Als je het over risico hebt moet je niet Roddick in diezelfde zin vermelden...Qua persoonlijkheid zijn Roddick en Safin veel leuker ja, maar ik kijk tennis om goed en indrukwekkend tennis te zien...en dat doet Fedjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hou juist van spelers die meer risico nemen in hun spel en wat meer van hun persoonlijkheid tonen tijdens het spel. Federer, tuurlijk is het een goede, aardige man. Maar dat vind ik super saai om te zien.
Geef mij maar een Roddick of Safin
quote:
Het spel van Federer is zo perfect, het is gewoon niet leuk om te zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je het over risico hebt moet je niet Roddick in diezelfde zin vermelden...Qua persoonlijkheid zijn Roddick en Safin veel leuker ja, maar ik kijk tennis om goed en indrukwekkend tennis te zien...en dat doet Fedje
Vind je het raar dat roddick meer winners heeft dan UEs...lafste speler van de hele tour....al zijn winners waren aces, winners na een goede service of volleys...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Federer winners-UE's 51-15
Roddick winners UE's: 38-18
Zie je niet vaak dat iemand vrij duidelijk verliest en meer da twee keer zoveel winners als UE's heeft.
Federer.
Het ligt hem vooral in de snelheid die hij kan maken met zijn arm. Fysiek gezien in principe onmogelijk met zulke spieren/kracht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbij
quote:
quote:
Tja..ze doen nu net alsof ze verrast zijn dat hij zo dik is..beetje sneu. Het is nou eenmaal zo en het zal ook niet meer veranderen tenzij hij ineens een drillmaster als coach krijgt zoals die schijtirritante Larry Stefanki (wat een schijtinterview was dat voor de wedstrijd).quote:
Het lijkt er niet eens op: Azarenka.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef TubewayDigital het volgende:
Jammer van Serena, had gehoopt op Dementieva![]()
als ik de wedstrijden van serena bekijk heeft alleen die wit-russische haar een set afgepakt (edit: kutnogwat ook), helaas moest zij opegeven
leer eens lezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op: Azarenka.
Spannend is het niet, maar ik vind het opvallend dat je er niet van kunt genieten als iemand zo glorieus tennist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het spel van Federer is zo perfect, het is gewoon niet leuk om te zien![]()
[...]
Hmm, hoe gaat het met die eleveld ofzo? ligt die eruit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef wimderon het volgende:
Lekker internationaal veld trouwens bij de jongens en meisjes.
In de halve finales zitten: een Indiër, een Fransman, een Griekse Duitser, een Guatamalees (), een Thaise, een Russische, een Britse en een Roemeense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |