Platenzaken zijn er lyrisch overquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat jullie met Roosbeef bedoelden.
Ff op youtube gezocht, maar godver, wat vals!.
Mjuh. En aardig zijn ze allerminst. Stelletje chagarijnen bijmekaar. Ongelooflijk, nog nooit zo'n droevige bedoeling gezien. Als klassenvertegenwoordiger moet ik soms dingen met ze regelen, maar dat is gewoon onmogelijk met zulkse prutsers..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is normaal hoorHet wordt pas eng als ze samen gaan werken
![]()
Moi !quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey mensen!
Janneke met nieuwe speakerliefde en nieuw kapsel!
Dan heb ik geen smaak. Kan ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat een haat hier tegen Roosbeef![]()
Ik vind het best te pruimen
Maar dat was te voorspellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat een haat hier tegen Roosbeef![]()
Ik vind het best te pruimen
Fotooooooooo!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey mensen!
Ik wacht vooral op de doorbraak van Little Boots, die in de BBC Sound Of 2009 op de 1e plaats stond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Wat een track is Two Takes It. 2009 belooft een goed muziekjaar te worden.
Maar misschien is dat allemaal wel om het niveau op het gemiddelde krijgen. Roosbeef heeft het ver naar beneden gehaald.
Ik in mijn laatste jaar HAVO 21 uur. Had op de vrijdagen het 1e en het 9e uur les, daartussen niets. Tikt aardig aan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat kan erger, had ooit 10 uur tussen uur , waarvan 2x 2uur op 1 dag
Beide verklarenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey mensen!
Belachelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik in mijn laatste jaar HAVO 21 uur. Had op de vrijdagen het 1e en het 9e uur les, daartussen niets. Tikt aardig aan...
Is dat zo?quote:
Een vrij simpele JVC stereo met een cd-speler die de meeste van mn cd's niet afspeelt (bijna alle gebrande cd's en een aantal originele cd's).quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee andere muziekliefhebbers, wat hebben jullie eigenlijk staan aan muziekonstallaties?
Vond m'n leraar Engels waarvan ik die vrijdag het 9e uur les zou hebben gelukkig ook, dus het was al snel geregeld dat ik dat lesuur mocht skippen als ik maar braaf alle opdrachten wel deed. Maar ja, dan hield ik de rest van de dagen alsnog 13 tussenuren overquote:
Heb ze nog niet staan maar heb het volgende klaar staan voor nieuwe huisquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee andere muziekliefhebbers, wat hebben jullie eigenlijk staan aan muziekonstallaties?
Kleine versterker en 4 kanaals mengpaneel, van een jaar of 8 oud, met daaraan 2 oude boxen en een JVC stereotorenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Vandaag met vriendjelief naar een audiozaak geweest en daar 2 uur in de luisterruimte gezeten. Daar verschillende speakers beluisterd en op een gegeven moment vreselijke twijfels tussen 2 speakers, die allebei verschillende kwaliteiten hadden en weer misten wat de ander had zeg maar. (Dali ikon 2 en Dali ikon 5). Wij dat zeggen tegen die verkoper, dat we eigenlijk gewoon een mix van die twee zoeken...quote:
Sjiek Djur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ze nog niet staan maar heb het volgende klaar staan voor nieuwe huis
[ afbeelding ]
Arcam Diva T61 (tuner)
[ afbeelding ]
Arcam Diva A88+ (DVD/CD Speler)
[ afbeelding ]
Arcam Diva A90 (90 watt Versterker)
[ afbeelding ]
Speakers
Ik heb ook veel tussenuren. Deze periode heb ik 8 tussenuren in de week. Morgen heb ik 4 tussenuren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Tussenuren... dat viel en valt bij mij wel mee eigenlijk.
Mijn ergste rooster had 8 tussenuren, met lesuren van 45 minuten. Dat vond ik al irritant, maar als ik die verhalen hier lees valt het blijkbaar heel erg mee...
Dat heeft die school nu ook, ik ben er net op tijd geslaagd en vertrokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
@Sirolf: Ik heb lesuren op het hele uur!
Inderdaad je hebt geen smaak, je had gelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Kijk. Dit is dan wel weer lekker.Lene Marlin
.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:16 schreef Christiaan het volgende:
Wie dit niet goed vindt. Die is euh. Stom.
Linkerplaaatje, van je, TheZapster.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt geen smaak, je had gelijk
Nope, ook niet. Van het ene uiterste naar het andere, maar allebei baggerquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Kijk. Dit is dan wel weer lekker.Lene Marlin
.
Die kan altijd nog beter zingen dan Lene Marlinquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[..]
Linkerplaaatje, van je, TheZapster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |