Ging je daar speciaal heen of was je daar al qua planningquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:11 schreef Brennel het volgende:
Voor mij was Oostenrijk (Graz) het verste concert. En Keulen op de tweede plek.
Gaat de 013 dan vervallen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er komt een zaal groter dan de HMH in Tilburg.
Lekker origineel lijstje weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef cosmick het volgende:
Deze week kon je voor de verandering kiezen uit de Party Animals, Charlie Lownoise en Nakatomi.
[:')].
En het werd Charlie Lownoise.
Wat een verrassing!quote:
Ik heb de webcam eigenlijk bijna nooit meer aan staan, tenzij ik op de audio-only stream hoor dat er wat interessants gebeurt. De geluidskwaliteit is gewoon té slecht...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een vertraging van FM op webcam..
Dat valt hier wel mee, maar de geluidskwaliteit van de cam komt hier dan ook nog eens door de equalizing van mn mengpaneel heenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de webcam eigenlijk bijna nooit meer aan staan, tenzij ik op de audio-only stream hoor dat er wat interessants gebeurt. De geluidskwaliteit is gewoon té slecht...
Nee, speciaal erheen gegaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ging je daar speciaal heen of was je daar al qua planning
Zeker welquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm dit klinkt wel geinig(Alesha Dixon)
En vorige maand al op NRK mP3quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm dit klinkt wel geinig(Alesha Dixon)
Ik dacht "huh, dat hoor ik helemaal niet", maar ik had de radio nog op KinkFM staan. Ff Moke afluisteren en ik switch naar 3FMquote:
Marcquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht "huh, dat hoor ik helemaal niet", maar ik had de radio nog op KinkFM staan. Ff Moke afluisteren en ik switch naar 3FM
Tja, als Rob Roosbeef gaat draaien, dan ben ik weg. En daarna niet meer teruggeswitcht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Marc. Je luistert niet naar 3FM?! dat kan natuurlijk niet
. Doe ik ook wel eens hoor
.
Rob die Roosbeed draait? het moet niet gekker worden. Dat zou ook voor mij een reden zijn om de radio op mute te zetten of te switchen naar een andere zender.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, als Rob Roosbeef gaat draaien, dan ben ik weg. En daarna niet meer teruggeswitcht.
Het Vara-kliekje (Giel, Rob, Claudia) is helemaal pro-Roosbeef. Ekdom is een held voor wat hij laatst zei over haar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rob die Roosbeed draait? het moet niet gekker worden. Dat zou ook voor mij een reden zijn om de radio op mute te zetten of te switchen naar een andere zender.
Heb ik net gemist , welke mooie woorden heeft hij gesproken ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Vara-kliekje (Giel, Rob, Claudia) is helemaal pro-Roosbeef. Ekdom is een held voor wat hij laatst zei over haar.
Wat dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Vara-kliekje (Giel, Rob, Claudia) is helemaal pro-Roosbeef. Ekdom is een held voor wat hij laatst zei over haar.
Hij riep letterlijk 'Helemaal RUK!'quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik net gemist , welke mooie woorden heeft hij gesproken ?
Dat hij een verschrikkelijke tyfushekel aan Roosbeef heeft. Was volgens mij twee weken geleden op vrijdag, toen Giel en Gerard de Freakandel Speciaal bespreking hielden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik net gewist , welke mooie woorden heeft hij gesproken ?
Ik deedquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij riep letterlijk 'Helemaal RUK!'
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat hij een verschrikkelijke tyfushekel aan Roosbeef heeft. Was volgens mij twee weken geleden op vrijdag, toen Giel en Gerard de Freakandel Speciaal bespreking hielden.
Liever allebei niet meer als het even kanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
Nou, ik heb op het moment liever Roosbeef dan dit gedrocht eigenlijk. En dat zou ik niet snel zeggen
Ekdomquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Dat hij een verschrikkelijke tyfushekel aan Roosbeef heeft. Was volgens mij twee weken geleden op vrijdag, toen Giel en Gerard de Freakandel Speciaal bespreking hielden.
Dat is normaal hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
Jezus. De roostermakers en de leraren lopen voor de 5897456e keer langs mekaar heen..
Ik heb 8,5 tussenuur in een weekquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
Jezus. De roostermakers en de leraren lopen voor de 5897456e keer langs mekaar heen..
dat kan erger, had ooit 10 uur tussen uur , waarvan 2x 2uur op 1 dagquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb 8,5 tussenuur in een week.
Ik in uitval zo ongeveer ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb 8,5 tussenuur in een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |