Spinnen zijn cool !!!! Mits buitenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij wespen enzo durf ik dat wel!
Alleen bij spinnen niet.
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Spinnen zijn cool !!!! Mits buitenMaar doomaken zou ik ze nooit
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.
Ik maak alles dood wat schadelijk is en geen menselijke gedaante heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik kan er niets aan doen, bij mij moeten ze dood.
Het heeft te maken met 220 volt die moeten ze zien te vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
Ik zat nog even aan dat programma te denken waar LS mee kwam. Daten in the dark.
Vijf mannen die bij een vrouw in huis moeten klussen. Zo was het toch LS?
Hoe kun je nu in het donker klussen??![]()
Of het moeten uitsluitend kutklusjes zijn.
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft te maken met 220 volt die moeten ze zien te vinden
Zijn haar staat al rechtopquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze LS niet hebben aangenomen.
Darkroom bouwen denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
Ik zat nog even aan dat programma te denken waar LS mee kwam. Daten in the dark.
Vijf mannen die bij een vrouw in huis moeten klussen. Zo was het toch LS?
Hoe kun je nu in het donker klussen??![]()
Of het moeten uitsluitend kutklusjes zijn.
Dan mag ie met nog vier van die andere geile donders wel uitkijken met bukken.quote:
Volgens mij leest ie niet meequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag ie met nog vier van die andere geile donders wel uitkijken met bukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |