Hij begon de tweede ook zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef kevinoz het volgende:
zonde dat hij niet even langer het niveau van de 2e set heeft vol kunnen houden...
Ik vind het altijd mooi zols hij kijkt vlak voordat hij een vraag beantwoordt. Dan trekt hij zijn linkerwenkbrouw op en zegt hij: "Yes, thanks you very much. Ge's a very tough player. I try my best, no? I play well. But die's ies tough match no?"quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat kijkt Nadal toch altijd lelijk.
Ja en? Hij speelt toch geweldige punten. Bovendien wint hij wel vaker vanuit achterstand, nepfan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hij staat 2-0 in sets achter, nepmod
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hij stond 2-0 in sets + een break achter, nepmod![]()
Simon liet het begin 3e set beetje afweten en speelt tegen de mentaal ijzersterke nadal, nepmodquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Hij speelt toch geweldige punten. Bovendien wint hij wel vaker vanuit achterstand, nepfan.
Ophouden nu.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Simon liet het begin 3e set beetje afweten en speelt tegen de mentaal ijzersterke nadal, nepmod
boeeeeeeehquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Simon liet het begin 3e set beetje afweten en speelt tegen de mentaal ijzersterke nadal, nepmod
dat doen de meeste spelers wel, alleen djoko loopt echt letterlijk de baan afquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:55 schreef groenen het volgende:
Toch mag ik dat stokbroodje wel, bllijft tenminste wel doorspelen na een 2-0 achterstand tegen Nadal.
Alleen lukt het de meeste spelers niet. Simon welquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat doen de meeste spelers wel, alleen djoko loopt echt letterlijk de baan af
Zucht, 4-4, simon aan service, zullen we eerst even kijken hoe deze set aflooptquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen lukt het de meeste spelers niet. Simon wel.
Hij stond in set 2 en set 3 een break achter en maakt die ongedaan. Dat is iets wat 95% van de spelers niet lukt. Maar dat zei ik net ook al.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Zucht, 4-4, simon aan service, zullen we eerst even kijken hoe deze set afloopt
ik ben gek op optimisten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Zucht, 4-4, simon aan service, zullen we eerst even kijken hoe deze set afloopt
Het is geen slowchat hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef kevinoz het volgende:
het is over:(
Geen valse scores posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef kevinoz het volgende:
GSM Nadal 6-2 7-5 7-5
Het was nog geen GSM toen je postte en dat weet je best, hoe oud ben je zeg.quote:
je weet dat eurosport iets achterloopt ..??quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was nog geen GSM toen je postte en dat weet je best, hoe oud ben je zeg.
Geen minuut.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef kevinoz het volgende:
[..]
je weet dat eurosport iets achterloopt ..??
Had jij een livestream? die lopen toch ook altijd iets achterquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef kevinoz het volgende:
[..]
je weet dat eurosport iets achterloopt ..??
Zelfde als in VBL posten dat een penalty zit terwijl hij nog moet worden genomen, dat mag niet, simpel.quote:
als je permanent aan het F5en bent heb je een punt. Nu niet. Had gewoon die post laten staan, toch mooi dat er zo snel en accuraat gereageerd wordt hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelfde als in VBL posten dat een penalty zit terwijl hij nog moet worden genomen, dat mag niet, simpel.
Ach ja I get the pointquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelfde als in VBL posten dat een penalty zit terwijl hij nog moet worden genomen, dat mag niet, simpel.
Pete Sampras denk ik? Of heeft die nooit een OS gewonnen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
Laten we even for argument's sake zeggen dat Rafa hier het toernooi wint. Dan heeft hij vier van de vijf etappes van het Golden Slam in bezit (Australian Open, French Open, Wimbledon, Olympische Spelen). Weet iemand wie de laatste mannelijke tennisser was die vier op vijf had?
Een golden slam is als je ze in 1 jaar wint. Anders niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
Laten we even for argument's sake zeggen dat Rafa hier het toernooi wint. Dan heeft hij vier van de vijf etappes van het Golden Slam in bezit (Australian Open, French Open, Wimbledon, Olympische Spelen). Weet iemand wie de laatste mannelijke tennisser was die vier op vijf had?
Steffi!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een golden slam is als je ze in 1 jaar wint. Anders niet.
Prima, ik formuleer mijn vraag anders:quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je stelt wel een hoop eisenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Prima, ik formuleer mijn vraag anders:
Is er een tennisser geweest die in een Olympisch jaar en bij de Australian Open in het post-Olympisch jaar (effectief: acht maanden tijd) vier van die vijf titels heeft gewonnen?
Dat is dan Federer als laatste.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
Bah, inclusie van de Spelen maakt het verhaal trouwens nodeloos ingewikkeld. Ik ga wel op zoek naar spelers die op enig moment tenminste drie van de vier Grand Slam titels op zak hadden. Ik kom later met mijn bevindingen terug.
Ach, Nadal hoeft maar een keer tijdens RG geblesseerd te zijn en de titel is van Federer...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Agassi heeft in elk geval alles gewonnen, 4x GS, OS, Davis Cup, Masters Cup... Ik vond het zo kut dat Pete Sampras dat nooit gehaald heeft, hij was m.i. de betere speler, sprak veel meer tot de verbeelding met z'n spel maar wist toch nooit zo'n uitgebreid palmares te halen. Hetzelfde dreigt nu te gebeuren bij Federer, over wie ik precies hetzelfde voel, ondanks al z'n records en prestaties
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je stelt wel een hoop eisen
Straks ga je nog vragen om een speler die dat presteerde, terwijl zijn linkerarm in het gips zat, het konijn van het vriendinnetje van zijn dochter overleden was en zijn vrouw net een manicure had gehad op de openingsdag van het toernooi...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Straks ga je nog vragen om een speler die dat presteerde, terwijl zijn linkerarm in het gips zat, het konijn van het vriendinnetje van zijn dochter overleden was en zijn vrouw net een manicure had gehad op de openingsdag van het toernooi...
Agassi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
Laten we even for argument's sake zeggen dat Rafa hier het toernooi wint. Dan heeft hij vier van de vijf etappes van het career Golden Slam in bezit (Australian Open, French Open, Wimbledon, Olympische Spelen). Weet iemand wie de laatste mannelijke tennisser was die vier op vijf had?
Als je ze niet in een jaar wint, is het een career golden slam.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat laatste kan in dit geval al niet meer, dan had Nadal de US Open moeten winnen vorig jaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je ze niet in een jaar wint, is het een career golden slam.
Als je ze alle vijf in een jaar wint, is het een golden slam. Als je het in twee opeenvolgende jaren wint, is het een non-calender golden slam.
Van 2007? Toen werd Roddick niet echt van de baan geveegd hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef robbolo het volgende:
Tvp. Ben erg benieuw naar Federer - RoddickHopelijk veegt Federer m van de baan zoals bij de US-open!
Nou, dat is nooit gebeurd hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, van 2007. Dat was 6-4 6-0-6-2. Dat noem jij niet van de baan geveegd worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van 2007? Toen werd Roddick niet echt van de baan geveegd hoor.
En in 2006 ook niet echt. Alleen richting het einde.
Dacht 9:30, de belg zend het bijv. uit maar mist het WK veldrijden voor vrouwen vanwege de finale.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:10 schreef Colplay het volgende:
Weet iemand hoe laat de mannenfinale zondag Nederlandse tijd begint?
Ik denk dat je de Australian Open bedoelt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, van 2007. Dat was 6-4 6-0-6-2. Dat noem jij niet van de baan geveegd worden?
Het was gewoon iets van anderhalf uur demonstratietennis van Federer waar Roddick niets tegen in te brengen had.
Ja, inderdaad. Sorry.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Australian Open bedoelt...
Oke thanx. Das wel mooie tijd. Was bang dat t 's nachts zou zijn. Dan zou ik wel ff overslaan ivm Super Bowl van zondagnacht. Maar nu wil ik het wel zien. Zeker als t weer Rafa - Fed wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht 9:30, de belg zend het bijv. uit maar mist het WK veldrijden voor vrouwen vanwege de finale.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, van 2007. Dat was 6-4 6-0-6-2. Dat noem jij niet van de baan geveegd worden?
Het was gewoon iets van anderhalf uur demonstratietennis van Federer waar Roddick niets tegen in te brengen had.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef robbolo het volgende:
Tvp. Ben erg benieuw naar Federer - RoddickHopelijk veegt Federer m van de baan zoals bij de US-open!
Ja, ik had het gezien (zie ook mijn post vlak boven die van jou waarop ik nu reageer.)quote:
zulke nutteloze statistieken altijd op atptennis...winners en UEs, dat willen we weten. Niet alleen de hoeveelheid aces is boeiendquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
De statistieken van die wedstrijd.
Ga jij ze dan bijhouden van alle wedstrijdenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
zulke nutteloze statistieken altijd op atptennis...winners en UEs, dat willen we weten. Niet alleen de hoeveelheid aces is boeiend
Ik had ze ook wel verwacht daar, ook statistieken per set, maar dat is teveel gevraagd blijkbaar...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef Norrage het volgende:
Nouja, op de officiele sites en live scores staan altijd winners en UEs, dus waarom niet op de hoofdsite??
Hoeft niet voor elk toernooi, maar GS en Master series toch tenminste wel???
Dat dat punt gewoon geteld is.quote:
Nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Wopper1 het volgende:
Ik wist trouwens heel niet dat Verdasco en Ivanovic een setje zijn![]()
.
Is alweer over. Goede keuze van de Spanjaard, die kan beterquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Wopper1 het volgende:
.
Die bedoelde ik eigenlijk ook, maar ik was in de war met de US-open QF 2007, wat een geweldige partij was voor beide. 7-6 7-6 6-2. Niet zo overtuigend als die van de AO, maar wel prachtig om te zien. Beide speelde fenomenaal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Australian Open bedoelt...
Ja? Volgens mij zat Melle van Gemerden vandaag bij hem in de box, die zat ook al een paar keer bij Ana in de box.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is alweer over. Goede keuze van de Spanjaard, die kan beter
Was toch al 2 keer gestuiterd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat dat punt gewoon geteld is.Snap niet dat de umpire dat niet zag.
Nee, hoorde het vanmorgen vroeg eigenlijk voor het eerst bij Eurosport.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NietVerdasco zat al bij haar op de tribune bij de WTA kampioenschappen in Doha afgelopen november.
Berdych-Safarova dacht ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, hoorde het vanmorgen vroeg eigenlijk voor het eerst bij Eurosport.
Wel geinig, zo zijn er inmiddels al heel wat ATP-WTA koppels.
Melzer - Cibulkova
Stepanek () - Vaidisova
Monfils - WTA no. 10 tm 30
etc..
Gonzalezquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Berdych-Safarova dacht ik.
En met wie doet Dulko het ook alweer?
Ja, is voorbij. Waarom Van Gemerden er zat? Misschien heeft Verdasco wat ballen met hem geslagen (Verdasco is immers ook een adidas-jongen en Van Gemerden is een hitting-partner van Ivanovic)? Misschien zijn ze bevriend geraakt in die paar maanden dat hij wat met Ivanovic had?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij zat Melle van Gemerden vandaag bij hem in de box, die zat ook al een paar keer bij Ana in de box.
En natuurlijk Federer-Mirkaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Gonzo en Dulko is ook al heel lang over.
Berdych en Safarova idd al heel lang, vroeger ook Moya en Pennetta. Daarnaast hebben Tursunov en Andreev een relatie
Setje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Wopper1 het volgende:
.
En Agassi en Graff..quote:
quote:
Tot morgen. Welterusten.quote:
Vrees van niet..moet fucking om 8u 's ochtends beginnen met werken..wel al om 12u klaar maar tegen die tijd heeft Federer meneer Roddick allang vernederd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog naar het damestennis kijken vannacht.
Klote is dat..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrees van niet..moet fucking om 8u 's ochtends beginnen met werken..wel al om 12u klaar maar tegen die tijd heeft Federer meneer Roddick allang vernederd.
Wie weet, ligt eraan of ik niet door de wekker heen slaap. Gebeurde de laatste 2 dagen al, het ritme gaat me langzaam opbrekenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog naar het damestennis kijken vannacht.
Ik werk maar 12u in de week maar stond ineens ingedeeld op deze kuttijd en daar kwam ik pas maandag achterquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Klote is dat..
Ik neem meestal wel een tijdje vrij voor dit soort toernooien.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie weet, ligt eraan of ik niet door de wekker heen slaap. Gebeurde de laatste 2 dagen al, het ritme gaat me langzaam opbreken.
Was Stepanek niet ooit ook het vriendje van Hingis?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, hoorde het vanmorgen vroeg eigenlijk voor het eerst bij Eurosport.
Wel geinig, zo zijn er inmiddels al heel wat ATP-WTA koppels.
Melzer - Cibulkova
Stepanek () - Vaidisova
Monfils - WTA no. 10 tm 30
etc..
9.30quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:47 schreef Zinedinho het volgende:
Hoelaat begint de mannenfinale eigenlijk op zondag?!? ?
Daardoor ging ze aan de cokequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:26 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Was Stepanek niet ooit ook het vriendje van Hingis?
Vette varkens kun je ze ook noemen, 80% van de top 100.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:20 schreef robbolo het volgende:
Niet dat ze echt dik zijn, maar een redelijk vet laag zie je toch wel veel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vette varkens kun je ze ook noemen, 80% van de top 100.
Je kunt gebrek aan snelheid blijkbaar genoeg compenseren met hard slaan. Maar goed, snappen doe ik het zeker niet; als topsporter niet afgetraind zijnquote:
Sommige mensen hebben misschien niet de goede genen. Kijk naar Lindsay Davenport en Arantxa Sanchez, volgens mij worden die echt vetkleppen zodra ze stoppen met trainen. Ik ken ook genoeg mensen die zich kapottrainen en toch nog overgewicht hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kunt gebrek aan snelheid blijkbaar genoeg compenseren met hard slaan. Maar goed, snappen doe ik het zeker niet; als topsporter niet afgetraind zijn
Dat is zeker waar, sommige mensen komen nou eenmaal een stuk sneller aan dan anderen. Komt omdat ze hun eten beter verteren. Maar dit houdt in dat ze ook minder nodig hebben, dus minder eten werkt nog steeds.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:39 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben misschien niet de goede genen. Kijk naar Lindsay Davenport en Arantxa Sanchez, volgens mij worden die echt vetkleppen zodra ze stoppen met trainen. Ik ken ook genoeg mensen die zich kapottrainen en toch nog overgewicht hebben.
Tot 1-1 dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef sven2345 het volgende:
Hoe lang kan Andy bijblijven is de vraag
Ziet er wel naar uit jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vrees dat dit weer zo'n dag wordt voor Roddick
Liefhebber van tennis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van Lottum is verliefd op Federer volgens mij
http://www.atdhe.netquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef franklop het volgende:
iemand een gratis livestream (dus niet via sites van wedkantoren enzo) ?Heb de links niet op school.
http://www.rojadirecta.com/canal/australian_open_1.htmquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef franklop het volgende:
iemand een gratis livestream (dus niet via sites van wedkantoren enzo) ?Heb de links niet op school.
Misschien kun je het via jullie provider ook op Ned 1 zien ?quote:
Dat mislukte dropshotje van Fed is me ook niet onbekendquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef TheGeneral het volgende:
Die slicebal langs de lijn langs Roddick heb ik al wat vaker gezien tegen hem
Zoals altijd op 5-5* of 6-5*.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef Dos37 het volgende:
Nu gaat de break komen.
Heb ook niet het idee dat Roddick op het randje speelt, hij bouwt een te grote veiligheidsmarge in en krijgt vervolgens gewoon op z'n klote van Federer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef sven2345 het volgende:
Ja normale / goeie spelers slaan die bal keihard in de andere hoek als winner weg, roddick is bang om de bal in het net te slaan en slaat hem met een ruime boog over het net:P
Als Nadal hee goed spelt wel (en dat doet hij tegen Federer eigenlijk wel altijd). Maar tegen Simon vond ik Nadal niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Set. Staan op de momenten dat het moet.
Maar met dit niveau redt hij het niet tegen Nadal, er zitten teveel kleine foutjes en onzorgvuldigheden in z'n spel die door Nadal zullen worden afgestraft.
Niet fijn als je als speler weet dat je tegenstander toch kan doen wat hij wil omdat die toch wint.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef Norrage het volgende:
FedererDit is Federer zoals 2007
Eindelijk weer.
Hij speelt alleen maar nonchalant, maar ja, tegen Roddick kan hij alles doen....Die maakt het toch niet af...
In deze vorm heeft Fed in ieder geval een goede kans tegen Nadal
Weet je niet. Als Roddick deze set wint, kan er nog een bagel voor Federer komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef Norrage het volgende:
Geen bagel voor Fed deze wedstrijd.Roddick, je hebt je doel weer bereikt
De umpire had kunnen zeggen "Gelukkig is je gevoel voor humor beter dan je tennis."quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick, hij blijft wel humor hebben.
Federer speelt tegen Roddick de ballen niet heel erg diep, maar Roddick doet dat ook niet op zijn beurt. Daardoor kan Federer alsnog het spel maken, maar als hij datzelfde doet tegen Nadal, dan kan die laatste bepalen waar de bal naartoe gaat en dan ook nog eens heel diep (en met die gore kutspin van hemquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Nadal hee goed spelt wel (en dat doet hij tegen Federer eigenlijk wel altijd). Maar tegen Simon vond ik Nadal niet indrukwekkend.
NEe, Roddick geeft deze set wel weg, anders weet hij dat er nog een kans komt dat federer hem bageltquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je niet. Als Roddick deze set wint, kan er nog een bagel voor Federer komen.
Weet iemand hoe het komt dat Nadal de enige is die met zoveel spin slaat? Is dat zo ingewikkeld om te doen? Ik zou me kunnen voorstellen dat spelers dat gaan kopiëren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Federer speelt tegen Roddick de ballen niet heel erg diep, maar Roddick doet dat ook niet op zijn beurt. Daardoor kan Federer alsnog het spel maken, maar als hij datzelfde doet tegen Nadal, dan kan die laatste bepalen waar de bal naartoe gaat en dan ook nog eens heel diep (en met die gore kutspin van hem).
Oké, wat jij wilt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
NEe, Roddick geeft deze set wel weg, anders weet hij dat er nog een kans komt dat federer hem bagelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Soms moet hij wel omdat Federer dan zo ondiep slaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef sven2345 het volgende:
haha..hoe roddick elke keer naar het net blijft gaan:P en dan dik gepaseerd wrodt
Komt door Nadal's zijn biceps...Zijn genoeg spelers die dezelfde slag hebben, maar kan alleen Andreev bedenken als iemand die er net zo veel spin op kan krijgen...Maar je hebt er zoveel kracht voor nodig...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het komt dat Nadal de enige is die met zoveel spin slaat? Is dat zo ingewikkeld om te doen? Ik zou me kunnen voorstellen dat spelers dat gaan kopiëren.
Ik hoop vooral ook dat Federer niet geïntimideerd is door Nadal.
Hij zei een lelijk woord hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef TheGeneral het volgende:
Nou een waarschuwing is wel wat overdreven..
2009 wordt een braaf tennisjaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef TheGeneral het volgende:
Nou een waarschuwing is wel wat overdreven..
Ja, ze is er.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Mirka er wel eigenlijk? Normaal komt die biggenkop wel een paar keer in beeld tijdens de wedstrijden, maar ik heb haar nog niet gezien.
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef MisterO het volgende:
Wat houdt een waarschuwing nou precies in? Het is echt niet zo dat de scheidsrechter Roddick van de baan af zal sturen nadat hij een paar keer Fuck roept
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt door Nadal's zijn biceps...Zijn genoeg spelers die dezelfde slag hebben, maar kan alleen Andreev bedenken als iemand die er net zo veel spin op kan krijgen...Maar je hebt er zoveel kracht voor nodig...
Pas op hea, anders geef ik je een waarschuwing.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Mirka er wel eigenlijk? Normaal komt die biggenkop wel een paar keer in beeld tijdens de wedstrijden, maar ik heb haar nog niet gezien.
En is linkshandig, ik heb altijd het gevoel dat linkshandigen meer effect kunnen geven. Hetzelfde geldt voor linksvoetigen met voetbal trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbij
Volgens mij al bij de tweede een punt kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.
Hmmm ik ben linkshandig en sla zo vlak als het maar kan, misschien moet ik het eens proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En is linkshandig, ik heb altijd het gevoel dat linkshandigen meer effect kunnen geven. Hetzelfde geldt voor linksvoetigen met voetbal trouwens.
Weleens gezien dat zoiets gebeurde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.
Ik zie liever z'n zus op de tribunesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Pas op hea, anders geef ik je een waarschuwing.
En hij zwaait z'n racket ook vrij vaak door naar boven, in plaats van kruislings voor z'n borst langs.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weleens gezien dat zoiets gebeurde?
Het is 5-5quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef sven2345 het volgende:
nog 1 matchpoint voor federer
Federer wordt wel vaker gebroken als hij voor de match serveert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef sven2345 het volgende:
Alsof roddick federer nog kan breaken haha
Andy haalt bij iedereen het beste naar bovenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Norrage het volgende:
Ook, zoals ALTIJD als hij tegen Roddick speelt veel meer aces....Dat is zo typerend
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Andy haalt bij iedereen het beste naar boven
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef sven2345 het volgende:
Alsof roddick federer nog kan breaken haha
Ja, om 9.30 NL tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef M.Melandri het volgende:
Speelt nadal morgen?
Daar zat ze... het leek wel alsof ze aan het montignaccen is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hou juist van spelers die meer risico nemen in hun spel en wat meer van hun persoonlijkheid tonen tijdens het spel. Federer, tuurlijk is het een goede, aardige man. Maar dat vind ik super saai om te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Norrage het volgende:
Juist daarom MisterO....
Als je het over risico hebt moet je niet Roddick in diezelfde zin vermelden...Qua persoonlijkheid zijn Roddick en Safin veel leuker ja, maar ik kijk tennis om goed en indrukwekkend tennis te zien...en dat doet Fedjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hou juist van spelers die meer risico nemen in hun spel en wat meer van hun persoonlijkheid tonen tijdens het spel. Federer, tuurlijk is het een goede, aardige man. Maar dat vind ik super saai om te zien.
Geef mij maar een Roddick of Safin
quote:
Het spel van Federer is zo perfect, het is gewoon niet leuk om te zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je het over risico hebt moet je niet Roddick in diezelfde zin vermelden...Qua persoonlijkheid zijn Roddick en Safin veel leuker ja, maar ik kijk tennis om goed en indrukwekkend tennis te zien...en dat doet Fedje
Vind je het raar dat roddick meer winners heeft dan UEs...lafste speler van de hele tour....al zijn winners waren aces, winners na een goede service of volleys...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Federer winners-UE's 51-15
Roddick winners UE's: 38-18
Zie je niet vaak dat iemand vrij duidelijk verliest en meer da twee keer zoveel winners als UE's heeft.
Federer.
Het ligt hem vooral in de snelheid die hij kan maken met zijn arm. Fysiek gezien in principe onmogelijk met zulke spieren/kracht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
quote:
quote:
Tja..ze doen nu net alsof ze verrast zijn dat hij zo dik is..beetje sneu. Het is nou eenmaal zo en het zal ook niet meer veranderen tenzij hij ineens een drillmaster als coach krijgt zoals die schijtirritante Larry Stefanki (wat een schijtinterview was dat voor de wedstrijd).quote:
Het lijkt er niet eens op: Azarenka.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef TubewayDigital het volgende:
Jammer van Serena, had gehoopt op Dementieva![]()
als ik de wedstrijden van serena bekijk heeft alleen die wit-russische haar een set afgepakt (edit: kutnogwat ook), helaas moest zij opegeven
leer eens lezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op: Azarenka.
Spannend is het niet, maar ik vind het opvallend dat je er niet van kunt genieten als iemand zo glorieus tennist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het spel van Federer is zo perfect, het is gewoon niet leuk om te zien![]()
[...]
Hmm, hoe gaat het met die eleveld ofzo? ligt die eruit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef wimderon het volgende:
Lekker internationaal veld trouwens bij de jongens en meisjes.
In de halve finales zitten: een Indiër, een Fransman, een Griekse Duitser, een Guatamalees (), een Thaise, een Russische, een Britse en een Roemeense.
Ben je voor Verdascoquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef suus21 het volgende:
Serena veegt de russische potten bij elkaar![]()
Verloren van de Fransman Puqet in de derde ronde.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, hoe gaat het met die eleveld ofzo? ligt die eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |