je kaart tevoorschijn komen. Je hebt letterlijk een kaart gekregen (kijk maar in je inventory, of hier: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wayshrines_Map ), op basis daarvan moet je dus die shrines vinden, al zijn er meerdere per god en kan je ook die anderen gebruiken.

Je zou ook die oblivion-wiki hiervoor kunnen gebruiken, deze kaart heeft bijvoorbeeld alle wayshrines erop staan: http://www.uesp.net/maps/obmap/obmap.shtml?search=Wayshrine

Volgens mij moet je wel een beetje opletten dat je wel de quest volgt, het lijkt nu alsof je te snel achter elkaar alles wil doen, nu heb je ook al allemaal shrines bezocht zonder dat je daartoe opdracht hebt gekregen. Zo werkt oblivion niet, tenzij het je actieve quest is kan je enorm veel dingen gaan missen, dus ik zou zeggen: chill aan, en volg gewoon netjes de quest in plaats van zelf dingen half uit te zoeken... Voor je het weet heb je het spel verneukt...!
Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.

Maar nog 1 vraag. Bij elke Chapel heb je 9 altaren maar zijn die namen van de altaren in elke Chapel hetzelfde of heeft elke Chapel aparte altaren? (Want ik heb in 1 Chapel alle altaren ingedrukt, weet niet of dat uitmaakt?).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2009 13:39:03 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:43:20 #44
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68558545
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets van
Ik sjoemel nooit

Maar wel jammer want wou ook wel die dlc spelen enzo maja schiet niet op zo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:09:00 #45
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68560983
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Gewas het volgende:

[..]

Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.

Maar nog 1 vraag. Bij elke Chapel heb je 9 altaren maar zijn die namen van de altaren in elke Chapel hetzelfde of heeft elke Chapel aparte altaren? (Want ik heb in 1 Chapel alle altaren ingedrukt, weet niet of dat uitmaakt?).
Volgens mij zijn de altaren in iedere chapel hetzelfde, dus in iedere chapel vind je shrines van 9 goden.
Als je dat al gedaan hebt maar je komt nog steeds niet verder, moet je alsnog op pad gaan om een wayshrine te vinden, daar dan even bidden en dan BAM! cutscene en ga je door met de quest
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:22:29 #46
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_68573793
Ben weer heerlijk begonnen met dit spel (+ mods en alle officiele plugins). Een evil character at last.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:58:50 #47
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68590491
Ik heb 'm vandaag aangeschaft nadat ik zeer te spreken was over Fallout 3. Uiteraard wel the GOTY editie gehaald zodat ik meteen de uitbreidingen erbij heb.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_68590989
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Baasvaak. het volgende:
Ben weer heerlijk begonnen met dit spel (+ mods en alle officiele plugins). Een evil character at last.
Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.

zaterdag 2 mei 2009 @ 23:07:10 #49
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_68606485
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:21 schreef Cudles het volgende:

[..]

Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.

[ afbeelding ]
Klopt ik heb ook alle UL's tot nu toe. Daarnaast heb ik Fransesco en MMM als grote mods. En natuurlijk tweaks in magic, geld, living economy, deadlier sneaking, renault's guards, capes and cloakes etc.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
pi_68614315
Ik heb trouwens een probleem. Als ik em op HDR lighting wil zetten moet ik em restarten, maar dan crasht ie bij exit game en slaat ie de instelling niet op.

edit: alweer gefixed met fastexit2

[ Bericht 12% gewijzigd door Cudles op 03-05-2009 12:19:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')