Das ook leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg Enschede-vriendjes over de vloer.
Grapjas!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan daten dan maar?![]()
Oh kut. Ik kan niet.
Ik heb het zaterdag veelste druk om de avond daarvoor naar een feestje te gaan. Met een hele goede reden gelukkigquote:
Ja, het gaat over de Singles meet en of je dan kunt komen of nietquote:
Goed hè? Hij kan zo naar KPD.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Vind het trouwens wel een hele fout TT
Je wilt hem weer aan de drank hebben vanavond Q?quote:
Oeh, drank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wilt hem weer aan de drank hebben vanavond Q?
Zit net aan m'n tweede antikater biertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had één biertje liggen maar die is op. Dan maar aan de thee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit net aan m'n tweede antikater biertje
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.quote:
Op de Wiki stonden geen tieten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.Als je nog een bestemming voor je roze shirt zoekt, kun je 'm naar Q. sturen...
Wiki is voor homo's...quote:
Nee helaas heb ik een enorm drukke zaterdag. Dus feesten de avond ervoor gaat helaas niet opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Nog effe lekker voor je het vliegtuig opstapt? of ging je vrijdag al weg?
Hebben zequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze daar een rookruimte hebben...
Zo begint het hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit net aan m'n tweede antikater biertje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik een enorm drukke zaterdag. Dus feesten de avond ervoor gaat helaas niet op
Paar weken geleden bedrijfsuitje gehad (zie foto waar ik rug van vriendin zit) dat was ook daaro vandaar dat ik het toevallig weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef MNR het volgende:
Hey KZ, hoe weet je dat? Ben je al vaker geweest?
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bier boven tieten prefereren.Als je nog een bestemming voor je roze shirt zoekt, kun je 'm naar Q. sturen...
Dus dan hoef ik er niet stiekem met Duimelot (of andere rokende dames) vandoor te sneaken?quote:
Ik voel me nu al een stuk beter...quote:
Mijn buurtsnackbar verkoopt bierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had één biertje liggen maar die is op. Dan maar aan de thee.
heb van tijn nog niets gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. dus tot nu toe;
Mrbox en Howl kunnen mij evt bereiken.. Ludootje en Tijn bij Duim.. verder nog mensen?
Dat is inderdaad niet leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo heb ik een filmpje van twee vrienden op mijn hyves staan terwijl ze aan het sing-starren zijn. Hilarisch
Ok, zij vonden het wel weer wat minder dan
Hou ik je aan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry
Moet nog een hoop kopen en inpakken en van alles regelen. Volgende meet kom ik zeker
Hij is toch te oud voor mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb van tijn nog niets gehoord
howl heeft geloof ik van alle dames nrs gescoord
Dan moet ik naar buiten. En daarbij, dat is geen bier, dat is Heineken. Nu is de AH nog wel open maar toch!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn buurtsnackbar verkoopt bier
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
vraag van de dag:
Heb je wel eens verkeerde naam geroepen tijdens de sex?
Nee, ik ga jullie vanaf een afstandje bekijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey wilde jij trouwens ook nog daar afspreken om elkaar ff te zien of niet?
bij hem kan je ook oud wordenquote:
Waar zijn al je foto's gebleven in je FoBo?quote:
Ik had niet anders verwacht van jouquote:
Zonde, waarom? Stress of gewoon zomaar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep... Sinds oktober of zo. Wil nu eigenlijk wel weer eens gaan stoppen
Nee. Ben sowieso niet echt een schreeuwer in bed, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
vraag van de dag:
Ah okayquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Paar weken geleden bedrijfsuitje gehad (zie foto waar ik rug van vriendin zit) dat was ook daaro vandaar dat ik het toevallig weet
als je wil kunnen we telnrs uitwisselen om daar elkaar te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik ga jullie vanaf een afstandje bekijken
Nee, ik wil jullie best ontmoeten, lijkt me leuk om een keer een gezicht bij een avatar te zien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik wil jullie best ontmoeten, lijkt me leuk om een keer een gezicht bij een avatar te zien
dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee. Ben sowieso niet echt een schreeuwer in bed, moet ik zeggen
Is dit multiple choice?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, soms is de rookruimte wel heeeel erg volquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
Dus dan hoef ik er niet stiekem met Duimelot (of andere rokende dames) vandoor te sneaken?![]()
[..]
Eruit gedonderdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar zijn al je foto's gebleven in je FoBo?
Ik noem nooit namen tijdens de sex.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
vraag van de dag:
Ben wel een keer de naam vergeten toen we bezig warenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
vraag van de dag:
Zie PMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb van tijn nog niets gehoord
howl heeft geloof ik van alle dames nrs gescoord
Eigenlijk gewoon zomaar... het groeide er een beetje in. Zo met een biertje in de hand een sigaret erbij maakte het gewoon lekker af. Zwak, ik weet hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van jou
[..]
Zonde, waarom? Stress of gewoon zomaar?
Shit.. ik ben voorspelbaarquote:
Ja, wat zag ik. Why?quote:
Wie ik? Of howl?quote:
Ik ben nog veel zwakker qua sigarettenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon zomaar... het groeide er een beetje in. Zo met een biertje in de hand een sigaret erbij maakte het gewoon lekker af. Zwak, ik weet het
Ik was ze zat.. lelijke foto's en vaak genoeg tegenaan gekeken.quote:
Nee hoor, ik ken je alleen een beetjequote:
Howlquote:
Aha okequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was ze zat.. lelijke foto's en vaak genoeg tegenaan gekeken.
Niet!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken je alleen een beetje
Oh nee, je bent onvoorspelbaar. Das waar ookquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh nee, je bent onvoorspelbaar. Das waar ook
kunnen we toch doen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus dan hoef ik er niet stiekem met Duimelot (of andere rokende dames) vandoor te sneaken?![]()
Komt bij jou vast ook wel een keer goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben nog veel zwakker qua sigarettenHet is moeilijker dan de jointjes
Wat weet jij? Ik voel me opeens zo oud.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij hem kan je ook oud worden
en ik ben niet de oudste van ons groepje![]()
ben zooooooo blij dat howl mee gaat
Wat had je verwacht CGquote:
Ooh, I like the way you think!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kunnen we toch doen hoor
we ZEGGEN dat we gaan roken
Ik verwacht nooit veelquote:
Ja vast. Daarom neem ik ook kauwgom en lollies mee voor mijn twaalf uur lange vluchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt bij jou vast ook wel een keer goed
Samequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:30 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat ik niet kan, had me wel leuk geleken.
De leeftijd ligt daar heel gevarieerd. Ben door mannen van verschillende leeftijden aangesproken was geinig. Was ook een man die op me afstapte van wie ik zoiets had van 'huh? Spreek jij me aan?'. Die was best leuk, vlotte krullenbol.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat weet jij? Ik voel me opeens zo oud.
Maar die was wel heel ergquote:
MNR je gaat me nu toch niet vertellen dat jij een roker bent hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, soms is de rookruimte wel heeeel erg vol
Ga je dan niet meer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR je gaat me nu toch niet vertellen dat jij een roker bent he![]()
En onthoud! Niet de rookmelder op de toilet dichtplakken en toch gaan roken. Daar kan je gezeik mee krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vast. Daarom neem ik ook kauwgom en lollies mee voor mijn twaalf uur lange vlucht
Ik ben voor, vond het vorig jaar erg gezelligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef Belsezar het volgende:
Hey Ludootje, we gaan wel weer een Parkpop meet houden he
Hehe, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En onthoud! Niet de rookmelder op de toilet dichtplakken en toch gaan roken. Daar kan je gezeik mee krijgen
leuk parkpop...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef Belsezar het volgende:
Alles om jouw beeld te verwarrenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR je gaat me nu toch niet vertellen dat jij een roker bent he![]()
Dat was het zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben voor, vond het vorig jaar erg gezellig
mag ik dan ook mee???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef Belsezar het volgende:
Ga je meequote:
Als je er alleen al aan denkt, lukt het typen je al niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was het zekerIk had hem wel goed zitten op de trg reis op een gegeven moment
Vanaf het sation een taxi gepakt geloof ik
Ik was ook niet helemaal nuchter meer in de trein terug. Weet nog wel dat het hartstikke druk was en enorm benauwdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was het zekerIk had hem wel goed zitten op de trg reis op een gegeven moment
Vanaf het sation een taxi gepakt geloof ik
How right you are!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je er alleen al aan denkt, lukt het typen je al niet meer
sja tot een paar dagen geleden was vrijdag eigenlijk ook geen meet maar gewoon 3 meiden die samen naar een singlesfeest gingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Belsezar het volgende:
Tuurlijk mag iedereen mee
Er is nog geen meet voorbij en de andere komt al wat van de grond
De reden waarom dit topic niet dicht moetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Belsezar het volgende:
Tuurlijk mag iedereen mee
Er is nog geen meet voorbij en de andere komt al wat van de grond
De heenreis was erger dacht ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik was ook niet helemaal nuchter meer in de trein terug. Weet nog wel dat het hartstikke druk was en enorm benauwd
Ga ik alleen voor haar dan ?quote:
Je bent wel lekker bezig jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Alles om jouw beeld te verwarren
Ja Box, ga je anders niet mee?
Dan laat ik in mijn afwezigheid de organisatie van de parkpopmeet aan Ludootje over als hij wiltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De reden waarom dit topic niet dicht moet
nee ook voor vencoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga ik alleen voor haar dan ?
[..]
Je bent wel lekker bezig jaEn ik heb nog niet defintief gezegd dat ik mee ga
Als ik dat weekeind vrij heb welquote:
Ik was er heel de tijd al hoor, haha.quote:
Goh wat zijn de dames aan het denken voor mij vandaagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ook voor venco(en die rookt niet
)
en jij zegt geen definitief ja omdat je anders zenuwachtig wordt en zegt pas vrijdagmiddag dat je er aan komt
In die tram...quote:
Heh, ik vind het prima. Zal alleen nog wel een paar maandjes durenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan laat ik in mijn afwezigheid de organisatie van de parkpopmeet aan Ludootje over als hij wilt
Dan hebben we in ieder geval tot dan een bestaansrecht als er al een volgende meet op de proppen komt
Dus Ludootje, doen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goh wat zijn de dames aan het denken voor mij vandaag
Niet alleen vandaag hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goh wat zijn de dames aan het denken voor mij vandaag
Tof, dat zijn er al 2 naast ik en Ludootjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als ik dat weekeind vrij heb wel
2 Zielen, 1 gedachtequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
en jij zegt geen definitief ja omdat je anders zenuwachtig wordt en zegt pas vrijdagmiddag dat je er aan komt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
we willen je gewoon graag mee hebben
Ow ja maar nu valt het zo opquote:
Snap ik maar als we het er af en toe over hebben of zelfs in de OP zetten dan zien de modjes dat het topic bestaansrecht heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In die tram...
[..]
Heh, ik vind het prima. Zal alleen nog wel een paar maandjes duren
Dat gedoe voor de tramkaartjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In die tram...
[..]
Heh, ik vind het prima. Zal alleen nog wel een paar maandjes duren
Vrijdag is er eentje en we willen ook een parkpopmeet doenquote:
En natuurlijk gezellig als je meegaatquote:
Is datum al bekent dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof, dat zijn er al 2 naast ik en Ludootje
Wat is er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrijdag is er eentje en we willen ook een parkpopmeet doen
Als je daar al zo content mee bent, hoef je dat niet nog een keer te bevestigenquote:
Ow, lees de laatste tijd niet echt de hele dag meer mee, 1300 posts zijn wat veel op een dagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt spuit elf ook
zijn we al weken mee bezig
vrijdag is ie!
Dat RP singlesfeestquote:
Tuurlijk wel! Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je daar al zo content mee bent, hoef je dat niet nog een keer te bevestigen![]()
RP als in RelatiePlanet? En daar gaan de singles van hier ook heen?!quote:
Het begon met 3... het zijn er nu erm 7 of 8 ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
RP als in RelatiePlanet? En daar gaan de singles van hier ook heen?!
Yup.. eerst alleen duim, knuf en ik.. en nu gaan er nog een groot stel mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
RP als in RelatiePlanet? En daar gaan de singles van hier ook heen?!
Oew... het spijt mij Sherlock. Ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Adolecens het volgende:
Ow please, plaats de Youtube linkjes eens een keer in een apart Youtube topic ofzo...
Dat heeft zo niks met dit topic te maken en zo staat er weer een hele pagina vol met allemaal linkjes naar muziek..
Dacht dat MNR ook zo was voor het gescheiden houden van de on- en offtopic zooi??
Ver weg Knuffel, 28 juniquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew... het spijt mij Sherlock. Ik zal het nooit meer doen![]()
Je hebt gelijk hoor, daar niet van.
Jammerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kan ik alvast niet, dan is mn moeder jarig
Dan zou ik vooral niet gaan teruglezen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
Kwam laatst ook 2 pagina's achter elkaar tegen met alleen maar Youtube, dus toen had ik zoiets van ja, zo help je de boel wel om zeep.. Vandaar mijn ietwat felle reactie
Vertel!!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het begon met 3... het zijn er nu erm 7 of 8 ofzo?
Hmmzz, de mannen kregen er lucht van en die gaan nu ook allemaal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup.. eerst alleen duim, knuf en ik.. en nu gaan er nog een groot stel me
?quote:
Ow?!quote:
Want?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral niet gaan teruglezen...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
Hmmzz, de mannen kregen er lucht van en die gaan nu ook allemaal?
Wie weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
28 juni zijn de kids bij mij als dan niet ergens een wisseling heeft plaatsgevonden....
Valt wel mee je felle reactie.. Zolang ik maar fel terug mag doen, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Kwam laatst ook 2 pagina's achter elkaar tegen met alleen maar Youtube, dus toen had ik zoiets van ja, zo help je de boel wel om zeep.. Vandaar mijn ietwat felle reactie
zoiets maar venco gaat nu ook mee en mnr gaat er heen met 2 dames (als ik me niet vergis) en gaan we ook even bekijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hmmzz, de mannen kregen er lucht van en die gaan nu ook allemaal?
Maar je zegt zo weinigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was er heel de tijd al hoor, haha.
Maaar hoi!
Das mijn vrije weekeindquote:
De keuring is vrijdag a.s.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets maar venco gaat nu ook mee en mnr gaat er heen met 2 dames (als ik me niet vergis) en gaan we ook even bekijken.
tuuuuuuuuuuuurlijk gaat die meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
En we hoeven denk ik niet te vragen of jij mee gaat of wel Ado?
Ik kreeg alleen het idee dat niemand het hier echt meer aandacht aan besteedde, dus waarom zou ik dat in mijn eentje wel doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Valt wel mee je felle reactie.. Zolang ik maar fel terug mag doen, vind ik alles best
Mooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das mijn vrije weekeindlaat ik de maandag erna maar verlof vragen
Heb het al eens geprobeerd, maar elke nacht komt het toch weer terugquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen het idee dat niemand het hier echt meer aandacht aan besteedde, dus waarom zou ik dat in mijn eentje wel doen?
ik wilde dr niet verplichten om bij ons te blijven hangen aangezien ze eigenlijk met een ander groepje isquote:
Dat boeit niet.. gaat om gezelligheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado's singlestatus staat ter discussie
Tenzij je de meet ontopic noemt, is het ontopicgehalte wat teruggelopen...quote:
We kunnen het best laten werken, als er maar 1 lijn getrokken wordt en dan zullen een aantal mensen daarin het voortouw moeten nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb het al eens geprobeerd, maar elke nacht komt het toch weer terug
oh wist ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Inderdaad, dat hoef je nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
En we hoeven denk ik niet te vragen of jij mee gaat of wel Ado?
Ow?! Says who??quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde dr niet verplichten om bij ons te blijven hangen aangezien ze eigenlijk met een ander groepje is
hmmm en wat schreef jij 2 dagen geleden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neem jij de nachtdient dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
We kunnen het best laten werken, als er maar 1 lijn getrokken wordt en dan zullen een aantal mensen daarin het voortouw moeten nemen.
Ja klopt, 2 dames en een kerelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde dr niet verplichten om bij ons te blijven hangen aangezien ze eigenlijk met een ander groepje is
Soms moet je toch iets nieuws proberen. Alleen zou ik nooit naar zoiets gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets maar venco gaat nu ook mee en mnr gaat er heen met 2 dames (als ik me niet vergis) en gaan we ook even bekijken.
Vrijgezelle leuke kerel?quote:
Nopequote:
Haha, natuurlijk is ie vrijgezel. Is een leuke, lieve jongen ja, met manierenquote:
Stond de jouwe laatst ook niet ter discussie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dit niet al oud nieuws?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Stond de jouwe laatst ook niet ter discussie?
Die van iedereen met grote regelmaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Stond de jouwe laatst ook niet ter discussie?
leeftijd, maten, waarvandaan details aubquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk is ie vrijgezel. Is een leuke, lieve jongen ja, met manieren
Niet mijn monogamiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Effe checken dus vrijdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee helaas, zou ik andersom ook niet tof vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leeftijd, maten, waarvandaan details aub
Als dat zo is... waarom is hij dan nog vrijgezel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet niet, waarom ben jij vrijgezel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als dat zo is... waarom is hij dan nog vrijgezel?![]()
Dus heren, dat zijn wij nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als dat zo is... waarom is hij dan nog vrijgezel?
Goede stelling:quote:
Ja idd ik moet nog verder met mijn huiswerkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
We zitten nu al zowat 50 posts verder en nog niks van Tegan. Wat voor verhaal komt er wel niet aan
Ik ben zo leuk, dat iedereen denkt dat ik al bezet ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Hahaha, Tijn, zo serieus hoef je het niet op te pakken. Single zijn is gewoon een keuzequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Ik was ff een ander topic aan het lezen voor ik reageerdequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
We zitten nu al zowat 50 posts verder en nog niks van Tegan. Wat voor verhaal komt er wel niet aan
Ik ben de volgende perfecte vrouw nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben zo leuk, dat iedereen denkt dat ik al bezet ben.
Haha lekker..quote:
Omdat het meisje waar ik stapelgek op was na 5 wkn met het bericht kwam dat ze niet de vriendschapsklik voelde... (en ze had al keer gezegd dat ze met me verder wilde, serieuse relatie)... dus tja... not by choice..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Zo, een 41-jarige die achter een jong meisje aan zit. Is dit nou moreel verwerpelijk of is dit nou een stoere actie? Of ligt dat eraan met wie je erover praat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ok. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg met scharrel. Hij was daar met twee voetbalvrienden die ik eigenlijk niet echt ken. Maar omdat ik me dus een beetje verveelde, was ik een hele tijd met een van die mannen aan het praten. Was een 41-jarige gescheiden man met twee jonge kinderen. Maar omdat mijn ouders ook gescheiden zijn hadden we echt wel veel om over te praten, en op een gegeven moment was het best persoonlijk geworden inc. de reden dat zijn vrouw weg is gegaan enzo. Maar goed. Toen op gegeven moment keek ik op mijn telefoon hoe laat het was, en toen bleek dat we allebei dezelfde telefoon hadden. Dus toen zomaar ineens maar nummers uitgewisseld. Ik weet al niet meer waarom, maar toen was het heel logisch ofzo. Achteraf toen namen we afscheid, en toen zei ik, ik zie je wel weer een keer in <kroegnaam>, verder niets. En toen totaal geen aandacht meer aan besteed verder. Tot ik vijf minuten geleden een smsje van hem kreeg. Samenvatting; Hej, hoe is het? Heeft <scharrel> je nog veilig thuis gebracht? Als je zin hebt kan je wel een keertje langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis. Of ik zie je weer in <kroeg>. Groetjes <naam>. Maar ik snap het niet. Want hij had echt wel door van mij en scharrel. Wtf. Vast ook deels mijn schuld dat we nummers uitwisselde, maar dit had ik echt niet zien aankomen.
Hmmm. Kan gebeuren. Lijkt me verstandig als je niets terug SMSt. Beetje kansloos van hem op zich...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:04 schreef Tegan het volgende:
<verhaal>
Mijn gebruiks aanwijzing is zoekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Je hebt gewoon een gezellig gesprek gehad, een klankbord, hij ook. Hij wil meer praten (en als hij je thuis uitnodigt ws ook meer). Je hoeft er niet zo serieus mee om te gaan. Het was gewoon een gezellig gesprek en je hebt nummers uitgewisseld. Je hoeft er niets mee te doen, als je dat niet wilt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ok. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg met scharrel. Hij was daar met twee voetbalvrienden die ik eigenlijk niet echt ken. Maar omdat ik me dus een beetje verveelde, was ik een hele tijd met een van die mannen aan het praten. Was een 41-jarige gescheiden man met twee jonge kinderen. Maar omdat mijn ouders ook gescheiden zijn hadden we echt wel veel om over te praten, en op een gegeven moment was het best persoonlijk geworden inc. de reden dat zijn vrouw weg is gegaan enzo. Maar goed. Toen op gegeven moment keek ik op mijn telefoon hoe laat het was, en toen bleek dat we allebei dezelfde telefoon hadden. Dus toen zomaar ineens maar nummers uitgewisseld. Ik weet al niet meer waarom, maar toen was het heel logisch ofzo. Achteraf toen namen we afscheid, en toen zei ik, ik zie je wel weer een keer in <kroegnaam>, verder niets. En toen totaal geen aandacht meer aan besteed verder. Tot ik vijf minuten geleden een smsje van hem kreeg. Samenvatting; Hej, hoe is het? Heeft <scharrel> je nog veilig thuis gebracht? Als je zin hebt kan je wel een keertje langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis. Of ik zie je weer in <kroeg>. Groetjes <naam>. Maar ik snap het niet. Want hij had echt wel door van mij en scharrel. Wtf. Vast ook deels mijn schuld dat we nummers uitwisselde, maar dit had ik echt niet zien aankomen.
Ehm, nee. Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn verhaal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha lekker..
Maar vind je die kerel leuk?
Dat laatste... Can't blame the guy for trying...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Ludootje het volgende:
Zo, een 41-jarige die achter een jong meisje aan zit. Is dit nou moreel verwerpelijk of is dit nou een stoere actie? Of ligt dat eraan met wie je erover praat?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste... Can't blame the guy for trying...
whehe, sorry om te zeggen hoor, maar ik had niet het idee dat je echt heel naïef was... Deze man wil gewoon met je naar bed, houdt zijn verhaal op, creëert empathie, je gaat erop in en hij ziet zijn kans schoon.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ik had hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je er niet verder op in gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, nee. Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn verhaal?
True. Op zich is het gewoon vleiendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Can't blame the guy for trying...
Dat heb ik dus ook wel een beetjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.quote:
uit je verhaal wel alleen voor hem denk ik niet aangezien je nrs hebt uitgewisseld enzo hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, nee. Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn verhaal?
Wat zijn we goed hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
En zo hebben we allemaal een excuus.
Dan sms je gewoon terug dat je daar geen interesse in hebt, of iets in die trant. Of je smst niet terug, dat is ook vaak heel duidelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon een leuk gesprek, en als ik hem ooit weer in de kroeg tegenkom dan zal ik zeker wel weer met hem praten. Maar dit smsje had ik niet verwacht, en al helemaal niet omdat hij echt wel gezien had dat ik liever scharrel heb.
Bij sommige mensen TIjnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
je hebt t over mrbox!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Ok, wel naïef dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat wil ik niet. Maar ik dacht dat hij ook wel doorhad dat hij 1) te oud voor me is, en 2) dat het een vriendschappelijk gesprek was en niets meer.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon een leuk gesprek, en als ik hem ooit weer in de kroeg tegenkom dan zal ik zeker wel weer met hem praten. Maar dit smsje had ik niet verwacht, en al helemaal niet omdat hij echt wel gezien had dat ik liever scharrel heb.
Misschien valt hij juist op jongere vrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat wil ik niet. Maar ik dacht dat hij ook wel doorhad dat hij 1) te oud voor me is, en 2) dat het een vriendschappelijk gesprek was en niets meer.
Ik ken nog veel moeilijkere dan wat ik van Box kenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
ik ken m amper maar zelfs ik heb al door dat zijn gebruiksaanwijzing ongeveer 3x zo dik is als die van de gemiddelde vrouw
You can't blame him for trying.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Hij probeerde eerder jou te versierenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
En ik was daar alleen om scharrel, en alleen om hem aan het praten omdat hij een vriend van scharrel was die toevallig een 41-jarige man was. Ik vind het raar dat jullie het over zien komen als dat ik hem versierde.
Dat weet ik. Mijn gebruiksaanwijzing is ook best ingewikkeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij sommige mensen TIjnNiet aan te beginnen gewoon.
Inderdaad, je zegt zelf al dat je de instelling niet hadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeerde eerder jou te versieren
Volgens mij ziet iedereen wel dat het andersom is, hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
En ik was daar alleen om scharrel, en alleen om hem aan het praten omdat hij een vriend van scharrel was die toevallig een 41-jarige man was. Ik vind het raar dat jullie het over zien komen als dat ik hem versierde.
ja maar jou ken ik nog veel minder goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken nog veel moeilijkere dan wat ik van Box kenIk hoef maar in de spiegel te kijken hehe.
Volgens mij zegt niemand dat jij hem probeerde te versieren, jij was de jonge onschuld en hij de oudere rijpe man die wel zin had in een vers jong naïef blaadje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Die van heel veel mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Mijn gebruiksaanwijzing is ook best ingewikkeld.
Dan moet je je misschien bewuster worden van de signalen die je uitzendtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
ik ken m amper maar zelfs ik heb al door dat zijn gebruiksaanwijzing ongeveer 3x zo dik is als die van de gemiddelde vrouw
Lang genoeg hier rond hangenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jou ken ik nog veel minder goedgeheel niet dus
Lijkt mij ook, ik geef mijn nummer i.i.g. niet zomaar weg. Ook al was het een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
Blijkbaar wilde je toch iets van hem, anders zou je geen nummers uitwisselen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jou ken ik nog veel minder goedgeheel niet dus
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.
Ga ik niet aan beginnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.
Wat wil je met dat tongetje zeggen Box?quote:
Sorry hoor, ik had nog niet in de jouwe gelezen dat dat irritatie opwekt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, dat geouwehoer over gebruiksaanwijzingen wordt nu wel héél erg R&P-achtig, hoor
Waarom perse een vrouw van 40 zo beperk je zijn keuze nogal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
Ah, oke. Ik snap het. Hij probeert gewoon alles te pakken wat aandacht aan hem geeft... Wel beetje triest dan. Want het was echt een aardige man verder, en zeker iemand die vast weer gelukkig wordt met een 40-jarige vrouw.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, dat geouwehoer over gebruiksaanwijzingen wordt nu wel héél erg R&P-achtig, hoor
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan moet je je misschien bewuster worden van de signalen die je uitzendt
Ik vind het een beetje hypocriet om te zeggen: ik heb een heeel persoonlijk gesprek met hem gehad, we hebben nummers uitgewisseld, "hoe kan het nou dat hij smst en dat vraagt?"
Blijkbaar wilde je toch iets van hem, anders zou je geen nummers uitwisselen.
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leestquote:
Dat is geen hint, maar een open deur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis."
Zijn dat meestal niet de mannen Box?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leest
"Iemand van zijn eigen leeftijd" dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom perse een vrouw van 40 zo beperk je zijn keuze nogal?
En dan achteraf voor verrassing komen te staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga t niet eens proberen ik neem m wel zonder
kan ook dat hij t echt een fijn gesprek vond meer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...
Dan zul je dit ws wel vaker tegen het lijf aanlopen. Het is gewoon spanning opzoeken. No big dealquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had nog niet in de jouwe gelezen dat dat irritatie opwekt.
Toch maar eens weer beginnen met de gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zijn dat meestal niet de mannen Box?
Airwin hequote:
Ok. Verder naar het volgende probleem.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zul je dit ws wel vaker tegen het lijf aanlopen. Het is gewoon spanning opzoeken. No big deal
Of gewoon geen relatie beginnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leest
Of hij vind een andere jong grietje dat geen problemen heeft met zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Iemand van zijn eigen leeftijd" dan.
Dat lijkt me een planquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Toch maar eens weer beginnen met de gebruiksaanwijzing
Ik (op dit moment 25) vind alles tussen de 17 (uitzonderingsgevallen) en de 35 acceptabel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat vinden singles een geaccepteerd leeftijdsverschil?
Maar was zonder dat zinnetje zijn insteek niet hetzelfde gebleven dan ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
5 jaar zoiets give or take a yearquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ja die van jou moet natuurlijk ook in 2 talenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een planIk heb wel een voorspongetje genomen van een jaar of 14 en ik ben nog bezig, dus succes
Geen pedo in ieder geval en tot wat ik aantrekkelijk vind denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vaste grenzen, verschilt van vrouw tot vrouw.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon rond mij leeftijd is wel oke.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt van de leeftijd af. Vijf jaar verschil op je vijfendertigste of op je twintigste maakt best verschilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
17 !? die zijn vaak niet "stabiel" net Russisches Roulettequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik (op dit moment 25) vind alles tussen de 17 (uitzonderingsgevallen) en de 35 acceptabel.
Dat zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt van de leeftijd af. Vijf jaar verschil op je vijfendertigste of op je twintigste maakt best verschil.
Da's een aanname!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
17 !? die zijn vaak niet "stabiel" net Russisches Roulette
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Q. het volgende:
Ik ben niet zo van de vaste grenzen, verschilt van vrouw tot vrouw.Kwam pas bv een hele leuke 37 jarige vrouw tegen, zou er zo voor gegaan zijn.
Meisje... als je dit soort situaties vervelend vindt, kun je ze beter niet opzoeken. Het is echt okay om met een oudere man een gezellig en persoonlijk gesprek te hebben in een kroeg. Daar kun en mag je gewoon volop van genieten. Is toch leuk? Waarom zou je jezelf dat ontzeggen? En an sich is het nog vleiend ook als het een leuke kerel isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Verder naar het volgende probleem.
Meer ervaringquote:
Gewoon de situatie per persoon beoordelen, dat is volgens mij het bestequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meer ervaring<20 heb ik zo het idee
![]()
10 jaar ouder dan jij!?!?! is dat op je 25e niet best veel (voor een jongen!?)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik (op dit moment 25) vind alles tussen de 17 (uitzonderingsgevallen) en de 35 acceptabel.
Ik voel me ineens best oudquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik ben 19. Dus hij moet zeker tussen de 19 en 29 zijn.
Jongere mannen val ik niet op, nooit gedaan ook. Toen ik scharrel leerde kennen was ik net 17 en hij 23.
Kut. Ik val er net buiten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik ben 19. Dus hij moet zeker tussen de 19 en 29 zijn.
Die grens ligt uiteraard niet voor iedereen op dezelfde plaats en kan uitstekend worden gecommuniceerd. Dus bewuster worden van waar anderen de grens leggen, ja, handig. Maar eigen grens aanpassen? Ik zie niet in waarom.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
Maar op het moment dat je telefoonnummers uit gaat wisselen, overschrijd je een grens. Misschien moet je gewoon een beetje meer bewust worden van het opzoeken van de grens?
Och, kan me wel iets van indenken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Meisje... als je dit soort situaties vervelend vindt, kun je ze beter niet opzoeken. Het is echt okay om met een oudere man een gezellig en persoonlijk gesprek te hebben in een kroeg. Daar kun en mag je gewoon volop van genieten. Is toch leuk? Waarom zou je jezelf dat ontzeggen? En an sich is het nog vleiend ook als het een leuke kerel is
Maar op het moment dat je telefoonnummers uit gaat wisselen, overschrijd je een grens. Misschien moet je gewoon een beetje meer bewust worden van het opzoeken van de grens?
Of hoe zie jij het?
25 jarige kunnen nog net zo "stabiel" zijn. En leeftijd is ook maar een getal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
17 !? die zijn vaak niet "stabiel" net Russisches Roulette
Ik vind van niet. Maar je weet natuurlijk nooit zeker wat hij nu bedoelt. Misschien bedoelt hij nog steeds alleen iets vriendschappelijks. Ik denk van niet, maar alles kan. Dit was gewoon net een stapje te ver imho. Ik heb hem net gesmst dat alles goed was, en dat ik het niet zo'n goed idee vind om langs te komen, maar dat ik hem vast wel weer in de kroeg tegenkom.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar was zonder dat zinnetje zijn insteek niet hetzelfde gebleven dan ?
Tja, ik ben regelmatig hele leuke vrouwen van begin 30 tegengekomen. Ik vind het dan weer jammer om die per definitie uit te sluitenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
10 jaar ouder dan jij!?!?! is dat op je 25e niet best veel (voor een jongen!?)
ik ben er 'maar' 6 ouder
Age is just a number. Ach, ook mensen van 50+ kunnen een geestelijk en emotioneel wrak zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
25 jarige kunnen nog net zo "stabiel" zijn. En leeftijd is ook maar een getal.
Ik doe het altijd op onderbuikgevoel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die grens ligt uiteraard niet voor iedereen op dezelfde plaats en kan uitstekend worden gecommuniceerd. Dus bewuster worden van waar anderen de grens leggen, ja, handig. Maar eigen grens aanpassen? Ik zie niet in waarom.
En wat als je nu een leuke man van 21 tegen komt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm leeftijd grens.. ik bijna 23.. dus ga voor 23 t/m 28 ofzo denk ik
Ik snap hem. Ik zal dat ook zeker blijven doen, maar iets voorzichtiger zijn met de boodschap die ik uitstraal. En nogmaals, dat telefoonnummers uitwisselen was in mijn ogen gewoon onschuldig (in de manier waarop het ging, en dat hij wist dat ik met scharrel naar huis ging/was) maar volgende keer zal ik niet zo naief zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Meisje... als je dit soort situaties vervelend vindt, kun je ze beter niet opzoeken. Het is echt okay om met een oudere man een gezellig en persoonlijk gesprek te hebben in een kroeg. Daar kun en mag je gewoon volop van genieten. Is toch leuk? Waarom zou je jezelf dat ontzeggen? En an sich is het nog vleiend ook als het een leuke kerel is
Of hoe zie jij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |