Sterk en wijs. Dit ga je gewoon redden, kan niet anders. Succes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat deed ik in het verleden wel, de hele week uitzitten en dan in het weekend fijn 'Iets Lekkers'.
Maar meestal is dat chocola hehe, en dan krijg je ineens weer zoveel suiker binnen dat ik daar weer van moet afkicken dus ik doe dat maar niet
Wat ik heel soms wel deed is dan een uitdeel zakje chips eten. Maar meestal dacht ik: over 5 minuten heb ik dat zakje leeg en heb ik zin in nog meer. Als ik 5 minuten wacht dan is dat moment voorbij en dan heb ik niets gehad maar voel ik me hetzelfde
Dus ik doe het maar niet. Ik wil gewoon ff die 10 eraf en daarna zie ik wel verder. Dan ben ik weer normaal slank, en alles wat daarna eraf gaat is mooi meegenomen.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Sterk en wijs. Dit ga je gewoon redden, kan niet anders. Succes!
Ach nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het!
En hoe is het met het niet meer roken gevoel? Al wat sterker?
Dus eigenlijk moet je er niet bij nadenken, dan rook je een stuk minder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach nee.Vorige week ben ik onbewust gewoon de helft minder gaan roken. De pakjes raakten bijna niet op. Dat realiseerde ik me zondagavond en opeens had ik paniek. Gisteravond dacht ik dat ik de hele avond niet zou roken en prompt sta ik binnen 3 minuten buiten. Kweenie hoor maar het slaat nergens op. Het is wel goed hoor, die begeleiding want ik red het niet. Ik weet niet wat het is.
Ja, dat is het denk ik wel. Als ik er niet over nadenk is er niks aan de hand. Het voelt toch als een vriendje, die sigaret en ik ben niet zo flink maar wie weet ga ik het niet eens proberen maar het gewoon doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je er niet bij nadenken, dan rook je een stuk minder?
Maar hik je er nu niet vreselijk tegenaan en dan vandaar die paniek? Gewoon de knoop doorhakken, dan is het niet meer van meer of minder, maar gewoon 'niet'?
Sterkte er mee! Ik ga even de kindjes hier van fruit voorzien, de arme schaapjes![]()
Nou, ik herken het wel hoor. De week vóór ik ging lijnen vrat ik ook dubbel, want 'nu kan het nog'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is het denk ik wel. Als ik er niet over nadenk is er niks aan de hand. Het voelt toch als een vriendje, die sigaret en ik ben niet zo flink maar wie weet ga ik het niet eens proberen maar het gewoon doen.![]()
Zegt ze flink.
Zijn ze vrij, de meiden?
Ze slapen wel 's nachts? Beterschap voor ze.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ik herken het wel hoor. De week vóór ik ging lijnen vrat ik ook dubbel, want 'nu kan het nog'.
Terwijl als ik niet zou gaan lijnen, er niet over na zou denken!
Maar goed, je moet het gewoon doen. Even die drempel over. En niet die peuk opsteken, want je rookt namelijk niet
Nee, ziek. Vrijdag de ene, zondag de andere, vannacht weer eentje... ik heb ze nu alle drie thuis, Lara moet ook even uitzieken want ze blijft maar kwakkelen.
Ja, dr Oetker, Beat, Snuggles, Pepper, dr. aaaaaargh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie weten dat lijnen niet helpt hé, algehele levensstijl wijzigen.![]()
uw ondergetekende
dr. hidiho
\quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dr Oetker, Beat, Snuggles, Pepper, dr. aaaaaargh!
Algehele levenstijl is best saai. De pieken en dalen zijn juist leuk. Maar goed, ik vind chaos dan ook tof.
Juist. Himmelhoch jauchzend, zu Tode betrübtquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Algehele levenstijl is best saai. De pieken en dalen zijn juist leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |