En wat is daar het probleem aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat ik ook al zei.... 3 concertpodiums in een straal van 1km2 ongeveer
Ze zitten ook lekker bij elkaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Amsterdam is veel belangrijker dan het zuiden van het land
Dat wij er hier in Limburg weer als een verdomhoekje aan vasthangen, en voor een concertje in Amsterdam (of Rotterdam) minimaal 4 uur in totaal kwijt zijn aan alleen maar reizen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem aan?
Man in een lange rok vind ik best mooiquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef borisz het volgende:
Editie NL een mode item, ik moet er niet aan denken, een man in een jurk. Het schijnt mode te zijn
.
Denk je nou echt dat de grote internationale popsterren naar Limburg gaan? Die mensen kennen alleen Amsterdam.Ik ben zelfs een keer in Ahoy (quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat wij er hier in Limburg weer als een verdomhoekje aan vasthangen, en voor een concertje in Amsterdam (of Rotterdam) minimaal 4 uur in totaal kwijt zijn aan alleen maar reizen.
In Maastricht of desnoods Eindhoven is zoiets ook te realiseren hoor!
Enige troost is dat we nog kunnen uitwijken naar Keulen of Düsseldorf maar het is toch anders als je het gewoon in je eigen land ziet, en je je ook echt aangesproken voelt als er "Hello Holland" wordt geroepen![]()
Ohhh, dus daarom komen er geen grote namen naar Pinkpop, want dat is niet Amsterdamquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:35 schreef TheZapster het volgende:
Denk je nou echt dat de grote internationale popsterren naar Limburg gaan? Die mensen kennen alleen Amsterdam.Ik ben zelfs een keer in Ahoy () geweest en daar had de best betreffende band het over dat ze aan het optreden waren in een voorstad van Amsterdam
Een festival is weer wat anders en vaak komen ze daar alleen maar als ze vlak daarna of ervoor ook in Belgie of Duitsland op een festival staanquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, dus daarom komen er geen grote namen naar Pinkpop, want dat is niet Amsterdam
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zitten ook lekker bij elkaar
ZiggoDome
BijlmerBierHal
PepsiStage
en de ArenA in de zomer.
edit: Spuitelf.
Ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker![]()
Niet zo ver van huis en goed te bereiken met het OV
Inderdaad, ik kan zelfs 24/7 zonder over te stappen vanaf Bijlmer ArenA naar huis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker![]()
Niet zo ver van huis en goed te bereiken met het OV
Mwah, ligt eraan waarvoor. Voor Crowded House ben ik naar België en Engeland gegaan en ik zou het zo weer doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ga toch niet naar Limburg of Brabant ofzo voor een concert pfft .
Zelfde hier, maar dan met Jewel uiteraardquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan waarvoor. Voor Crowded House ben ik naar België en Engeland gegaan en ik zou het zo weer doen.
Verste concert was tilburg 013 , heb voor de rest allemaal poptempels op max een 45 minuten afstandquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben het over afstanden naar concerten dus?
Mijn verste concert is niet zo heel erg ver geweest: Arnhem (vanuit Leiden, en op de terugweg via NS nachtnet terug naar Schiphol).
Gisteren trouwens de clip gezien. Niet slecht! maar voorlopig zal Pokerface nog even moeten wachten want Just Dance lijkt hier weer opnieuw aan te slaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
Just Dance? Wanneer zal Nederland eens Pokerface massaal downloaden?.
Ik ben ooit eens in Eindhoven (quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben het over afstanden naar concerten dus?
Mijn verste concert is niet zo heel erg ver geweest: Arnhem (vanuit Leiden, en op de terugweg via NS nachtnet terug naar Schiphol).
Er komt een zaal groter dan de HMH in Tilburg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geef toe , het zuiden des lands mag best een groot poptempel krijgen, want psv stadion is ook niet alles qua akoestiek:)
Eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Christiaan het volgende:
Dit stukje is het tofste van het lied.
Deze week kon je voor de verandering kiezen uit de Party Animals, Charlie Lownoise en Nakatomi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag totaal vergeten. Wie is het trouwens geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |