Ging je daar speciaal heen of was je daar al qua planningquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:11 schreef Brennel het volgende:
Voor mij was Oostenrijk (Graz) het verste concert. En Keulen op de tweede plek.
Gaat de 013 dan vervallen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er komt een zaal groter dan de HMH in Tilburg.
Lekker origineel lijstje weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef cosmick het volgende:
Deze week kon je voor de verandering kiezen uit de Party Animals, Charlie Lownoise en Nakatomi.
[:')].
En het werd Charlie Lownoise.
Wat een verrassing!quote:
Ik heb de webcam eigenlijk bijna nooit meer aan staan, tenzij ik op de audio-only stream hoor dat er wat interessants gebeurt. De geluidskwaliteit is gewoon té slecht...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een vertraging van FM op webcam..
Dat valt hier wel mee, maar de geluidskwaliteit van de cam komt hier dan ook nog eens door de equalizing van mn mengpaneel heenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de webcam eigenlijk bijna nooit meer aan staan, tenzij ik op de audio-only stream hoor dat er wat interessants gebeurt. De geluidskwaliteit is gewoon té slecht...
Nee, speciaal erheen gegaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ging je daar speciaal heen of was je daar al qua planning
Zeker welquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm dit klinkt wel geinig(Alesha Dixon)
En vorige maand al op NRK mP3quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm dit klinkt wel geinig(Alesha Dixon)
Ik dacht "huh, dat hoor ik helemaal niet", maar ik had de radio nog op KinkFM staan. Ff Moke afluisteren en ik switch naar 3FMquote:
Marcquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht "huh, dat hoor ik helemaal niet", maar ik had de radio nog op KinkFM staan. Ff Moke afluisteren en ik switch naar 3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |