Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtent de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moest stiekem lachen, maar is wel hele verdrietige foto.
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtend de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaid
Vaag, beetjes wasmiddel en een centrifuge doen wonderenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?
Geen idee. Ik zag wel zo'n auto nog rijden op het strand. maar de vogel was doodquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Want hij was niet meer te redden ofzo?
Het was best erg hoor. Anders ga ik niet bellen. Iemand had er blijkbaar een andere mening over en hielp het uit zijn lijden. Ik zou dat zelf niet kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag, beetjes wasmiddel en een centrifuge doen wonderen
Hoe hard ook, soms is dat wel het beste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een vogel aangetroffen op het strand. Ik dacht serieus dat het een piguin was van een afstandje Liep raar enzo. Maar die zat onder de shit. Ik heb bij een strandtent de vogelwacht ofzo gebeld. Maar op de terugweg had iemand zijn nek al omgedraaid
Nee ik zou dat ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was best erg hoor. Anders ga ik niet bellen. Iemand had er blijkbaar een andere mening over en hielp het uit zijn lijden. Ik zou dat zelf niet kunnen
Ja dat is waar.. Maar ik voelde me echt klote toen ik dat beesie zag liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe hard ook, soms is dat wel het beste.
Niet doen joh !!! Die eten muggen. Die mep ik wel dood btwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik zou dat ook niet kunnen.![]()
Een spin doodmaken gaat nog net.
DIe grote vieze zwarte huisspinnen, die zo kunnen rennen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet doen joh !!! Die eten muggen. Die mep ik wel dood btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |