je weet dat eurosport iets achterloopt ..??quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was nog geen GSM toen je postte en dat weet je best, hoe oud ben je zeg.
Geen minuut.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef kevinoz het volgende:
[..]
je weet dat eurosport iets achterloopt ..??
Had jij een livestream? die lopen toch ook altijd iets achterquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef kevinoz het volgende:
[..]
je weet dat eurosport iets achterloopt ..??
Zelfde als in VBL posten dat een penalty zit terwijl hij nog moet worden genomen, dat mag niet, simpel.quote:
als je permanent aan het F5en bent heb je een punt. Nu niet. Had gewoon die post laten staan, toch mooi dat er zo snel en accuraat gereageerd wordt hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelfde als in VBL posten dat een penalty zit terwijl hij nog moet worden genomen, dat mag niet, simpel.
Ach ja I get the pointquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelfde als in VBL posten dat een penalty zit terwijl hij nog moet worden genomen, dat mag niet, simpel.
Pete Sampras denk ik? Of heeft die nooit een OS gewonnen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
Laten we even for argument's sake zeggen dat Rafa hier het toernooi wint. Dan heeft hij vier van de vijf etappes van het Golden Slam in bezit (Australian Open, French Open, Wimbledon, Olympische Spelen). Weet iemand wie de laatste mannelijke tennisser was die vier op vijf had?
Een golden slam is als je ze in 1 jaar wint. Anders niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
Laten we even for argument's sake zeggen dat Rafa hier het toernooi wint. Dan heeft hij vier van de vijf etappes van het Golden Slam in bezit (Australian Open, French Open, Wimbledon, Olympische Spelen). Weet iemand wie de laatste mannelijke tennisser was die vier op vijf had?
Steffi!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een golden slam is als je ze in 1 jaar wint. Anders niet.
Prima, ik formuleer mijn vraag anders:quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een golden slam is als je ze in 1 jaar wint. Anders niet.
Je stelt wel een hoop eisenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Prima, ik formuleer mijn vraag anders:
Is er een tennisser geweest die in een Olympisch jaar en bij de Australian Open in het post-Olympisch jaar (effectief: acht maanden tijd) vier van die vijf titels heeft gewonnen?
Dat is dan Federer als laatste.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
Bah, inclusie van de Spelen maakt het verhaal trouwens nodeloos ingewikkeld. Ik ga wel op zoek naar spelers die op enig moment tenminste drie van de vier Grand Slam titels op zak hadden. Ik kom later met mijn bevindingen terug.
Ach, Nadal hoeft maar een keer tijdens RG geblesseerd te zijn en de titel is van Federer...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Agassi heeft in elk geval alles gewonnen, 4x GS, OS, Davis Cup, Masters Cup... Ik vond het zo kut dat Pete Sampras dat nooit gehaald heeft, hij was m.i. de betere speler, sprak veel meer tot de verbeelding met z'n spel maar wist toch nooit zo'n uitgebreid palmares te halen. Hetzelfde dreigt nu te gebeuren bij Federer, over wie ik precies hetzelfde voel, ondanks al z'n records en prestaties
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je stelt wel een hoop eisen
Straks ga je nog vragen om een speler die dat presteerde, terwijl zijn linkerarm in het gips zat, het konijn van het vriendinnetje van zijn dochter overleden was en zijn vrouw net een manicure had gehad op de openingsdag van het toernooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |