Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtent de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moest stiekem lachen, maar is wel hele verdrietige foto.
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtend de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaid
Vaag, beetjes wasmiddel en een centrifuge doen wonderenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?
Geen idee. Ik zag wel zo'n auto nog rijden op het strand. maar de vogel was doodquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?
Het was best erg hoor. Anders ga ik niet bellen. Iemand had er blijkbaar een andere mening over en hielp het uit zijn lijden. Ik zou dat zelf niet kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag, beetjes wasmiddel en een centrifuge doen wonderen
Hoe hard ook, soms is dat wel het beste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtent de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaid
Nee ik zou dat ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was best erg hoor. Anders ga ik niet bellen. Iemand had er blijkbaar een andere mening over en hielp het uit zijn lijden. Ik zou dat zelf niet kunnen
Ja dat is waar.. Maar ik voelde me echt klote toen ik dat beesie zag liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe hard ook, soms is dat wel het beste.
Niet doen joh !!! Die eten muggen. Die mep ik wel dood btwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik zou dat ook niet kunnen.![]()
Een spin doodmaken gaat nog net.
DIe grote vieze zwarte huisspinnen, die zo kunnen rennen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet doen joh !!! Die eten muggen. Die mep ik wel dood btw
Ik zet ze buiten..quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
DIe grote vieze zwarte huisspinnen, die zo kunnen rennen?![]()
Dan maar liever een paar muggen
Boeit voor geen centimeterquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef HiDiHo het volgende:![]()
![]()
mijn eigen upload pagina naar tinypic werkt
(nu nog een optie maken voor upload naar mijn eigen server)
Zo...![]()
![]()
Waarom? hoor ik jullie vragen. Nou dan hoef ik mijn usb kabel niet te gebruiken maar kan ik direct uploaden vanaf mobieltje
Zeg jij eens iets boeiends danquote:
Ik leer ze zwemmenquote:
Glas eromheen papiertje er onder schuiven en hoppa. Wespen, bijen zelfde receptquote:
Zitten jullie bij dezelfde provider ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
A heaven, a gateway, a hope
Just like a feeling inside, its no joke
And though it hurts me to treat you this way
Betrayed by words, Id never heard, too hard to say
Up, down, turn around
Please dont let me hit the ground
Tonight I think Ill walk alone
Ill find my soul as I go home
Each way I turn, I know Ill always try
To break this circle thats been placed around me
From time to time, I find Ive lost some need
That was urgent to myself, I do believe
Up, down, turn around
Please dont let me hit the ground
Tonight I think Ill walk alone
Ill find my soul as I go home
Oh, youve got green eyes
Oh, youve got blue eyes
Oh, youve got grey eyes
And Ive never seen anyone quite like you before
No, Ive never met anyone quite like you before
Bolts from above hit the people down below
People in this world, we have no place to go
Oh, its the last time
Oh, Ive never met anyone quite like you before
Oh no, Ive never met anyone quite like you before
Bij wespen enzo durf ik dat wel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Glas eromheen papiertje er onder schuiven en hoppa. Wespen, bijen zelfde recept
jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten jullie bij dezelfde provider ofzo(gratis bellen)
jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten jullie bij dezelfde provider ofzo(gratis bellen)
Spinnen zijn cool !!!! Mits buitenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij wespen enzo durf ik dat wel!
Alleen bij spinnen niet.
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Spinnen zijn cool !!!! Mits buitenMaar doomaken zou ik ze nooit
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.
Ik maak alles dood wat schadelijk is en geen menselijke gedaante heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.
Het heeft te maken met 220 volt die moeten ze zien te vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
Ik zat nog even aan dat programma te denken waar LS mee kwam. Daten in the dark.
Vijf mannen die bij een vrouw in huis moeten klussen. Zo was het toch LS?
Hoe kun je nu in het donker klussen??![]()
Of het moeten uitsluitend kutklusjes zijn.
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft te maken met 220 volt die moeten ze zien te vinden
Zijn haar staat al rechtopquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.
Darkroom bouwen denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
Ik zat nog even aan dat programma te denken waar LS mee kwam. Daten in the dark.
Vijf mannen die bij een vrouw in huis moeten klussen. Zo was het toch LS?
Hoe kun je nu in het donker klussen??![]()
Of het moeten uitsluitend kutklusjes zijn.
Dan mag ie met nog vier van die andere geile donders wel uitkijken met bukken.quote:
Volgens mij leest ie niet meequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag ie met nog vier van die andere geile donders wel uitkijken met bukken.
Als je van nature al gauw op je pik bent getrapt, moet je niet in het donker, met vier anderen, naakt gaan klussen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.
Waar komt dat naakt vandaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:56 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je van nature al gauw op je pik bent getrapt, moet je niet in het donker, met vier anderen, naakt gaan klussen.
Goedenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |