Dan heb je 'm gebribed, niet gepersuadequote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Gewas het volgende:
maar ik was wel een groot gedeelte van me geld kwijt.
Hmmm weet ik niet precies meer. In ieder geval meer dan tien uur maar ik heb ook een aantal keren vastgezeten. In begin vond ik het effe wennen maar daarna werd ie best tof. Best leuk verhaal ook. Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Hoelang over SI gedaan en was die tof?
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Maar de sfeer is wel een stuk anders dan in de normale Oblivion.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischer
Morrowindquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt meer op Morrowind, meer exotischer
Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:45 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet voor de Knights uitbreiding 9 Wayshrines bezoeken. Nu heb ik er 1 gevonden maar als ik hem wil activeren staat er iets van: 'You do not have the proper offering required for this shrine.'
Van internet word ik ook niet veel wijzer. Weet iemand wat ik moet doen?
Ja volgens mij had ik met hem gesproken (hij sliep eerst en toen heb ik hem wakker gemaakt). Ik heb ook ergens gelezen dat je eerst naar de Chapel van Anvil moet gaan en daarna zoek ik wel effe een andere Wayshrine, kijken of het dan wel lukt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb je met die oude schreeuwlelijk gesproken in Anvil?
Er zijn ook meerdere shrines voor elk van de nine divines, dus als je hem al gehad hebt krijg je misschien die message.
Kijk anders eens hier
Die lichtbollen zijn Will-o-the-Wisps. zijn niet quest-gerelateerd, maar gewoon nasty creatures. Uit de buurt blijven is het bestequote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Gewas het volgende:
[..]
Rare is dat ik bij de Shrine of Azura (bij de main quest) ook al die melding kreeg maar toen moest ik van die lichtbollen met een zilver zwaard doodmaken maar bij die shrine waar ik net zat waren er geen lichtbollen in de buurt.
Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je voor de 360 ook savegames downloaden en op je 360 zetten?
Heb wel weer zin in Oblivion alleen geen save meer en geen zin om dat begin stuk te doen
Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik was ook in de war met die shrines, ik dacht ook dat het die krengen waren die op mn map stonden, mar het zijn juist allemaal shrines die nooit op je kaart tevoorschijn komen. Je hebt letterlijk een kaart gekregen (kijk maar in je inventory, of hier: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wayshrines_Map ), op basis daarvan moet je dus die shrines vinden, al zijn er meerdere per god en kan je ook die anderen gebruiken.
Je zou ook die oblivion-wiki hiervoor kunnen gebruiken, deze kaart heeft bijvoorbeeld alle wayshrines erop staan: http://www.uesp.net/maps/obmap/obmap.shtml?search=Wayshrine
Volgens mij moet je wel een beetje opletten dat je wel de quest volgt, het lijkt nu alsof je te snel achter elkaar alles wil doen, nu heb je ook al allemaal shrines bezocht zonder dat je daartoe opdracht hebt gekregen. Zo werkt oblivion niet, tenzij het je actieve quest is kan je enorm veel dingen gaan missen, dus ik zou zeggen: chill aan, en volg gewoon netjes de quest in plaats van zelf dingen half uit te zoeken... Voor je het weet heb je het spel verneukt...!
Ik sjoemel nooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij niet als je een ongekraakte hebt, als je ermee gesjoemeld heb kan het vast wel, maar daar weet ik niets van
Volgens mij zijn de altaren in iedere chapel hetzelfde, dus in iedere chapel vind je shrines van 9 goden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt. De oplossing is eigenlijk altijd best simpel maar je moet het maar net weten. En ik heb ook nog allemaal oude savegames voor het geval ik iets verkeerds heb gedaan. Maar die ene shrine die ik bezocht werd sowieso niet geactiveerd want dat lukte niet dus ik denk niet dat het uitmaakt voor de quest.
Maar nog 1 vraag. Bij elke Chapel heb je 9 altaren maar zijn die namen van de altaren in elke Chapel hetzelfde of heeft elke Chapel aparte altaren? (Want ik heb in 1 Chapel alle altaren ingedrukt, weet niet of dat uitmaakt?).
Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Baasvaak. het volgende:
Ben weer heerlijk begonnen met dit spel (+ mods en alle officiele plugins). Een evil character at last.
Klopt ik heb ook alle UL's tot nu toe. Daarnaast heb ik Fransesco en MMM als grote mods. En natuurlijk tweaks in magic, geld, living economy, deadlier sneaking, renault's guards, capes and cloakes etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:21 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik heb nu "Unique Landscapes" mod (met nog veel meer andere mods) vandaag geïnstalleerd en ben ook weer begonnen na een lange poos geen oblivion. Bijna een heel nieuwe wereld met die Mod.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |