Gert helpt mij niet. We hebben ruziequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
daar kan ik je ook niet mee helpen.![]()
Gert, zeg jij eens wat digitaals, als man zijnde.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert helpt mij niet. We hebben ruzie
Wat kan ie daarna niet openen? een .exe bestand?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef CarOnline het volgende:
Zeg, ik heb even een vraag.
Ik zat net even in oude hotmail te spitten (haha ook foto's, uitnodigingen en napraterij voor de VrijMiBo uit 2005) en nu kom ik een ingepakt bestand tegen van Club Daniëlle
![]()
Maar ik kan het wel uitpakken maar daarna opent ie niet.
Kan dat omdat het al sinds donderdag 25 augustus 2005 23:33:57 ongeopend in mn inbox staat ofzo?
Ik wil het wel weer eens doorbladeren maar zo lukt dat niet natuurlijk
Ja, daar ben ik ook eens geweest en dat was een pijnlijke ervaring. Ik stond daar echt als een sad panda te knipperen met mijn ogen. Kilo's mascara, zo in de lens. Toen ben ik met de bekertjes gaan gooien in de hoop dat ik iemand echt hard zou raken maar ik kon niet richten want ik zag niks. Stond ik steeds tegen een barkruk te gooien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk best dat--ie op bezoek in Nederland was. Dus het was een absurdistisch grapje van de enige Duitser met humor. Alleen jij had niet door dat je gedist werd en hebt de rest van het concerrt staan balen dat je geen broer bij je had om het licht uit die klotemof z'n ogen te timmeren. Dat die neger op het podium er weinig van bakte, hielp ook niet echt. Ik ben een keer naar Normaal geweest en daar werd met bier gegooid!
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.quote:
Ja, nee, ik snap het.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.
In verband met meelezers
Euhmmmmquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat kan ie daarna niet openen? een .exe bestand?
Ze liegt!quote:
Ja, Heidi to the rescue. Even afwachten nogquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat Hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
Even de nieuwe adobe 9 downloaden van http://get.adobe.com/nl/reader/quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhmmmm
Ik kijk even.
Adobe Acrobat 7.0 Document 3.795 kB
Dat zegt ie.
En als ik dubbelklik doet ie net of ie niet thuis is
O dát!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhmmmm
Ik kijk even.
Adobe Acrobat 7.0 Document 3.795 kB
Dat zegt ie.
En als ik dubbelklik doet ie net of ie niet thuis is
Die pm die ik kreeg zegt anders iets heel anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
nou, als ik het lees, zal ik het niet aan andere meelezers laten zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.
In verband met meelezers
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O dát!
Dan moet je gewoon wat harder klikken!![]()
Toch, Hidi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |