Dat gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb er indertijd zelfs naar bepaalde radioprogramma's geluisterd omdat die 'm elke week draaiden.
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that isquote:Op woensdag 28 januari 2009 05:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.Ik heb OK computer maar eens opgezet.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that is)
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that is)
Helpt niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja erg hè. Ik heb wel een medicijn voor dat.![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
en LP's en cassette bandjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.
quote:
Ja maar een radiootje erbij aan is nooit weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.
Komt door ene Sly, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar een radiootje erbij aan is nooit weg.![]()
Waarom is mijn vorige post so fucked up?![]()
Remedy van The Black Crowes dus.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |