http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de url van de terug te luisteren uitzendingen in MP3 ook alweer?
Thnxquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef borisz het volgende:
Ipod is inmiddels bijna Evy ready.
Kortom komende week kunnen we weer gaan hardlopen, maar ditmaal met Evy als begeleiding.
quote:
Dat heb ik hier ook wel es.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo moest zo maar eens echt werken vanmorgen
Ik heb 'vakantie', dus goedemorgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo moest zo maar eens echt werken vanmorgen
Ik zou het eerder lui noemenquote:
Goede indruk achter gelaten danquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het eerder lui noemenHopelijk binnenkort maar eens aan de afstudeerstage beginnen. Het bedrijf waar ik vorige keer stage heb gelopen wil me wel terughebben (die met 3fm)
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goede indruk achter gelaten dan
Was het eigenlijk niet van plan, moet nu afstuderen hèquote:kan je weer stage slowchat vullen
Niet meer dan normaal vind ik; Live is om de een of andere reden sowieso altijd al 3FM-favoriet toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef Piles het volgende:
Komt er weer een Live-actie aan ofzo? Of ligt het aan mij dat er erg veel van gedraaid wordt
Beat en basis komt 1 op 1 van Public Enemy trouwens. Garland Jeffrreys heeft 'm ook gebruikt voor Hail Hail Rock 'n Roll.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beat en basis komt 1 op 1 van Public Enemy trouwens. Garland Jeffrreys heeft 'm ook gebruikt voor Hail Hail Rock 'n Roll.
Groetjes,
Rob Stenders.
Ik vind 't niet erg, want ik woon vlakbij A'dam...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef LeonH het volgende:
The Fray... kan maar niet wennen aan die stem
Waarom komt er nu weer een concertdome erbij in Amsterdam?!?!?!
Waarom kan zoiets nou nooit in Maastricht of Eindhoven gemaakt worden zodat iig Limburgers niet minimaal 4 uur in totaal in de auto hoeven te zitten voor een concert. Irritant gedoe!
dan is het wel leuk ja, maar hier is alleen het Mecc met klotegeluid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't niet erg, want ik woon vlakbij A'dam...
Maar de spreiding is idd ver te zoeken.
Iets van Adobe wat goed is? Ik schrijf het even opquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Even een kleine mededeling:Adobe Premiere Pro
Niks mis met CS3 hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iets van Adobe wat goed is? Ik schrijf het even op
En dat terwijl je er regelmatig op hebt lopen vloeken vanwege crashes tijdens het renderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Even een kleine mededeling:Adobe Premiere Pro
Ben Corel gewendquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet mee omgaan
Maar zoveel functies, te eng gewoon
Ik loop net weer low on memoryquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl je er regelmatig op hebt lopen vloeken vanwege crashes tijdens het renderen.
Waar staat je pagefile dan op ingesteld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik loop net weer low on memory![]()
4GB, hoeveel heeft dat kreng nodig![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebruik je nog altijd Shift-F7, 1 als je wil printen
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar staat je pagefile dan op ingesteld?
Ehmm..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel luistert weer cd'tjes; nu The Best Of van Faithless
Prima alternatief voor de C&S show!![]()
Amsterdam is veel belangrijker dan het zuiden van het landquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/ado5e2 Wordt 't niet es tijd voor een poppodium in het zuiden van het land i.p.v. alwéér een in Amsterdam?
wat ik ook al zei.... 3 concertpodiums in een straal van 1km2 ongeveerquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/ado5e2 Wordt 't niet es tijd voor een poppodium in het zuiden van het land i.p.v. alwéér een in Amsterdam?
En wat is daar het probleem aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat ik ook al zei.... 3 concertpodiums in een straal van 1km2 ongeveer
Ze zitten ook lekker bij elkaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Amsterdam is veel belangrijker dan het zuiden van het land
Dat wij er hier in Limburg weer als een verdomhoekje aan vasthangen, en voor een concertje in Amsterdam (of Rotterdam) minimaal 4 uur in totaal kwijt zijn aan alleen maar reizen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem aan?
Man in een lange rok vind ik best mooiquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef borisz het volgende:
Editie NL een mode item, ik moet er niet aan denken, een man in een jurk. Het schijnt mode te zijn
.
Denk je nou echt dat de grote internationale popsterren naar Limburg gaan? Die mensen kennen alleen Amsterdam.Ik ben zelfs een keer in Ahoy (quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat wij er hier in Limburg weer als een verdomhoekje aan vasthangen, en voor een concertje in Amsterdam (of Rotterdam) minimaal 4 uur in totaal kwijt zijn aan alleen maar reizen.
In Maastricht of desnoods Eindhoven is zoiets ook te realiseren hoor!
Enige troost is dat we nog kunnen uitwijken naar Keulen of Düsseldorf maar het is toch anders als je het gewoon in je eigen land ziet, en je je ook echt aangesproken voelt als er "Hello Holland" wordt geroepen![]()
Ohhh, dus daarom komen er geen grote namen naar Pinkpop, want dat is niet Amsterdamquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:35 schreef TheZapster het volgende:
Denk je nou echt dat de grote internationale popsterren naar Limburg gaan? Die mensen kennen alleen Amsterdam.Ik ben zelfs een keer in Ahoy () geweest en daar had de best betreffende band het over dat ze aan het optreden waren in een voorstad van Amsterdam
Een festival is weer wat anders en vaak komen ze daar alleen maar als ze vlak daarna of ervoor ook in Belgie of Duitsland op een festival staanquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, dus daarom komen er geen grote namen naar Pinkpop, want dat is niet Amsterdam
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zitten ook lekker bij elkaar
ZiggoDome
BijlmerBierHal
PepsiStage
en de ArenA in de zomer.
edit: Spuitelf.
Ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker![]()
Niet zo ver van huis en goed te bereiken met het OV
Inderdaad, ik kan zelfs 24/7 zonder over te stappen vanaf Bijlmer ArenA naar huis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker![]()
Niet zo ver van huis en goed te bereiken met het OV
Mwah, ligt eraan waarvoor. Voor Crowded House ben ik naar België en Engeland gegaan en ik zou het zo weer doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ga toch niet naar Limburg of Brabant ofzo voor een concert pfft .
Zelfde hier, maar dan met Jewel uiteraardquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan waarvoor. Voor Crowded House ben ik naar België en Engeland gegaan en ik zou het zo weer doen.
Verste concert was tilburg 013 , heb voor de rest allemaal poptempels op max een 45 minuten afstandquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben het over afstanden naar concerten dus?
Mijn verste concert is niet zo heel erg ver geweest: Arnhem (vanuit Leiden, en op de terugweg via NS nachtnet terug naar Schiphol).
Gisteren trouwens de clip gezien. Niet slecht! maar voorlopig zal Pokerface nog even moeten wachten want Just Dance lijkt hier weer opnieuw aan te slaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
Just Dance? Wanneer zal Nederland eens Pokerface massaal downloaden?.
Ik ben ooit eens in Eindhoven (quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben het over afstanden naar concerten dus?
Mijn verste concert is niet zo heel erg ver geweest: Arnhem (vanuit Leiden, en op de terugweg via NS nachtnet terug naar Schiphol).
Er komt een zaal groter dan de HMH in Tilburg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geef toe , het zuiden des lands mag best een groot poptempel krijgen, want psv stadion is ook niet alles qua akoestiek:)
Eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Christiaan het volgende:
Dit stukje is het tofste van het lied.
Deze week kon je voor de verandering kiezen uit de Party Animals, Charlie Lownoise en Nakatomi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag totaal vergeten. Wie is het trouwens geworden?
Ging je daar speciaal heen of was je daar al qua planningquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:11 schreef Brennel het volgende:
Voor mij was Oostenrijk (Graz) het verste concert. En Keulen op de tweede plek.
Gaat de 013 dan vervallen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er komt een zaal groter dan de HMH in Tilburg.
Lekker origineel lijstje weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef cosmick het volgende:
Deze week kon je voor de verandering kiezen uit de Party Animals, Charlie Lownoise en Nakatomi.
[:')].
En het werd Charlie Lownoise.
Wat een verrassing!quote:
Ik heb de webcam eigenlijk bijna nooit meer aan staan, tenzij ik op de audio-only stream hoor dat er wat interessants gebeurt. De geluidskwaliteit is gewoon té slecht...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een vertraging van FM op webcam..
Dat valt hier wel mee, maar de geluidskwaliteit van de cam komt hier dan ook nog eens door de equalizing van mn mengpaneel heenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de webcam eigenlijk bijna nooit meer aan staan, tenzij ik op de audio-only stream hoor dat er wat interessants gebeurt. De geluidskwaliteit is gewoon té slecht...
Nee, speciaal erheen gegaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ging je daar speciaal heen of was je daar al qua planning
Zeker welquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm dit klinkt wel geinig(Alesha Dixon)
En vorige maand al op NRK mP3quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm dit klinkt wel geinig(Alesha Dixon)
Ik dacht "huh, dat hoor ik helemaal niet", maar ik had de radio nog op KinkFM staan. Ff Moke afluisteren en ik switch naar 3FMquote:
Marcquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht "huh, dat hoor ik helemaal niet", maar ik had de radio nog op KinkFM staan. Ff Moke afluisteren en ik switch naar 3FM
Tja, als Rob Roosbeef gaat draaien, dan ben ik weg. En daarna niet meer teruggeswitcht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Marc. Je luistert niet naar 3FM?! dat kan natuurlijk niet
. Doe ik ook wel eens hoor
.
Rob die Roosbeed draait? het moet niet gekker worden. Dat zou ook voor mij een reden zijn om de radio op mute te zetten of te switchen naar een andere zender.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, als Rob Roosbeef gaat draaien, dan ben ik weg. En daarna niet meer teruggeswitcht.
Het Vara-kliekje (Giel, Rob, Claudia) is helemaal pro-Roosbeef. Ekdom is een held voor wat hij laatst zei over haar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rob die Roosbeed draait? het moet niet gekker worden. Dat zou ook voor mij een reden zijn om de radio op mute te zetten of te switchen naar een andere zender.
Heb ik net gemist , welke mooie woorden heeft hij gesproken ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Vara-kliekje (Giel, Rob, Claudia) is helemaal pro-Roosbeef. Ekdom is een held voor wat hij laatst zei over haar.
Wat dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Vara-kliekje (Giel, Rob, Claudia) is helemaal pro-Roosbeef. Ekdom is een held voor wat hij laatst zei over haar.
Hij riep letterlijk 'Helemaal RUK!'quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik net gemist , welke mooie woorden heeft hij gesproken ?
Dat hij een verschrikkelijke tyfushekel aan Roosbeef heeft. Was volgens mij twee weken geleden op vrijdag, toen Giel en Gerard de Freakandel Speciaal bespreking hielden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik net gewist , welke mooie woorden heeft hij gesproken ?
Ik deedquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij riep letterlijk 'Helemaal RUK!'
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat hij een verschrikkelijke tyfushekel aan Roosbeef heeft. Was volgens mij twee weken geleden op vrijdag, toen Giel en Gerard de Freakandel Speciaal bespreking hielden.
Liever allebei niet meer als het even kanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
Nou, ik heb op het moment liever Roosbeef dan dit gedrocht eigenlijk. En dat zou ik niet snel zeggen
Ekdomquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Dat hij een verschrikkelijke tyfushekel aan Roosbeef heeft. Was volgens mij twee weken geleden op vrijdag, toen Giel en Gerard de Freakandel Speciaal bespreking hielden.
Dat is normaal hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
Jezus. De roostermakers en de leraren lopen voor de 5897456e keer langs mekaar heen..
Ik heb 8,5 tussenuur in een weekquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
Jezus. De roostermakers en de leraren lopen voor de 5897456e keer langs mekaar heen..
dat kan erger, had ooit 10 uur tussen uur , waarvan 2x 2uur op 1 dagquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb 8,5 tussenuur in een week.
Ik in uitval zo ongeveer ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb 8,5 tussenuur in een week.
Platenzaken zijn er lyrisch overquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat jullie met Roosbeef bedoelden.
Ff op youtube gezocht, maar godver, wat vals!.
Mjuh. En aardig zijn ze allerminst. Stelletje chagarijnen bijmekaar. Ongelooflijk, nog nooit zo'n droevige bedoeling gezien. Als klassenvertegenwoordiger moet ik soms dingen met ze regelen, maar dat is gewoon onmogelijk met zulkse prutsers..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is normaal hoorHet wordt pas eng als ze samen gaan werken
![]()
Moi !quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey mensen!
Janneke met nieuwe speakerliefde en nieuw kapsel!
Dan heb ik geen smaak. Kan ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat een haat hier tegen Roosbeef![]()
Ik vind het best te pruimen
Maar dat was te voorspellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat een haat hier tegen Roosbeef![]()
Ik vind het best te pruimen
Fotooooooooo!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey mensen!
Ik wacht vooral op de doorbraak van Little Boots, die in de BBC Sound Of 2009 op de 1e plaats stond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Wat een track is Two Takes It. 2009 belooft een goed muziekjaar te worden.
Maar misschien is dat allemaal wel om het niveau op het gemiddelde krijgen. Roosbeef heeft het ver naar beneden gehaald.
Ik in mijn laatste jaar HAVO 21 uur. Had op de vrijdagen het 1e en het 9e uur les, daartussen niets. Tikt aardig aan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat kan erger, had ooit 10 uur tussen uur , waarvan 2x 2uur op 1 dag
Beide verklarenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey mensen!
Belachelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik in mijn laatste jaar HAVO 21 uur. Had op de vrijdagen het 1e en het 9e uur les, daartussen niets. Tikt aardig aan...
Is dat zo?quote:
Een vrij simpele JVC stereo met een cd-speler die de meeste van mn cd's niet afspeelt (bijna alle gebrande cd's en een aantal originele cd's).quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee andere muziekliefhebbers, wat hebben jullie eigenlijk staan aan muziekonstallaties?
Vond m'n leraar Engels waarvan ik die vrijdag het 9e uur les zou hebben gelukkig ook, dus het was al snel geregeld dat ik dat lesuur mocht skippen als ik maar braaf alle opdrachten wel deed. Maar ja, dan hield ik de rest van de dagen alsnog 13 tussenuren overquote:
Heb ze nog niet staan maar heb het volgende klaar staan voor nieuwe huisquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee andere muziekliefhebbers, wat hebben jullie eigenlijk staan aan muziekonstallaties?
Kleine versterker en 4 kanaals mengpaneel, van een jaar of 8 oud, met daaraan 2 oude boxen en een JVC stereotorenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Vandaag met vriendjelief naar een audiozaak geweest en daar 2 uur in de luisterruimte gezeten. Daar verschillende speakers beluisterd en op een gegeven moment vreselijke twijfels tussen 2 speakers, die allebei verschillende kwaliteiten hadden en weer misten wat de ander had zeg maar. (Dali ikon 2 en Dali ikon 5). Wij dat zeggen tegen die verkoper, dat we eigenlijk gewoon een mix van die twee zoeken...quote:
Sjiek Djur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ze nog niet staan maar heb het volgende klaar staan voor nieuwe huis
[ afbeelding ]
Arcam Diva T61 (tuner)
[ afbeelding ]
Arcam Diva A88+ (DVD/CD Speler)
[ afbeelding ]
Arcam Diva A90 (90 watt Versterker)
[ afbeelding ]
Speakers
Ik heb ook veel tussenuren. Deze periode heb ik 8 tussenuren in de week. Morgen heb ik 4 tussenuren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Tussenuren... dat viel en valt bij mij wel mee eigenlijk.
Mijn ergste rooster had 8 tussenuren, met lesuren van 45 minuten. Dat vond ik al irritant, maar als ik die verhalen hier lees valt het blijkbaar heel erg mee...
Dat heeft die school nu ook, ik ben er net op tijd geslaagd en vertrokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
@Sirolf: Ik heb lesuren op het hele uur!
Inderdaad je hebt geen smaak, je had gelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Kijk. Dit is dan wel weer lekker.Lene Marlin
.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:16 schreef Christiaan het volgende:
Wie dit niet goed vindt. Die is euh. Stom.
Linkerplaaatje, van je, TheZapster.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt geen smaak, je had gelijk
Nope, ook niet. Van het ene uiterste naar het andere, maar allebei baggerquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Kijk. Dit is dan wel weer lekker.Lene Marlin
.
Die kan altijd nog beter zingen dan Lene Marlinquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[..]
Linkerplaaatje, van je, TheZapster.
Yes , audio in audio meubel en daarboven aan de muur flatscreen die roel ook heeft hangen, dan aan weerskanten van audiomeubel de speakers.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sjiek Djur!
Het merk bevalt je zo te zien?
En die gaan gewoon in de woonkamer?
Net zo'n hark als ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:26 schreef Sersjee het volgende:
Oe! Dit is een van de weinige platen (een ander is Because the night van Jan Wayne) waarop ik ooit een poging tot dansen heb gedaan!
Bestaan ze eigenlijk nog of is het jaren geleden al gestopt ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Safri Duo! Ook leuk om weer eens te horen.
Het ritmegevoel van een tuinhek, gepaard met de motoriek van een bushok en de elegantie van een gemiddelde vestiging van Gamma.quote:
Voordeel van de speakers die we nu gekocht hebben is dat de bassreflexpoort aan de voorkant zitten. Nu hebben we speakers waarbij die aan de achterkant zitten, en daardoor moeten ze veel verder van de muur, en daar hebben we de ruimte niet voorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Yes , audio in audio meubel en daarboven aan de muur flatscreen die roel ook heeft hangen, dan aan weerskanten van audiomeubel de speakers.
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het ritmegevoel van een tuinhek, gepaard met de motoriek van een bushok en de elegantie van een gemiddelde vestiging van Gamma.
Had ik niet beter over mezelf kunnen verwoordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het ritmegevoel van een tuinhek, gepaard met de motoriek van een bushok en de elegantie van een gemiddelde vestiging van Gamma.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Had ik niet beter over mezelf kunnen verwoorden. Hoewel ik met muziek nooit stil kan blijven zitten. Maar het ziet er niet uit!
Vind je het wel leuk om te doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Herkenbaar.
De pogingen tot dansen waren overigens zonder uitzondering in behoorlijk dronken toestand, want nuchter ga ik ècht niet dansen!
ze leven nogquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]hoest met de nieuwe ratjes?
Neuh. De combi van dronken, voetbalkornuiten en incrowd-klassiekers is erg leuk, (erg slecht) dansen is daar slechts een gevolg van.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind je het wel leuk om te doen?
Ik zeg, screw them, swing!
ze moeten nu alsnog 30 cm van de muur staan , ivm de weerkaatsing van geluidquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Voordeel van de speakers die we nu gekocht hebben is dat de bassreflexpoort aan de voorkant zitten. Nu hebben we speakers waarbij die aan de achterkant zitten, en daardoor moeten ze veel verder van de muur, en daar hebben we de ruimte niet voor
Ja, maar die we nu hebben, moeten een meter van de muur om de bass niet te boemerig te makenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze moeten nu alsnog 30 cm van de muur staan , ivm de weerkaatsing van geluid
Succesquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:52 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga weer. Morgen de eerste toets van aangifte inkomstenbelasting voor onderneming.
een meter is veel een huiskamerquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, maar die we nu hebben, moeten een meter van de muur om de bass niet te boemerig te makenHebben we de ruimte niet voor, dus nu maar 40 cm van de muur...
Had ik al verteld dat ik A Balladeer ineens een stuk interessanter vind nu ik weet dat de zanger biseksueel isquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog een verlate
A Balladeer - Superman Can't Move His Legs
Nogal!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een meter is veel een huiskamer
Verklaar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik A Balladeer ineens een stuk interessanter vind nu ik weet dat de zanger biseksueel is
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef on_air het volgende:
Ik ben niet te spreken over de zoekfunctie.
Waag een kansjequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik A Balladeer ineens een stuk interessanter vind nu ik weet dat de zanger biseksueel is
Die rust !!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een rust hier vanavond!
wil ze wel van je overkopen als je leuke prijs er voor vraagt ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
Net de Johan-box besteld, ondanks da'k de 3 albums al heb. Maar hé, zoals Michiel hier al zegt, het is porno.
Nee, dat is morgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is er weer de mol op de tv ?
Nope, dat is donderdagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is er weer de mol op de tv ?
Johan rules. Fantastische muziek natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
Net de Johan-box besteld, ondanks da'k de 3 albums al heb. Maar hé, zoals Michiel hier al zegt, het is porno.
Vrijdag missen is ergerquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben er morgen niet trouwens, ff bij vriendinnetjelief langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |