boeeeeeeehquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Simon liet het begin 3e set beetje afweten en speelt tegen de mentaal ijzersterke nadal, nepmod
dat doen de meeste spelers wel, alleen djoko loopt echt letterlijk de baan afquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:55 schreef groenen het volgende:
Toch mag ik dat stokbroodje wel, bllijft tenminste wel doorspelen na een 2-0 achterstand tegen Nadal.
Alleen lukt het de meeste spelers niet. Simon welquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat doen de meeste spelers wel, alleen djoko loopt echt letterlijk de baan af
Zucht, 4-4, simon aan service, zullen we eerst even kijken hoe deze set aflooptquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen lukt het de meeste spelers niet. Simon wel.
Hij stond in set 2 en set 3 een break achter en maakt die ongedaan. Dat is iets wat 95% van de spelers niet lukt. Maar dat zei ik net ook al.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Zucht, 4-4, simon aan service, zullen we eerst even kijken hoe deze set afloopt
ik ben gek op optimisten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Zucht, 4-4, simon aan service, zullen we eerst even kijken hoe deze set afloopt
Het is geen slowchat hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef kevinoz het volgende:
het is over:(
Geen valse scores posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef kevinoz het volgende:
GSM Nadal 6-2 7-5 7-5
Het was nog geen GSM toen je postte en dat weet je best, hoe oud ben je zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |