Ik heb 'vakantie', dus goedemorgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo moest zo maar eens echt werken vanmorgen
Ik zou het eerder lui noemenquote:
Goede indruk achter gelaten danquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het eerder lui noemenHopelijk binnenkort maar eens aan de afstudeerstage beginnen. Het bedrijf waar ik vorige keer stage heb gelopen wil me wel terughebben (die met 3fm)
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goede indruk achter gelaten dan
Was het eigenlijk niet van plan, moet nu afstuderen hèquote:kan je weer stage slowchat vullen
Niet meer dan normaal vind ik; Live is om de een of andere reden sowieso altijd al 3FM-favoriet toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef Piles het volgende:
Komt er weer een Live-actie aan ofzo? Of ligt het aan mij dat er erg veel van gedraaid wordt
Beat en basis komt 1 op 1 van Public Enemy trouwens. Garland Jeffrreys heeft 'm ook gebruikt voor Hail Hail Rock 'n Roll.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beat en basis komt 1 op 1 van Public Enemy trouwens. Garland Jeffrreys heeft 'm ook gebruikt voor Hail Hail Rock 'n Roll.
Groetjes,
Rob Stenders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |