Man! Ik heb zelfs aan staan bellen! Maar niets!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O dát!
Dan moet je gewoon wat harder klikken!![]()
Toch, Hidi?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat Hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
Oeh, een ramptoerist!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, als ik het lees, zal ik het niet aan andere meelezers laten zien
Wat niets?quote:
mmm, adobe reader openen en die .pdf erin slepen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, niets. Ik kan hem niet openen.
Die je net geinstalleerd hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef CarOnline het volgende:
Die hele reader weigert dienst geloof ik
Oerend hard!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef Noek het volgende:
Toen ben ik met de bekertjes gaan gooien in de hoop dat ik iemand echt hard zou raken
Ja.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Oh man wat blond![]()
Toen ik alles wegklikte om de hele handel even opnieuw op te starten zag ik nog een venstertje midden op mn scherm en daar moest ik even op Yes drukken. En nu doet ie het![]()
Wel geweldig om even terug te zien![]()
Heb me er heel BB3 mee vermaakt
Zie Hidi, hier is ook écht geen eer aan te behalen hè.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Oh man wat blond![]()
Toen ik alles wegklikte om de hele handel even opnieuw op te starten zag ik nog een venstertje midden op mn scherm en daar moest ik even op Yes drukken. En nu doet ie het![]()
Ja, zo gaat het de goeie kant opquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie Hidi, hier is ook écht geen eer aan te behalen hè.![]()
Of zou jouw volgende vraag geweest zijn: "is er misschien nog ergens een venstertje waarin je op Yes moet klikken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |