Ja, ze is er.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Mirka er wel eigenlijk? Normaal komt die biggenkop wel een paar keer in beeld tijdens de wedstrijden, maar ik heb haar nog niet gezien.
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef MisterO het volgende:
Wat houdt een waarschuwing nou precies in? Het is echt niet zo dat de scheidsrechter Roddick van de baan af zal sturen nadat hij een paar keer Fuck roept
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt door Nadal's zijn biceps...Zijn genoeg spelers die dezelfde slag hebben, maar kan alleen Andreev bedenken als iemand die er net zo veel spin op kan krijgen...Maar je hebt er zoveel kracht voor nodig...
Pas op hea, anders geef ik je een waarschuwing.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Mirka er wel eigenlijk? Normaal komt die biggenkop wel een paar keer in beeld tijdens de wedstrijden, maar ik heb haar nog niet gezien.
En is linkshandig, ik heb altijd het gevoel dat linkshandigen meer effect kunnen geven. Hetzelfde geldt voor linksvoetigen met voetbal trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbij
Volgens mij al bij de tweede een punt kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.
Hmmm ik ben linkshandig en sla zo vlak als het maar kan, misschien moet ik het eens proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En is linkshandig, ik heb altijd het gevoel dat linkshandigen meer effect kunnen geven. Hetzelfde geldt voor linksvoetigen met voetbal trouwens.
Weleens gezien dat zoiets gebeurde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.
Ik zie liever z'n zus op de tribunesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Pas op hea, anders geef ik je een waarschuwing.
En hij zwaait z'n racket ook vrij vaak door naar boven, in plaats van kruislings voor z'n borst langs.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbij
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weleens gezien dat zoiets gebeurde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |