Is datum al bekent dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof, dat zijn er al 2 naast ik en Ludootje
Wat is er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrijdag is er eentje en we willen ook een parkpopmeet doen
Als je daar al zo content mee bent, hoef je dat niet nog een keer te bevestigenquote:
Ow, lees de laatste tijd niet echt de hele dag meer mee, 1300 posts zijn wat veel op een dagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt spuit elf ook
zijn we al weken mee bezig
vrijdag is ie!
Dat RP singlesfeestquote:
Tuurlijk wel! Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je daar al zo content mee bent, hoef je dat niet nog een keer te bevestigen![]()
RP als in RelatiePlanet? En daar gaan de singles van hier ook heen?!quote:
Het begon met 3... het zijn er nu erm 7 of 8 ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
RP als in RelatiePlanet? En daar gaan de singles van hier ook heen?!
Yup.. eerst alleen duim, knuf en ik.. en nu gaan er nog een groot stel mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
RP als in RelatiePlanet? En daar gaan de singles van hier ook heen?!
Oew... het spijt mij Sherlock. Ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Adolecens het volgende:
Ow please, plaats de Youtube linkjes eens een keer in een apart Youtube topic ofzo...
Dat heeft zo niks met dit topic te maken en zo staat er weer een hele pagina vol met allemaal linkjes naar muziek..
Dacht dat MNR ook zo was voor het gescheiden houden van de on- en offtopic zooi??
Ver weg Knuffel, 28 juniquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew... het spijt mij Sherlock. Ik zal het nooit meer doen![]()
Je hebt gelijk hoor, daar niet van.
Jammerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kan ik alvast niet, dan is mn moeder jarig
Dan zou ik vooral niet gaan teruglezen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
Kwam laatst ook 2 pagina's achter elkaar tegen met alleen maar Youtube, dus toen had ik zoiets van ja, zo help je de boel wel om zeep.. Vandaar mijn ietwat felle reactie
Vertel!!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het begon met 3... het zijn er nu erm 7 of 8 ofzo?
Hmmzz, de mannen kregen er lucht van en die gaan nu ook allemaal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup.. eerst alleen duim, knuf en ik.. en nu gaan er nog een groot stel me
?quote:
Ow?!quote:
Want?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral niet gaan teruglezen...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
Hmmzz, de mannen kregen er lucht van en die gaan nu ook allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |