abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:06:23 #201
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65469814
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben zo leuk, dat iedereen denkt dat ik al bezet ben.
die !
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:06:28 #202
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65469819
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Tegan het volgende:
verhaal..
Haha lekker..
Maar vind je die kerel leuk?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:06:33 #203
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_65469822
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goede stelling:

Waarom ben je single?
Omdat het meisje waar ik stapelgek op was na 5 wkn met het bericht kwam dat ze niet de vriendschapsklik voelde... (en ze had al keer gezegd dat ze met me verder wilde, serieuse relatie)... dus tja... not by choice..
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:06:55 #204
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65469841
quote:
Ok. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg met scharrel. Hij was daar met twee voetbalvrienden die ik eigenlijk niet echt ken. Maar omdat ik me dus een beetje verveelde, was ik een hele tijd met een van die mannen aan het praten. Was een 41-jarige gescheiden man met twee jonge kinderen. Maar omdat mijn ouders ook gescheiden zijn hadden we echt wel veel om over te praten, en op een gegeven moment was het best persoonlijk geworden inc. de reden dat zijn vrouw weg is gegaan enzo. Maar goed. Toen op gegeven moment keek ik op mijn telefoon hoe laat het was, en toen bleek dat we allebei dezelfde telefoon hadden. Dus toen zomaar ineens maar nummers uitgewisseld. Ik weet al niet meer waarom, maar toen was het heel logisch ofzo. Achteraf toen namen we afscheid, en toen zei ik, ik zie je wel weer een keer in <kroegnaam>, verder niets. En toen totaal geen aandacht meer aan besteed verder. Tot ik vijf minuten geleden een smsje van hem kreeg. Samenvatting; Hej, hoe is het? Heeft <scharrel> je nog veilig thuis gebracht? Als je zin hebt kan je wel een keertje langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis. Of ik zie je weer in <kroeg>. Groetjes <naam>. Maar ik snap het niet. Want hij had echt wel door van mij en scharrel. Wtf. Vast ook deels mijn schuld dat we nummers uitwisselde, maar dit had ik echt niet zien aankomen.
Zo, een 41-jarige die achter een jong meisje aan zit. Is dit nou moreel verwerpelijk of is dit nou een stoere actie? Of ligt dat eraan met wie je erover praat?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:06:58 #205
141482 Q.
JurassiQ
pi_65469843
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:04 schreef Tegan het volgende:
<verhaal>
Hmmm. Kan gebeuren. Lijkt me verstandig als je niets terug SMSt. Beetje kansloos van hem op zich...
For great justice!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07:02 #206
101353 mrbox
Miep miep
pi_65469846
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goede stelling:

Waarom ben je single?
Mijn gebruiks aanwijzing is zoek
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07:19 #207
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65469860
Hehe, vond je hem leuk Tegan?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_65469883
quote:
Ok. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg met scharrel. Hij was daar met twee voetbalvrienden die ik eigenlijk niet echt ken. Maar omdat ik me dus een beetje verveelde, was ik een hele tijd met een van die mannen aan het praten. Was een 41-jarige gescheiden man met twee jonge kinderen. Maar omdat mijn ouders ook gescheiden zijn hadden we echt wel veel om over te praten, en op een gegeven moment was het best persoonlijk geworden inc. de reden dat zijn vrouw weg is gegaan enzo. Maar goed. Toen op gegeven moment keek ik op mijn telefoon hoe laat het was, en toen bleek dat we allebei dezelfde telefoon hadden. Dus toen zomaar ineens maar nummers uitgewisseld. Ik weet al niet meer waarom, maar toen was het heel logisch ofzo. Achteraf toen namen we afscheid, en toen zei ik, ik zie je wel weer een keer in <kroegnaam>, verder niets. En toen totaal geen aandacht meer aan besteed verder. Tot ik vijf minuten geleden een smsje van hem kreeg. Samenvatting; Hej, hoe is het? Heeft <scharrel> je nog veilig thuis gebracht? Als je zin hebt kan je wel een keertje langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis. Of ik zie je weer in <kroeg>. Groetjes <naam>. Maar ik snap het niet. Want hij had echt wel door van mij en scharrel. Wtf. Vast ook deels mijn schuld dat we nummers uitwisselde, maar dit had ik echt niet zien aankomen.
Je hebt gewoon een gezellig gesprek gehad, een klankbord, hij ook. Hij wil meer praten (en als hij je thuis uitnodigt ws ook meer). Je hoeft er niet zo serieus mee om te gaan. Het was gewoon een gezellig gesprek en je hebt nummers uitgewisseld. Je hoeft er niets mee te doen, als je dat niet wilt.

Wat wil je zelf?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65469885
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Haha lekker..
Maar vind je die kerel leuk?
Ehm, nee. Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn verhaal?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07:55 #210
13749 AirwiN
Time to give
pi_65469900
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Ludootje het volgende:
Zo, een 41-jarige die achter een jong meisje aan zit. Is dit nou moreel verwerpelijk of is dit nou een stoere actie? Of ligt dat eraan met wie je erover praat?
Dat laatste... Can't blame the guy for trying...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:08:15 #211
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65469909
Oh en op de stelling, ik heb nog geen vrouw gevonden die mij aankon natuurlijk. Wat dacht je anders
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:08:49 #212
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65469933
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Inderdaad.
pi_65469934
Het was gewoon een leuk gesprek, en als ik hem ooit weer in de kroeg tegenkom dan zal ik zeker wel weer met hem praten. Maar dit smsje had ik niet verwacht, en al helemaal niet omdat hij echt wel gezien had dat ik liever scharrel heb.
pi_65469935
quote:
whehe, sorry om te zeggen hoor, maar ik had niet het idee dat je echt heel naïef was... Deze man wil gewoon met je naar bed, houdt zijn verhaal op, creëert empathie, je gaat erop in en hij ziet zijn kans schoon.

Of je nu wel of geen mot hebt met je scharrel maakt hem niks uit, hij wil in je broekje, that's all. Vraag aan jou is of je dat wel of niet wil. Wil je het wel, terug reageren en zeggen dat je langskomt en een leuk setje aantrekken, wil je het niet, niet reageren of zeggen dat er verkeerde verwachtingen zijn.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:09:03 #215
141482 Q.
JurassiQ
pi_65469945
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde gedaan.
For great justice!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:09:06 #216
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65469946
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dan moet je er niet verder op in gaan natuurlijk

Maar wel vaag zeg.. haha achja.. Wss is ie trots dat ie je nummer heeft gescoord
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65469948
quote:
Can't blame the guy for trying...
True. Op zich is het gewoon vleiend
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:09:17 #218
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65469954
quote:

[..]

Dat heb ik dus ook wel een beetje
pi_65469967
En zo hebben we allemaal een excuus.
pi_65469969
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:

[..]

Mijn gebruiks aanwijzing is zoek
Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:09:58 #221
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65469982
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

uit je verhaal wel alleen voor hem denk ik niet aangezien je nrs hebt uitgewisseld enzo he
als je niets van m wil zou ik gewoonweg niet terug smsen dan is het wel duidelijk voor een man in de 40
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:10:04 #222
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65469987
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
En zo hebben we allemaal een excuus.
Wat zijn we goed he
pi_65470005
Nee, dat wil ik niet. Maar ik dacht dat hij ook wel doorhad dat hij 1) te oud voor me is, en 2) dat het een vriendschappelijk gesprek was en niets meer.
pi_65470014
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon een leuk gesprek, en als ik hem ooit weer in de kroeg tegenkom dan zal ik zeker wel weer met hem praten. Maar dit smsje had ik niet verwacht, en al helemaal niet omdat hij echt wel gezien had dat ik liever scharrel heb.
Dan sms je gewoon terug dat je daar geen interesse in hebt, of iets in die trant. Of je smst niet terug, dat is ook vaak heel duidelijk.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:10:48 #225
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65470019
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet je dan maar een nieuwe maken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Bij sommige mensen TIjn Niet aan te beginnen gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')