sja tot een paar dagen geleden was vrijdag eigenlijk ook geen meet maar gewoon 3 meiden die samen naar een singlesfeest gingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Belsezar het volgende:
Tuurlijk mag iedereen mee
Er is nog geen meet voorbij en de andere komt al wat van de grond
De reden waarom dit topic niet dicht moetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Belsezar het volgende:
Tuurlijk mag iedereen mee
Er is nog geen meet voorbij en de andere komt al wat van de grond
De heenreis was erger dacht ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik was ook niet helemaal nuchter meer in de trein terug. Weet nog wel dat het hartstikke druk was en enorm benauwd
Ga ik alleen voor haar dan ?quote:
Je bent wel lekker bezig jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Alles om jouw beeld te verwarren
Ja Box, ga je anders niet mee?
Dan laat ik in mijn afwezigheid de organisatie van de parkpopmeet aan Ludootje over als hij wiltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De reden waarom dit topic niet dicht moet
nee ook voor vencoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga ik alleen voor haar dan ?
[..]
Je bent wel lekker bezig jaEn ik heb nog niet defintief gezegd dat ik mee ga
Als ik dat weekeind vrij heb welquote:
Ik was er heel de tijd al hoor, haha.quote:
Goh wat zijn de dames aan het denken voor mij vandaagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ook voor venco(en die rookt niet
)
en jij zegt geen definitief ja omdat je anders zenuwachtig wordt en zegt pas vrijdagmiddag dat je er aan komt
In die tram...quote:
Heh, ik vind het prima. Zal alleen nog wel een paar maandjes durenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan laat ik in mijn afwezigheid de organisatie van de parkpopmeet aan Ludootje over als hij wilt
Dan hebben we in ieder geval tot dan een bestaansrecht als er al een volgende meet op de proppen komt
Dus Ludootje, doen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goh wat zijn de dames aan het denken voor mij vandaag
Niet alleen vandaag hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goh wat zijn de dames aan het denken voor mij vandaag
Tof, dat zijn er al 2 naast ik en Ludootjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als ik dat weekeind vrij heb wel
2 Zielen, 1 gedachtequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
en jij zegt geen definitief ja omdat je anders zenuwachtig wordt en zegt pas vrijdagmiddag dat je er aan komt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
we willen je gewoon graag mee hebben
Ow ja maar nu valt het zo opquote:
Snap ik maar als we het er af en toe over hebben of zelfs in de OP zetten dan zien de modjes dat het topic bestaansrecht heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In die tram...
[..]
Heh, ik vind het prima. Zal alleen nog wel een paar maandjes duren
Dat gedoe voor de tramkaartjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In die tram...
[..]
Heh, ik vind het prima. Zal alleen nog wel een paar maandjes duren
Vrijdag is er eentje en we willen ook een parkpopmeet doenquote:
En natuurlijk gezellig als je meegaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |