Wie weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
28 juni zijn de kids bij mij als dan niet ergens een wisseling heeft plaatsgevonden....
Valt wel mee je felle reactie.. Zolang ik maar fel terug mag doen, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Kwam laatst ook 2 pagina's achter elkaar tegen met alleen maar Youtube, dus toen had ik zoiets van ja, zo help je de boel wel om zeep.. Vandaar mijn ietwat felle reactie
zoiets maar venco gaat nu ook mee en mnr gaat er heen met 2 dames (als ik me niet vergis) en gaan we ook even bekijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hmmzz, de mannen kregen er lucht van en die gaan nu ook allemaal?
Maar je zegt zo weinigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was er heel de tijd al hoor, haha.
Maaar hoi!
Das mijn vrije weekeindquote:
De keuring is vrijdag a.s.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets maar venco gaat nu ook mee en mnr gaat er heen met 2 dames (als ik me niet vergis) en gaan we ook even bekijken.
tuuuuuuuuuuuurlijk gaat die meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
En we hoeven denk ik niet te vragen of jij mee gaat of wel Ado?
Ik kreeg alleen het idee dat niemand het hier echt meer aandacht aan besteedde, dus waarom zou ik dat in mijn eentje wel doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Valt wel mee je felle reactie.. Zolang ik maar fel terug mag doen, vind ik alles best
Mooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das mijn vrije weekeindlaat ik de maandag erna maar verlof vragen
Heb het al eens geprobeerd, maar elke nacht komt het toch weer terugquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen het idee dat niemand het hier echt meer aandacht aan besteedde, dus waarom zou ik dat in mijn eentje wel doen?
ik wilde dr niet verplichten om bij ons te blijven hangen aangezien ze eigenlijk met een ander groepje isquote:
Dat boeit niet.. gaat om gezelligheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado's singlestatus staat ter discussie
Tenzij je de meet ontopic noemt, is het ontopicgehalte wat teruggelopen...quote:
We kunnen het best laten werken, als er maar 1 lijn getrokken wordt en dan zullen een aantal mensen daarin het voortouw moeten nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb het al eens geprobeerd, maar elke nacht komt het toch weer terug
oh wist ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Inderdaad, dat hoef je nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
En we hoeven denk ik niet te vragen of jij mee gaat of wel Ado?
Ow?! Says who??quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde dr niet verplichten om bij ons te blijven hangen aangezien ze eigenlijk met een ander groepje is
hmmm en wat schreef jij 2 dagen geleden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neem jij de nachtdient dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
We kunnen het best laten werken, als er maar 1 lijn getrokken wordt en dan zullen een aantal mensen daarin het voortouw moeten nemen.
Ja klopt, 2 dames en een kerelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde dr niet verplichten om bij ons te blijven hangen aangezien ze eigenlijk met een ander groepje is
Soms moet je toch iets nieuws proberen. Alleen zou ik nooit naar zoiets gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets maar venco gaat nu ook mee en mnr gaat er heen met 2 dames (als ik me niet vergis) en gaan we ook even bekijken.
Vrijgezelle leuke kerel?quote:
Nopequote:
Haha, natuurlijk is ie vrijgezel. Is een leuke, lieve jongen ja, met manierenquote:
Stond de jouwe laatst ook niet ter discussie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dit niet al oud nieuws?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Stond de jouwe laatst ook niet ter discussie?
Die van iedereen met grote regelmaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Stond de jouwe laatst ook niet ter discussie?
leeftijd, maten, waarvandaan details aubquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk is ie vrijgezel. Is een leuke, lieve jongen ja, met manieren
Niet mijn monogamiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Effe checken dus vrijdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee helaas, zou ik andersom ook niet tof vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leeftijd, maten, waarvandaan details aub
Als dat zo is... waarom is hij dan nog vrijgezel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet niet, waarom ben jij vrijgezel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als dat zo is... waarom is hij dan nog vrijgezel?![]()
Dus heren, dat zijn wij nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als dat zo is... waarom is hij dan nog vrijgezel?
Goede stelling:quote:
Ja idd ik moet nog verder met mijn huiswerkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
We zitten nu al zowat 50 posts verder en nog niks van Tegan. Wat voor verhaal komt er wel niet aan
Ik ben zo leuk, dat iedereen denkt dat ik al bezet ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Hahaha, Tijn, zo serieus hoef je het niet op te pakken. Single zijn is gewoon een keuzequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
Ik was ff een ander topic aan het lezen voor ik reageerdequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
We zitten nu al zowat 50 posts verder en nog niks van Tegan. Wat voor verhaal komt er wel niet aan
Ik ben de volgende perfecte vrouw nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede stelling:
Waarom ben je single?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |