je hebt t over mrbox!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Ok, wel naïef dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat wil ik niet. Maar ik dacht dat hij ook wel doorhad dat hij 1) te oud voor me is, en 2) dat het een vriendschappelijk gesprek was en niets meer.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon een leuk gesprek, en als ik hem ooit weer in de kroeg tegenkom dan zal ik zeker wel weer met hem praten. Maar dit smsje had ik niet verwacht, en al helemaal niet omdat hij echt wel gezien had dat ik liever scharrel heb.
Misschien valt hij juist op jongere vrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat wil ik niet. Maar ik dacht dat hij ook wel doorhad dat hij 1) te oud voor me is, en 2) dat het een vriendschappelijk gesprek was en niets meer.
Ik ken nog veel moeilijkere dan wat ik van Box kenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
ik ken m amper maar zelfs ik heb al door dat zijn gebruiksaanwijzing ongeveer 3x zo dik is als die van de gemiddelde vrouw
You can't blame him for trying.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Hij probeerde eerder jou te versierenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
En ik was daar alleen om scharrel, en alleen om hem aan het praten omdat hij een vriend van scharrel was die toevallig een 41-jarige man was. Ik vind het raar dat jullie het over zien komen als dat ik hem versierde.
Dat weet ik. Mijn gebruiksaanwijzing is ook best ingewikkeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij sommige mensen TIjnNiet aan te beginnen gewoon.
Inderdaad, je zegt zelf al dat je de instelling niet hadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeerde eerder jou te versieren
Volgens mij ziet iedereen wel dat het andersom is, hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
En ik was daar alleen om scharrel, en alleen om hem aan het praten omdat hij een vriend van scharrel was die toevallig een 41-jarige man was. Ik vind het raar dat jullie het over zien komen als dat ik hem versierde.
ja maar jou ken ik nog veel minder goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken nog veel moeilijkere dan wat ik van Box kenIk hoef maar in de spiegel te kijken hehe.
Volgens mij zegt niemand dat jij hem probeerde te versieren, jij was de jonge onschuld en hij de oudere rijpe man die wel zin had in een vers jong naïef blaadje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Die van heel veel mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Mijn gebruiksaanwijzing is ook best ingewikkeld.
Dan moet je je misschien bewuster worden van de signalen die je uitzendtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
ik ken m amper maar zelfs ik heb al door dat zijn gebruiksaanwijzing ongeveer 3x zo dik is als die van de gemiddelde vrouw
Lang genoeg hier rond hangenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jou ken ik nog veel minder goedgeheel niet dus
Lijkt mij ook, ik geef mijn nummer i.i.g. niet zomaar weg. Ook al was het een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
Blijkbaar wilde je toch iets van hem, anders zou je geen nummers uitwisselen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t over mrbox!!!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jou ken ik nog veel minder goedgeheel niet dus
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.
Ga ik niet aan beginnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij vrijdag een poging wagen om de gebruiksaanwijzing voor mrbox te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |