quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben zo leuk, dat iedereen denkt dat ik al bezet ben.
Haha lekker..quote:
Omdat het meisje waar ik stapelgek op was na 5 wkn met het bericht kwam dat ze niet de vriendschapsklik voelde... (en ze had al keer gezegd dat ze met me verder wilde, serieuse relatie)... dus tja... not by choice..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Zo, een 41-jarige die achter een jong meisje aan zit. Is dit nou moreel verwerpelijk of is dit nou een stoere actie? Of ligt dat eraan met wie je erover praat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ok. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg met scharrel. Hij was daar met twee voetbalvrienden die ik eigenlijk niet echt ken. Maar omdat ik me dus een beetje verveelde, was ik een hele tijd met een van die mannen aan het praten. Was een 41-jarige gescheiden man met twee jonge kinderen. Maar omdat mijn ouders ook gescheiden zijn hadden we echt wel veel om over te praten, en op een gegeven moment was het best persoonlijk geworden inc. de reden dat zijn vrouw weg is gegaan enzo. Maar goed. Toen op gegeven moment keek ik op mijn telefoon hoe laat het was, en toen bleek dat we allebei dezelfde telefoon hadden. Dus toen zomaar ineens maar nummers uitgewisseld. Ik weet al niet meer waarom, maar toen was het heel logisch ofzo. Achteraf toen namen we afscheid, en toen zei ik, ik zie je wel weer een keer in <kroegnaam>, verder niets. En toen totaal geen aandacht meer aan besteed verder. Tot ik vijf minuten geleden een smsje van hem kreeg. Samenvatting; Hej, hoe is het? Heeft <scharrel> je nog veilig thuis gebracht? Als je zin hebt kan je wel een keertje langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis. Of ik zie je weer in <kroeg>. Groetjes <naam>. Maar ik snap het niet. Want hij had echt wel door van mij en scharrel. Wtf. Vast ook deels mijn schuld dat we nummers uitwisselde, maar dit had ik echt niet zien aankomen.
Hmmm. Kan gebeuren. Lijkt me verstandig als je niets terug SMSt. Beetje kansloos van hem op zich...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:04 schreef Tegan het volgende:
<verhaal>
Mijn gebruiks aanwijzing is zoekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Je hebt gewoon een gezellig gesprek gehad, een klankbord, hij ook. Hij wil meer praten (en als hij je thuis uitnodigt ws ook meer). Je hoeft er niet zo serieus mee om te gaan. Het was gewoon een gezellig gesprek en je hebt nummers uitgewisseld. Je hoeft er niets mee te doen, als je dat niet wilt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ok. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg met scharrel. Hij was daar met twee voetbalvrienden die ik eigenlijk niet echt ken. Maar omdat ik me dus een beetje verveelde, was ik een hele tijd met een van die mannen aan het praten. Was een 41-jarige gescheiden man met twee jonge kinderen. Maar omdat mijn ouders ook gescheiden zijn hadden we echt wel veel om over te praten, en op een gegeven moment was het best persoonlijk geworden inc. de reden dat zijn vrouw weg is gegaan enzo. Maar goed. Toen op gegeven moment keek ik op mijn telefoon hoe laat het was, en toen bleek dat we allebei dezelfde telefoon hadden. Dus toen zomaar ineens maar nummers uitgewisseld. Ik weet al niet meer waarom, maar toen was het heel logisch ofzo. Achteraf toen namen we afscheid, en toen zei ik, ik zie je wel weer een keer in <kroegnaam>, verder niets. En toen totaal geen aandacht meer aan besteed verder. Tot ik vijf minuten geleden een smsje van hem kreeg. Samenvatting; Hej, hoe is het? Heeft <scharrel> je nog veilig thuis gebracht? Als je zin hebt kan je wel een keertje langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis. Of ik zie je weer in <kroeg>. Groetjes <naam>. Maar ik snap het niet. Want hij had echt wel door van mij en scharrel. Wtf. Vast ook deels mijn schuld dat we nummers uitwisselde, maar dit had ik echt niet zien aankomen.
Ehm, nee. Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn verhaal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha lekker..
Maar vind je die kerel leuk?
Dat laatste... Can't blame the guy for trying...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Ludootje het volgende:
Zo, een 41-jarige die achter een jong meisje aan zit. Is dit nou moreel verwerpelijk of is dit nou een stoere actie? Of ligt dat eraan met wie je erover praat?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste... Can't blame the guy for trying...
whehe, sorry om te zeggen hoor, maar ik had niet het idee dat je echt heel naïef was... Deze man wil gewoon met je naar bed, houdt zijn verhaal op, creëert empathie, je gaat erop in en hij ziet zijn kans schoon.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ik had hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je er niet verder op in gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, nee. Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn verhaal?
True. Op zich is het gewoon vleiendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Can't blame the guy for trying...
Dat heb ik dus ook wel een beetjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.quote:
uit je verhaal wel alleen voor hem denk ik niet aangezien je nrs hebt uitgewisseld enzo hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, nee. Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn verhaal?
Wat zijn we goed hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
En zo hebben we allemaal een excuus.
Dan sms je gewoon terug dat je daar geen interesse in hebt, of iets in die trant. Of je smst niet terug, dat is ook vaak heel duidelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon een leuk gesprek, en als ik hem ooit weer in de kroeg tegenkom dan zal ik zeker wel weer met hem praten. Maar dit smsje had ik niet verwacht, en al helemaal niet omdat hij echt wel gezien had dat ik liever scharrel heb.
Bij sommige mensen TIjnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
je hebt t over mrbox!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Ok, wel naïef dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat wil ik niet. Maar ik dacht dat hij ook wel doorhad dat hij 1) te oud voor me is, en 2) dat het een vriendschappelijk gesprek was en niets meer.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon een leuk gesprek, en als ik hem ooit weer in de kroeg tegenkom dan zal ik zeker wel weer met hem praten. Maar dit smsje had ik niet verwacht, en al helemaal niet omdat hij echt wel gezien had dat ik liever scharrel heb.
Misschien valt hij juist op jongere vrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat wil ik niet. Maar ik dacht dat hij ook wel doorhad dat hij 1) te oud voor me is, en 2) dat het een vriendschappelijk gesprek was en niets meer.
Ik ken nog veel moeilijkere dan wat ik van Box kenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
ik ken m amper maar zelfs ik heb al door dat zijn gebruiksaanwijzing ongeveer 3x zo dik is als die van de gemiddelde vrouw
You can't blame him for trying.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Hij probeerde eerder jou te versierenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
En ik was daar alleen om scharrel, en alleen om hem aan het praten omdat hij een vriend van scharrel was die toevallig een 41-jarige man was. Ik vind het raar dat jullie het over zien komen als dat ik hem versierde.
Dat weet ik. Mijn gebruiksaanwijzing is ook best ingewikkeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij sommige mensen TIjnNiet aan te beginnen gewoon.
Inderdaad, je zegt zelf al dat je de instelling niet hadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeerde eerder jou te versieren
Volgens mij ziet iedereen wel dat het andersom is, hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
En ik was daar alleen om scharrel, en alleen om hem aan het praten omdat hij een vriend van scharrel was die toevallig een 41-jarige man was. Ik vind het raar dat jullie het over zien komen als dat ik hem versierde.
ja maar jou ken ik nog veel minder goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken nog veel moeilijkere dan wat ik van Box kenIk hoef maar in de spiegel te kijken hehe.
Volgens mij zegt niemand dat jij hem probeerde te versieren, jij was de jonge onschuld en hij de oudere rijpe man die wel zin had in een vers jong naïef blaadje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Die van heel veel mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Mijn gebruiksaanwijzing is ook best ingewikkeld.
Dan moet je je misschien bewuster worden van de signalen die je uitzendtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
ik ken m amper maar zelfs ik heb al door dat zijn gebruiksaanwijzing ongeveer 3x zo dik is als die van de gemiddelde vrouw
Lang genoeg hier rond hangenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jou ken ik nog veel minder goedgeheel niet dus
Lijkt mij ook, ik geef mijn nummer i.i.g. niet zomaar weg. Ook al was het een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
Blijkbaar wilde je toch iets van hem, anders zou je geen nummers uitwisselen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jou ken ik nog veel minder goedgeheel niet dus
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.
Ga ik niet aan beginnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.
Wat wil je met dat tongetje zeggen Box?quote:
Sorry hoor, ik had nog niet in de jouwe gelezen dat dat irritatie opwekt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, dat geouwehoer over gebruiksaanwijzingen wordt nu wel héél erg R&P-achtig, hoor
Waarom perse een vrouw van 40 zo beperk je zijn keuze nogal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
Ah, oke. Ik snap het. Hij probeert gewoon alles te pakken wat aandacht aan hem geeft... Wel beetje triest dan. Want het was echt een aardige man verder, en zeker iemand die vast weer gelukkig wordt met een 40-jarige vrouw.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, dat geouwehoer over gebruiksaanwijzingen wordt nu wel héél erg R&P-achtig, hoor
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan moet je je misschien bewuster worden van de signalen die je uitzendt
Ik vind het een beetje hypocriet om te zeggen: ik heb een heeel persoonlijk gesprek met hem gehad, we hebben nummers uitgewisseld, "hoe kan het nou dat hij smst en dat vraagt?"
Blijkbaar wilde je toch iets van hem, anders zou je geen nummers uitwisselen.
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leestquote:
Dat is geen hint, maar een open deur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis."
Zijn dat meestal niet de mannen Box?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leest
"Iemand van zijn eigen leeftijd" dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom perse een vrouw van 40 zo beperk je zijn keuze nogal?
En dan achteraf voor verrassing komen te staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga t niet eens proberen ik neem m wel zonder
kan ook dat hij t echt een fijn gesprek vond meer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...
Dan zul je dit ws wel vaker tegen het lijf aanlopen. Het is gewoon spanning opzoeken. No big dealquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had nog niet in de jouwe gelezen dat dat irritatie opwekt.
Toch maar eens weer beginnen met de gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zijn dat meestal niet de mannen Box?
Airwin hequote:
Ok. Verder naar het volgende probleem.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zul je dit ws wel vaker tegen het lijf aanlopen. Het is gewoon spanning opzoeken. No big deal
Of gewoon geen relatie beginnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leest
Of hij vind een andere jong grietje dat geen problemen heeft met zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Iemand van zijn eigen leeftijd" dan.
Dat lijkt me een planquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Toch maar eens weer beginnen met de gebruiksaanwijzing
Ik (op dit moment 25) vind alles tussen de 17 (uitzonderingsgevallen) en de 35 acceptabel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat vinden singles een geaccepteerd leeftijdsverschil?
Maar was zonder dat zinnetje zijn insteek niet hetzelfde gebleven dan ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
5 jaar zoiets give or take a yearquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ja die van jou moet natuurlijk ook in 2 talenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een planIk heb wel een voorspongetje genomen van een jaar of 14 en ik ben nog bezig, dus succes
Geen pedo in ieder geval en tot wat ik aantrekkelijk vind denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vaste grenzen, verschilt van vrouw tot vrouw.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon rond mij leeftijd is wel oke.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt van de leeftijd af. Vijf jaar verschil op je vijfendertigste of op je twintigste maakt best verschilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
17 !? die zijn vaak niet "stabiel" net Russisches Roulettequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik (op dit moment 25) vind alles tussen de 17 (uitzonderingsgevallen) en de 35 acceptabel.
Dat zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt van de leeftijd af. Vijf jaar verschil op je vijfendertigste of op je twintigste maakt best verschil.
Da's een aanname!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
17 !? die zijn vaak niet "stabiel" net Russisches Roulette
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Q. het volgende:
Ik ben niet zo van de vaste grenzen, verschilt van vrouw tot vrouw.Kwam pas bv een hele leuke 37 jarige vrouw tegen, zou er zo voor gegaan zijn.
Meisje... als je dit soort situaties vervelend vindt, kun je ze beter niet opzoeken. Het is echt okay om met een oudere man een gezellig en persoonlijk gesprek te hebben in een kroeg. Daar kun en mag je gewoon volop van genieten. Is toch leuk? Waarom zou je jezelf dat ontzeggen? En an sich is het nog vleiend ook als het een leuke kerel isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Verder naar het volgende probleem.
Meer ervaringquote:
Gewoon de situatie per persoon beoordelen, dat is volgens mij het bestequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meer ervaring<20 heb ik zo het idee
![]()
10 jaar ouder dan jij!?!?! is dat op je 25e niet best veel (voor een jongen!?)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik (op dit moment 25) vind alles tussen de 17 (uitzonderingsgevallen) en de 35 acceptabel.
Ik voel me ineens best oudquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik ben 19. Dus hij moet zeker tussen de 19 en 29 zijn.
Jongere mannen val ik niet op, nooit gedaan ook. Toen ik scharrel leerde kennen was ik net 17 en hij 23.
Kut. Ik val er net buiten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik ben 19. Dus hij moet zeker tussen de 19 en 29 zijn.
Die grens ligt uiteraard niet voor iedereen op dezelfde plaats en kan uitstekend worden gecommuniceerd. Dus bewuster worden van waar anderen de grens leggen, ja, handig. Maar eigen grens aanpassen? Ik zie niet in waarom.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
Maar op het moment dat je telefoonnummers uit gaat wisselen, overschrijd je een grens. Misschien moet je gewoon een beetje meer bewust worden van het opzoeken van de grens?
Och, kan me wel iets van indenken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Meisje... als je dit soort situaties vervelend vindt, kun je ze beter niet opzoeken. Het is echt okay om met een oudere man een gezellig en persoonlijk gesprek te hebben in een kroeg. Daar kun en mag je gewoon volop van genieten. Is toch leuk? Waarom zou je jezelf dat ontzeggen? En an sich is het nog vleiend ook als het een leuke kerel is
Maar op het moment dat je telefoonnummers uit gaat wisselen, overschrijd je een grens. Misschien moet je gewoon een beetje meer bewust worden van het opzoeken van de grens?
Of hoe zie jij het?
25 jarige kunnen nog net zo "stabiel" zijn. En leeftijd is ook maar een getal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
17 !? die zijn vaak niet "stabiel" net Russisches Roulette
Ik vind van niet. Maar je weet natuurlijk nooit zeker wat hij nu bedoelt. Misschien bedoelt hij nog steeds alleen iets vriendschappelijks. Ik denk van niet, maar alles kan. Dit was gewoon net een stapje te ver imho. Ik heb hem net gesmst dat alles goed was, en dat ik het niet zo'n goed idee vind om langs te komen, maar dat ik hem vast wel weer in de kroeg tegenkom.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar was zonder dat zinnetje zijn insteek niet hetzelfde gebleven dan ?
Tja, ik ben regelmatig hele leuke vrouwen van begin 30 tegengekomen. Ik vind het dan weer jammer om die per definitie uit te sluitenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
10 jaar ouder dan jij!?!?! is dat op je 25e niet best veel (voor een jongen!?)
ik ben er 'maar' 6 ouder
Age is just a number. Ach, ook mensen van 50+ kunnen een geestelijk en emotioneel wrak zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
25 jarige kunnen nog net zo "stabiel" zijn. En leeftijd is ook maar een getal.
Ik doe het altijd op onderbuikgevoel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die grens ligt uiteraard niet voor iedereen op dezelfde plaats en kan uitstekend worden gecommuniceerd. Dus bewuster worden van waar anderen de grens leggen, ja, handig. Maar eigen grens aanpassen? Ik zie niet in waarom.
En wat als je nu een leuke man van 21 tegen komt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm leeftijd grens.. ik bijna 23.. dus ga voor 23 t/m 28 ofzo denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |