Ik vind 't niet erg, want ik woon vlakbij A'dam...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef LeonH het volgende:
The Fray... kan maar niet wennen aan die stem
Waarom komt er nu weer een concertdome erbij in Amsterdam?!?!?!
Waarom kan zoiets nou nooit in Maastricht of Eindhoven gemaakt worden zodat iig Limburgers niet minimaal 4 uur in totaal in de auto hoeven te zitten voor een concert. Irritant gedoe!
dan is het wel leuk ja, maar hier is alleen het Mecc met klotegeluid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't niet erg, want ik woon vlakbij A'dam...
Maar de spreiding is idd ver te zoeken.
Iets van Adobe wat goed is? Ik schrijf het even opquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Even een kleine mededeling:Adobe Premiere Pro
Niks mis met CS3 hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iets van Adobe wat goed is? Ik schrijf het even op
En dat terwijl je er regelmatig op hebt lopen vloeken vanwege crashes tijdens het renderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Even een kleine mededeling:Adobe Premiere Pro
Ben Corel gewendquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet mee omgaan
Maar zoveel functies, te eng gewoon
Ik loop net weer low on memoryquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl je er regelmatig op hebt lopen vloeken vanwege crashes tijdens het renderen.
Waar staat je pagefile dan op ingesteld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik loop net weer low on memory![]()
4GB, hoeveel heeft dat kreng nodig![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebruik je nog altijd Shift-F7, 1 als je wil printen
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar staat je pagefile dan op ingesteld?
Ehmm..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel luistert weer cd'tjes; nu The Best Of van Faithless
Prima alternatief voor de C&S show!![]()
Amsterdam is veel belangrijker dan het zuiden van het landquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/ado5e2 Wordt 't niet es tijd voor een poppodium in het zuiden van het land i.p.v. alwéér een in Amsterdam?
wat ik ook al zei.... 3 concertpodiums in een straal van 1km2 ongeveerquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/ado5e2 Wordt 't niet es tijd voor een poppodium in het zuiden van het land i.p.v. alwéér een in Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |