Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtent de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moest stiekem lachen, maar is wel hele verdrietige foto.
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtend de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaid
Vaag, beetjes wasmiddel en een centrifuge doen wonderenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?
Geen idee. Ik zag wel zo'n auto nog rijden op het strand. maar de vogel was doodquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?
Het was best erg hoor. Anders ga ik niet bellen. Iemand had er blijkbaar een andere mening over en hielp het uit zijn lijden. Ik zou dat zelf niet kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag, beetjes wasmiddel en een centrifuge doen wonderen
Hoe hard ook, soms is dat wel het beste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtent de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaid
Nee ik zou dat ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was best erg hoor. Anders ga ik niet bellen. Iemand had er blijkbaar een andere mening over en hielp het uit zijn lijden. Ik zou dat zelf niet kunnen
Ja dat is waar.. Maar ik voelde me echt klote toen ik dat beesie zag liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe hard ook, soms is dat wel het beste.
Niet doen joh !!! Die eten muggen. Die mep ik wel dood btwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik zou dat ook niet kunnen.![]()
Een spin doodmaken gaat nog net.
DIe grote vieze zwarte huisspinnen, die zo kunnen rennen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet doen joh !!! Die eten muggen. Die mep ik wel dood btw
Ik zet ze buiten..quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
DIe grote vieze zwarte huisspinnen, die zo kunnen rennen?![]()
Dan maar liever een paar muggen
Boeit voor geen centimeterquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef HiDiHo het volgende:![]()
![]()
mijn eigen upload pagina naar tinypic werkt
(nu nog een optie maken voor upload naar mijn eigen server)
Zo...![]()
![]()
Waarom? hoor ik jullie vragen. Nou dan hoef ik mijn usb kabel niet te gebruiken maar kan ik direct uploaden vanaf mobieltje
Zeg jij eens iets boeiends danquote:
Ik leer ze zwemmenquote:
Glas eromheen papiertje er onder schuiven en hoppa. Wespen, bijen zelfde receptquote:
Zitten jullie bij dezelfde provider ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
A heaven, a gateway, a hope
Just like a feeling inside, its no joke
And though it hurts me to treat you this way
Betrayed by words, Id never heard, too hard to say
Up, down, turn around
Please dont let me hit the ground
Tonight I think Ill walk alone
Ill find my soul as I go home
Each way I turn, I know Ill always try
To break this circle thats been placed around me
From time to time, I find Ive lost some need
That was urgent to myself, I do believe
Up, down, turn around
Please dont let me hit the ground
Tonight I think Ill walk alone
Ill find my soul as I go home
Oh, youve got green eyes
Oh, youve got blue eyes
Oh, youve got grey eyes
And Ive never seen anyone quite like you before
No, Ive never met anyone quite like you before
Bolts from above hit the people down below
People in this world, we have no place to go
Oh, its the last time
Oh, Ive never met anyone quite like you before
Oh no, Ive never met anyone quite like you before
Bij wespen enzo durf ik dat wel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Glas eromheen papiertje er onder schuiven en hoppa. Wespen, bijen zelfde recept
jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten jullie bij dezelfde provider ofzo(gratis bellen)
jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten jullie bij dezelfde provider ofzo(gratis bellen)
Spinnen zijn cool !!!! Mits buitenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij wespen enzo durf ik dat wel!
Alleen bij spinnen niet.
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Spinnen zijn cool !!!! Mits buitenMaar doomaken zou ik ze nooit
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.
Ik maak alles dood wat schadelijk is en geen menselijke gedaante heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.
Het heeft te maken met 220 volt die moeten ze zien te vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
Ik zat nog even aan dat programma te denken waar LS mee kwam. Daten in the dark.
Vijf mannen die bij een vrouw in huis moeten klussen. Zo was het toch LS?
Hoe kun je nu in het donker klussen??![]()
Of het moeten uitsluitend kutklusjes zijn.
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft te maken met 220 volt die moeten ze zien te vinden
Zijn haar staat al rechtopquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.
Darkroom bouwen denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
Ik zat nog even aan dat programma te denken waar LS mee kwam. Daten in the dark.
Vijf mannen die bij een vrouw in huis moeten klussen. Zo was het toch LS?
Hoe kun je nu in het donker klussen??![]()
Of het moeten uitsluitend kutklusjes zijn.
Dan mag ie met nog vier van die andere geile donders wel uitkijken met bukken.quote:
Volgens mij leest ie niet meequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag ie met nog vier van die andere geile donders wel uitkijken met bukken.
Als je van nature al gauw op je pik bent getrapt, moet je niet in het donker, met vier anderen, naakt gaan klussen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.
Waar komt dat naakt vandaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:56 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je van nature al gauw op je pik bent getrapt, moet je niet in het donker, met vier anderen, naakt gaan klussen.
Goedenavond
Uit z'n kleren denk ik .quote:
Kan je niet beter weer eens een WCC organiseren met mooie prijzen?quote:
Kappen nou!! Straks komt die kale ook nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:06 schreef CarOnline het volgende:
Up and down
Up and down
And up and down
Up and down
Jouw geheugen is ook onfeilbaar als het om naakte wijven gaat hè. Da's al een jaar of 7 geleden man.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je niet beter weer eens een WCC organiseren met mooie prijzen?
Dan houden we de muziek wel zachtjes op de achtergrond.
Ik heb je aankondiging nog ergens staan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw geheugen is ook onfeilbaar als het om naakte wijven gaat hè. Da's al een jaar of 7 geleden man.![]()
Huh?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Moet iedereen in Den Haag verplicht naar bed?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Gaan alle lichten van de woningen in de flat tegenover je ineens uit of zo?
Da's een stroomstoring Lies.
Wat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
Ga ik expres niet naar Ikea of Leenbakker ofzo . Krijg ik nog steeds kut meuk me kamer in geslingerd
quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn draadjesvlees is klaar![]()
Stond vanaf half 6 vanavond op. En reken maar dat je dan draadjes hebt.
Laagste vuurtje en maar sudderen.
Morgen iets lekkers mee maken, als er dan nog iets over is.
Ik moest dat ook toen ze schreven dat je het een uurtje of 3 op het vuur moest hebben.quote:
Die serie is al achterhaald, er zijn al weer transfers geweest, dus die speler zit niet goed in de collectie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Spaart er iemand AH voetbalplaatjes?![]()
Hoe bedoel je, 'ook'?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
Giel Beelen heeft ook van die malle bakkebaarden.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'ook'?![]()
(heb er nu zoveel over gehoord de afgelopen dagen, ik begin nu achterdochtig te worden...)
Ik hou al opquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke keer als je onzeker wordt over je bakkebaarden 5 euro in de pot!
Bloossmiley!quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik hou al op![]()
(lekker man; neukteugels!)
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:11 schreef Peter6000 het volgende:
Eerste versie (verbeteringen zijn welkom).
En toch geloof ik dat de schrijver iets anders heeft bedoeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij klopt gewoon helemaal!![]()
Ik kon hem helemaal "meezingen"
quote:De lente lacht in mij, terwijl elkaar de mijne heupen,
Dat is om ervoor te zorgen dat de randdebielen van NowLive en Rocketmijonairs dit topic niet ontdekken.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat de schrijver iets anders heeft bedoeld.
[..]
Hij was iig erg onder invloed toen hij dit schreef, das wel duidelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap wel meer stukjes niet aan de tekst, maar ik hoor precies hetzelfde!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was iig erg onder invloed toen hij dit schreef, das wel duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, wat maakt het uit.
Er komt weer een vorstperiode aan, en mijn grens ligt bij crackhoer 5 graden in de avond.
Dus helaas, fietstochtjes zitten er de komende 2 weken niet in.
ff bijschijnenquote:
Hij dacht dat ie trendsetter wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:51 schreef Recce het volgende:
Goedenavond! Waarom heeft Bart eigenlijk van die bakkebaarden (of is het bakkenbaarden tegenwoordig)?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij verveelt je, dat kan niet missen!
quote:
met streamquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
Bij 3fm gaat zo een band optreden, ik ben benieuwd
Zijn hier randdebielen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
Randdebielen, oprotten naar NowLive en RocketMiljonairs.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het over zichzelf?
ik was te laat het zit ook niet me van daagquote:
Jij moet eens oefenen met macro's, kun je ze in 3 sec makenquote:
Ik mag pas weer chips eten als ik 80 kg weeg, en gezien de beperkte bewegingsmogelijkheden denk ik dat dat medio april wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij moet eens oefenen met macro's, kun je ze in 3 sec maken
Wat is jouw lengte?quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik mag pas weer chips eten als ik 80 kg weeg, en gezien de beperkte bewegingsmogelijkheden denk ik dat dat medio april wordt.
1.97quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is jouw lengte?
Als ik vragen mag?
A dirty mind is a joy for lifequote:Op woensdag 28 januari 2009 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie hem op 2 manieren.
En ze zijn beiden ranzig!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
Randdebielen, oprotten naar NowLive en RocketMiljonairs.
Heb je weleens op die sites gekeken? Dan weet je waaromquote:
ja 3 jaar lang en 3 jaar ruzie met slyquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je weleens op die sites gekeken? Dan weet je waarom
Ik ken niemand die geen ruzie met hem heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:37 schreef dgklieke het volgende:
[..]
ja 3 jaar lang en 3 jaar ruzie met sly
Ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ken niemand die geen ruzie met hem heeft
Ik heb geen ruzie met Sly, en ik vind dat iedereen die ruzie met hem heeft moet oprotten naar RocketMiljonairs.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ken niemand die geen ruzie met hem heeft
Wat verwacht je dat er uit komt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:29 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
We zien het wel, kom maar gewoon naar buiten.
Het idee achter de titel is, dat er altijd mensen zijn die je gewoon respecteren zoals je bent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat er uit komt?
Mooi!quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het idee achter de titel is, dat er altijd mensen zijn die je gewoon respecteren zoals je bent.
Daarvoor hoef je je niet te verschuilen, daar kan je gewoon naartoe.
Dat komt omdat je geen kunstenaar bent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Maar ik zie het er niet in.
Zo werkt dat ook niet met kunst.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Maar ik zie het er niet in.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het idee achter de titel is, dat er altijd mensen zijn die je gewoon respecteren zoals je bent.
Daarvoor hoef je je niet te verschuilen, daar kan je gewoon naartoe.
Hoeveel seconden heb je erover gedaan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen kunstenaar bent.
Ik ben wel een kunstenaar, dus ik zie het er wel in.
Iets van 5 uur ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel seconden heb je erover gedaan?![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh, daar heb je speciale bureau's voorquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:58 schreef Peter6000 het volgende:
De FP heeft vaak nieuws dat al minimaal 12 uur oud is.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh, daar heb je speciale bureau's voor
a dan ben ik een kunstenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kunstenaars zullen nooit begrepen worden.
Als ze wel begrepen worden, zijn ze geen kunstenaar meer.
moooooiquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:06 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een afgebakende basis.
Wat is de basis?quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:06 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een afgebakende basis.
Ah, een abstracte versie van starcraft!quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:06 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een afgebakende basis.
Niet zoveel vragenquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is de basis?
Het rood? Ik zie open plekken.
Het geel?
Of het grijs in het geel?
Jammer dat we dat lekker ding niet beter kunnen zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Een flinke menigte inderdaad.Een soort prive optreden voor ons!!
Yeah, chicks! Al vrees ik dat hetquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer dat we dat lekker ding niet beter kunnen zien
hee, publiekze moeten duidelijk nog los komen
![]()
Valt mee dit keerquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Yeah, chicks! Al vrees ik dat heten zijn.
Laat je gaan meidquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou de hele dansvloer voor mezelf hebben.
Inderdaad, ze vluchten steeds.quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou de hele dansvloer voor mezelf hebben.
Eng?quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi nummer, ik vind die zangeres alleen altijd zo eng.
ligt eraan waarquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eng?
Skin is 1 van de weinige vrouwen waarbij "kaal" staat.
Ik vind dat ze kracht uitstraalt.
Haha, misschien vind ik dat er eng aan danquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eng?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eng?
Alleen dat lidteken hequote:
Que?quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Helaas wel de gekuisde versie.![]()
Heejquote:
You're so very special ipv you're so fucking specialquote:
Fucking special ken ik niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
You're so very special ipv you're so fucking special
Sambal bij?quote:
Ik heb er indertijd zelfs naar bepaalde radioprogramma's geluisterd omdat die 'm elke week draaiden.quote:
Dat gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb er indertijd zelfs naar bepaalde radioprogramma's geluisterd omdat die 'm elke week draaiden.
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that isquote:Op woensdag 28 januari 2009 05:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.Ik heb OK computer maar eens opgezet.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that is)
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that is)
Helpt niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja erg hè. Ik heb wel een medicijn voor dat.![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
en LP's en cassette bandjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.
quote:
Ja maar een radiootje erbij aan is nooit weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.
Komt door ene Sly, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar een radiootje erbij aan is nooit weg.![]()
Waarom is mijn vorige post so fucked up?![]()
Remedy van The Black Crowes dus.![]()
![]()
Good choice!quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helpt niet!![]()
Ik ben ontroostbaar!
Maar:
-edit omg dat creep filmpje blijft me achtervolgen.![]()
Nou, ik zit net naar schaatsen voor mezelf te kijken en ik twijfel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=2,1
quote:De schoen heeft een lederen voering. Een schoen met een 100 % vetersluiting voor de gemotiveerde kunstschaatsers.
Nee he!! Daar heb ik zo'n pésthekel aan!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=2,1
Echt? Ik vind het afschuwelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef Noek het volgende:
En het gaat misschien sneeuwen!![]()
Hele land op z'n kop. Oh, leuk leuk leuk.
Ja, echt. Ik weet niet of het komt omdat er sneeuw ligt of omdat ik gewoon geniet van chaos.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het afschuwelijk.
quote:
Mag het misschien iets meer zijnquote:
En ik denk dan echt aan de bakker hè? En twee bruin. Kom maar op met de crack.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag het misschien iets meer zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik denk dan echt aan de bakker hè? En twee bruin. Kom maar op met de crack.
Goed!quote:
Van de week héél even aan het voorjaar mogen ruiken en nu wil ik voorjaar. Nu. Ik. Wil.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik weet niet of het komt omdat er sneeuw ligt of omdat ik gewoon geniet van chaos.
Nog eventjes en dan is het weer lente. Liever ook een echte winter ipv een lange herfst.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed!
Valt me nog niet tegen, alleen gisteravond had ik echt erge honger maar ik heb verder niets genomen.
Net een crackertje met Milner kaas gehad en een koppie koffie, dat was het weer voor de komende twee uur![]()
Het valt me dus nog niet tegen maar ja, ik ben net bezig he. Het weekend, dat gaat lastig worden!
Wel handig, het wegen op de Fit. Dat is echt heel nauwkeurig.
Alleen nou staan er 4 normale magere poppetjes op een rij als je hem opstart, en aan het eind 1 dikke prop![]()
Vond m'm Mii toch leuker vóór de Fit
Nou, dat deed ik in het verleden wel, de hele week uitzitten en dan in het weekend fijn 'Iets Lekkers'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:49 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag je van jezelf wel één dag van god los snaaien of is dat echt verboten?
Sterk en wijs. Dit ga je gewoon redden, kan niet anders. Succes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat deed ik in het verleden wel, de hele week uitzitten en dan in het weekend fijn 'Iets Lekkers'.
Maar meestal is dat chocola hehe, en dan krijg je ineens weer zoveel suiker binnen dat ik daar weer van moet afkicken dus ik doe dat maar niet
Wat ik heel soms wel deed is dan een uitdeel zakje chips eten. Maar meestal dacht ik: over 5 minuten heb ik dat zakje leeg en heb ik zin in nog meer. Als ik 5 minuten wacht dan is dat moment voorbij en dan heb ik niets gehad maar voel ik me hetzelfde
Dus ik doe het maar niet. Ik wil gewoon ff die 10 eraf en daarna zie ik wel verder. Dan ben ik weer normaal slank, en alles wat daarna eraf gaat is mooi meegenomen.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Sterk en wijs. Dit ga je gewoon redden, kan niet anders. Succes!
Ach nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het!
En hoe is het met het niet meer roken gevoel? Al wat sterker?
Dus eigenlijk moet je er niet bij nadenken, dan rook je een stuk minder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach nee.Vorige week ben ik onbewust gewoon de helft minder gaan roken. De pakjes raakten bijna niet op. Dat realiseerde ik me zondagavond en opeens had ik paniek. Gisteravond dacht ik dat ik de hele avond niet zou roken en prompt sta ik binnen 3 minuten buiten. Kweenie hoor maar het slaat nergens op. Het is wel goed hoor, die begeleiding want ik red het niet. Ik weet niet wat het is.
Ja, dat is het denk ik wel. Als ik er niet over nadenk is er niks aan de hand. Het voelt toch als een vriendje, die sigaret en ik ben niet zo flink maar wie weet ga ik het niet eens proberen maar het gewoon doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je er niet bij nadenken, dan rook je een stuk minder?
Maar hik je er nu niet vreselijk tegenaan en dan vandaar die paniek? Gewoon de knoop doorhakken, dan is het niet meer van meer of minder, maar gewoon 'niet'?
Sterkte er mee! Ik ga even de kindjes hier van fruit voorzien, de arme schaapjes![]()
Nou, ik herken het wel hoor. De week vóór ik ging lijnen vrat ik ook dubbel, want 'nu kan het nog'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is het denk ik wel. Als ik er niet over nadenk is er niks aan de hand. Het voelt toch als een vriendje, die sigaret en ik ben niet zo flink maar wie weet ga ik het niet eens proberen maar het gewoon doen.![]()
Zegt ze flink.
Zijn ze vrij, de meiden?
Ze slapen wel 's nachts? Beterschap voor ze.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ik herken het wel hoor. De week vóór ik ging lijnen vrat ik ook dubbel, want 'nu kan het nog'.
Terwijl als ik niet zou gaan lijnen, er niet over na zou denken!
Maar goed, je moet het gewoon doen. Even die drempel over. En niet die peuk opsteken, want je rookt namelijk niet
Nee, ziek. Vrijdag de ene, zondag de andere, vannacht weer eentje... ik heb ze nu alle drie thuis, Lara moet ook even uitzieken want ze blijft maar kwakkelen.
Ja, dr Oetker, Beat, Snuggles, Pepper, dr. aaaaaargh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie weten dat lijnen niet helpt hé, algehele levensstijl wijzigen.![]()
uw ondergetekende
dr. hidiho
\quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dr Oetker, Beat, Snuggles, Pepper, dr. aaaaaargh!
Algehele levenstijl is best saai. De pieken en dalen zijn juist leuk. Maar goed, ik vind chaos dan ook tof.
Juist. Himmelhoch jauchzend, zu Tode betrübtquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Algehele levenstijl is best saai. De pieken en dalen zijn juist leuk.
Die heb ik ooit live gezien. Toen was er nog een Duitser en die zei tegen mij dat ik terug moest gaan mijn eigen land omdat ik voor hem stond. Ik weet nog dat ik hem wazig stond aan te kijken want het was in Nederland.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
Halleluja voor de pieken en de dalen.
Ja maar dat kon ik niet uitleggen hè? Ik kon alleen maar zo kijken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
Die Duitser dacht zeker dat ze de oorlog hadden gewonnen en heel West-Europa tot het Duitsche grondgebied behoorde?
En hij maar balen van z'n komisch bedoelde maar zo beroerd uitgepakte openingszin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dat kon ik niet uitleggen hè? Ik kon alleen maar zo kijken.Dat heb ik ook het hele concert, die trouwens echt slecht was, gedaan. Steeds weer zo
achterom kijken.
Ja, ausländer raus, dat breekt het ijs wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij maar balen van z'n komisch bedoelde maar zo beroerd uitgepakte openingszin.
Ja! Misschien had hij het wel over de dokter!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
En dat dan bij een concert van een Zweedse negert.
Jaa dank je!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, heb jij nou zieke kinders CarO! Beterschap voor het hele zootje.
Ik denk dat die Nederlander dacht dat jij een Duitser wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ausländer raus, dat breekt het ijs wel.
Hij wist natuurlijk best dat--ie op bezoek in Nederland was. Dus het was een absurdistisch grapje van de enige Duitser met humor. Alleen jij had niet door dat je gedist werd en hebt de rest van het concerrt staan balen dat je geen broer bij je had om het licht uit die klotemof z'n ogen te timmeren. Dat die neger op het podium er weinig van bakte, hielp ook niet echt. Ik ben een keer naar Normaal geweest en daar werd met bier gegooid!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ausländer raus, dat breekt het ijs wel.
Oquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
Sorry Car0, voor antwoorden op dat soort vragen moet je niet bij mij zijn.
Dat komt als een totale verrassing, hè?quote:
jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt als een totale verrassing, hè?
Gert helpt mij niet. We hebben ruziequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
daar kan ik je ook niet mee helpen.![]()
Gert, zeg jij eens wat digitaals, als man zijnde.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert helpt mij niet. We hebben ruzie
Wat kan ie daarna niet openen? een .exe bestand?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef CarOnline het volgende:
Zeg, ik heb even een vraag.
Ik zat net even in oude hotmail te spitten (haha ook foto's, uitnodigingen en napraterij voor de VrijMiBo uit 2005) en nu kom ik een ingepakt bestand tegen van Club Daniëlle
![]()
Maar ik kan het wel uitpakken maar daarna opent ie niet.
Kan dat omdat het al sinds donderdag 25 augustus 2005 23:33:57 ongeopend in mn inbox staat ofzo?
Ik wil het wel weer eens doorbladeren maar zo lukt dat niet natuurlijk
Ja, daar ben ik ook eens geweest en dat was een pijnlijke ervaring. Ik stond daar echt als een sad panda te knipperen met mijn ogen. Kilo's mascara, zo in de lens. Toen ben ik met de bekertjes gaan gooien in de hoop dat ik iemand echt hard zou raken maar ik kon niet richten want ik zag niks. Stond ik steeds tegen een barkruk te gooien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk best dat--ie op bezoek in Nederland was. Dus het was een absurdistisch grapje van de enige Duitser met humor. Alleen jij had niet door dat je gedist werd en hebt de rest van het concerrt staan balen dat je geen broer bij je had om het licht uit die klotemof z'n ogen te timmeren. Dat die neger op het podium er weinig van bakte, hielp ook niet echt. Ik ben een keer naar Normaal geweest en daar werd met bier gegooid!
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.quote:
Ja, nee, ik snap het.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.
In verband met meelezers
Euhmmmmquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat kan ie daarna niet openen? een .exe bestand?
Ze liegt!quote:
Ja, Heidi to the rescue. Even afwachten nogquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat Hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
Even de nieuwe adobe 9 downloaden van http://get.adobe.com/nl/reader/quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhmmmm
Ik kijk even.
Adobe Acrobat 7.0 Document 3.795 kB
Dat zegt ie.
En als ik dubbelklik doet ie net of ie niet thuis is
O dát!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhmmmm
Ik kijk even.
Adobe Acrobat 7.0 Document 3.795 kB
Dat zegt ie.
En als ik dubbelklik doet ie net of ie niet thuis is
Die pm die ik kreeg zegt anders iets heel anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
nou, als ik het lees, zal ik het niet aan andere meelezers laten zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.
In verband met meelezers
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O dát!
Dan moet je gewoon wat harder klikken!![]()
Toch, Hidi?
Man! Ik heb zelfs aan staan bellen! Maar niets!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O dát!
Dan moet je gewoon wat harder klikken!![]()
Toch, Hidi?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat Hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
Oeh, een ramptoerist!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, als ik het lees, zal ik het niet aan andere meelezers laten zien
Wat niets?quote:
mmm, adobe reader openen en die .pdf erin slepen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, niets. Ik kan hem niet openen.
Die je net geinstalleerd hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef CarOnline het volgende:
Die hele reader weigert dienst geloof ik
Oerend hard!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef Noek het volgende:
Toen ben ik met de bekertjes gaan gooien in de hoop dat ik iemand echt hard zou raken
Ja.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Oh man wat blond![]()
Toen ik alles wegklikte om de hele handel even opnieuw op te starten zag ik nog een venstertje midden op mn scherm en daar moest ik even op Yes drukken. En nu doet ie het![]()
Wel geweldig om even terug te zien![]()
Heb me er heel BB3 mee vermaakt
Zie Hidi, hier is ook écht geen eer aan te behalen hè.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Oh man wat blond![]()
Toen ik alles wegklikte om de hele handel even opnieuw op te starten zag ik nog een venstertje midden op mn scherm en daar moest ik even op Yes drukken. En nu doet ie het![]()
Ja, zo gaat het de goeie kant opquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie Hidi, hier is ook écht geen eer aan te behalen hè.![]()
Of zou jouw volgende vraag geweest zijn: "is er misschien nog ergens een venstertje waarin je op Yes moet klikken?"
Misschien even opnieuw opstartenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie Hidi, hier is ook écht geen eer aan te behalen hè.![]()
Of zou jouw volgende vraag geweest zijn: "is er misschien nog ergens een venstertje waarin je op Yes moet klikken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |