Als Nadal hee goed spelt wel (en dat doet hij tegen Federer eigenlijk wel altijd). Maar tegen Simon vond ik Nadal niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Set. Staan op de momenten dat het moet.
Maar met dit niveau redt hij het niet tegen Nadal, er zitten teveel kleine foutjes en onzorgvuldigheden in z'n spel die door Nadal zullen worden afgestraft.
Niet fijn als je als speler weet dat je tegenstander toch kan doen wat hij wil omdat die toch wint.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef Norrage het volgende:
FedererDit is Federer zoals 2007
Eindelijk weer.
Hij speelt alleen maar nonchalant, maar ja, tegen Roddick kan hij alles doen....Die maakt het toch niet af...
In deze vorm heeft Fed in ieder geval een goede kans tegen Nadal
Weet je niet. Als Roddick deze set wint, kan er nog een bagel voor Federer komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef Norrage het volgende:
Geen bagel voor Fed deze wedstrijd.Roddick, je hebt je doel weer bereikt
De umpire had kunnen zeggen "Gelukkig is je gevoel voor humor beter dan je tennis."quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick, hij blijft wel humor hebben.
Federer speelt tegen Roddick de ballen niet heel erg diep, maar Roddick doet dat ook niet op zijn beurt. Daardoor kan Federer alsnog het spel maken, maar als hij datzelfde doet tegen Nadal, dan kan die laatste bepalen waar de bal naartoe gaat en dan ook nog eens heel diep (en met die gore kutspin van hemquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Nadal hee goed spelt wel (en dat doet hij tegen Federer eigenlijk wel altijd). Maar tegen Simon vond ik Nadal niet indrukwekkend.
NEe, Roddick geeft deze set wel weg, anders weet hij dat er nog een kans komt dat federer hem bageltquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je niet. Als Roddick deze set wint, kan er nog een bagel voor Federer komen.
Weet iemand hoe het komt dat Nadal de enige is die met zoveel spin slaat? Is dat zo ingewikkeld om te doen? Ik zou me kunnen voorstellen dat spelers dat gaan kopiëren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Federer speelt tegen Roddick de ballen niet heel erg diep, maar Roddick doet dat ook niet op zijn beurt. Daardoor kan Federer alsnog het spel maken, maar als hij datzelfde doet tegen Nadal, dan kan die laatste bepalen waar de bal naartoe gaat en dan ook nog eens heel diep (en met die gore kutspin van hem).
Oké, wat jij wilt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
NEe, Roddick geeft deze set wel weg, anders weet hij dat er nog een kans komt dat federer hem bagelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Soms moet hij wel omdat Federer dan zo ondiep slaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef sven2345 het volgende:
haha..hoe roddick elke keer naar het net blijft gaan:P en dan dik gepaseerd wrodt
Komt door Nadal's zijn biceps...Zijn genoeg spelers die dezelfde slag hebben, maar kan alleen Andreev bedenken als iemand die er net zo veel spin op kan krijgen...Maar je hebt er zoveel kracht voor nodig...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het komt dat Nadal de enige is die met zoveel spin slaat? Is dat zo ingewikkeld om te doen? Ik zou me kunnen voorstellen dat spelers dat gaan kopiëren.
Ik hoop vooral ook dat Federer niet geīntimideerd is door Nadal.
Hij zei een lelijk woord hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef TheGeneral het volgende:
Nou een waarschuwing is wel wat overdreven..
2009 wordt een braaf tennisjaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef TheGeneral het volgende:
Nou een waarschuwing is wel wat overdreven..
Ja, ze is er.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Mirka er wel eigenlijk? Normaal komt die biggenkop wel een paar keer in beeld tijdens de wedstrijden, maar ik heb haar nog niet gezien.
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef MisterO het volgende:
Wat houdt een waarschuwing nou precies in? Het is echt niet zo dat de scheidsrechter Roddick van de baan af zal sturen nadat hij een paar keer Fuck roept
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt door Nadal's zijn biceps...Zijn genoeg spelers die dezelfde slag hebben, maar kan alleen Andreev bedenken als iemand die er net zo veel spin op kan krijgen...Maar je hebt er zoveel kracht voor nodig...
Pas op hea, anders geef ik je een waarschuwing.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Mirka er wel eigenlijk? Normaal komt die biggenkop wel een paar keer in beeld tijdens de wedstrijden, maar ik heb haar nog niet gezien.
En is linkshandig, ik heb altijd het gevoel dat linkshandigen meer effect kunnen geven. Hetzelfde geldt voor linksvoetigen met voetbal trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbij
Volgens mij al bij de tweede een punt kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.
Hmmm ik ben linkshandig en sla zo vlak als het maar kan, misschien moet ik het eens proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En is linkshandig, ik heb altijd het gevoel dat linkshandigen meer effect kunnen geven. Hetzelfde geldt voor linksvoetigen met voetbal trouwens.
Weleens gezien dat zoiets gebeurde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is de derde waarschuwing een point penalty en de vierde diskwalificatie. Zoiets dacht ik.
Ik zie liever z'n zus op de tribunesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Pas op hea, anders geef ik je een waarschuwing.
En hij zwaait z'n racket ook vrij vaak door naar boven, in plaats van kruislings voor z'n borst langs.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal heeft ook een vrij extreme grip daarbij
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weleens gezien dat zoiets gebeurde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |