quote:De schoen heeft een lederen voering. Een schoen met een 100 % vetersluiting voor de gemotiveerde kunstschaatsers.
Nee he!! Daar heb ik zo'n pésthekel aan!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=2,1
Echt? Ik vind het afschuwelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef Noek het volgende:
En het gaat misschien sneeuwen!![]()
Hele land op z'n kop. Oh, leuk leuk leuk.
Ja, echt. Ik weet niet of het komt omdat er sneeuw ligt of omdat ik gewoon geniet van chaos.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het afschuwelijk.
quote:
Mag het misschien iets meer zijnquote:
En ik denk dan echt aan de bakker hè? En twee bruin. Kom maar op met de crack.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag het misschien iets meer zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik denk dan echt aan de bakker hè? En twee bruin. Kom maar op met de crack.
Goed!quote:
Van de week héél even aan het voorjaar mogen ruiken en nu wil ik voorjaar. Nu. Ik. Wil.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik weet niet of het komt omdat er sneeuw ligt of omdat ik gewoon geniet van chaos.
Nog eventjes en dan is het weer lente. Liever ook een echte winter ipv een lange herfst.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed!
Valt me nog niet tegen, alleen gisteravond had ik echt erge honger maar ik heb verder niets genomen.
Net een crackertje met Milner kaas gehad en een koppie koffie, dat was het weer voor de komende twee uur![]()
Het valt me dus nog niet tegen maar ja, ik ben net bezig he. Het weekend, dat gaat lastig worden!
Wel handig, het wegen op de Fit. Dat is echt heel nauwkeurig.
Alleen nou staan er 4 normale magere poppetjes op een rij als je hem opstart, en aan het eind 1 dikke prop![]()
Vond m'm Mii toch leuker vóór de Fit
Nou, dat deed ik in het verleden wel, de hele week uitzitten en dan in het weekend fijn 'Iets Lekkers'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:49 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag je van jezelf wel één dag van god los snaaien of is dat echt verboten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |