Verste concert was tilburg 013 , heb voor de rest allemaal poptempels op max een 45 minuten afstandquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben het over afstanden naar concerten dus?
Mijn verste concert is niet zo heel erg ver geweest: Arnhem (vanuit Leiden, en op de terugweg via NS nachtnet terug naar Schiphol).
Gisteren trouwens de clip gezien. Niet slecht! maar voorlopig zal Pokerface nog even moeten wachten want Just Dance lijkt hier weer opnieuw aan te slaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
Just Dance? Wanneer zal Nederland eens Pokerface massaal downloaden?.
Ik ben ooit eens in Eindhoven (quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben het over afstanden naar concerten dus?
Mijn verste concert is niet zo heel erg ver geweest: Arnhem (vanuit Leiden, en op de terugweg via NS nachtnet terug naar Schiphol).
Er komt een zaal groter dan de HMH in Tilburg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geef toe , het zuiden des lands mag best een groot poptempel krijgen, want psv stadion is ook niet alles qua akoestiek:)
Eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Christiaan het volgende:
Dit stukje is het tofste van het lied.
Deze week kon je voor de verandering kiezen uit de Party Animals, Charlie Lownoise en Nakatomi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag totaal vergeten. Wie is het trouwens geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |