Ik verwacht nooit veelquote:
Ja vast. Daarom neem ik ook kauwgom en lollies mee voor mijn twaalf uur lange vluchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt bij jou vast ook wel een keer goed
Samequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:30 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat ik niet kan, had me wel leuk geleken.
De leeftijd ligt daar heel gevarieerd. Ben door mannen van verschillende leeftijden aangesproken was geinig. Was ook een man die op me afstapte van wie ik zoiets had van 'huh? Spreek jij me aan?'. Die was best leuk, vlotte krullenbol.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat weet jij? Ik voel me opeens zo oud.
Maar die was wel heel ergquote:
MNR je gaat me nu toch niet vertellen dat jij een roker bent hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, soms is de rookruimte wel heeeel erg vol
Ga je dan niet meer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR je gaat me nu toch niet vertellen dat jij een roker bent he![]()
En onthoud! Niet de rookmelder op de toilet dichtplakken en toch gaan roken. Daar kan je gezeik mee krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vast. Daarom neem ik ook kauwgom en lollies mee voor mijn twaalf uur lange vlucht
Ik ben voor, vond het vorig jaar erg gezelligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef Belsezar het volgende:
Hey Ludootje, we gaan wel weer een Parkpop meet houden he
Hehe, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En onthoud! Niet de rookmelder op de toilet dichtplakken en toch gaan roken. Daar kan je gezeik mee krijgen
leuk parkpop...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef Belsezar het volgende:
Alles om jouw beeld te verwarrenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR je gaat me nu toch niet vertellen dat jij een roker bent he![]()
Dat was het zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben voor, vond het vorig jaar erg gezellig
mag ik dan ook mee???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef Belsezar het volgende:
Ga je meequote:
Als je er alleen al aan denkt, lukt het typen je al niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was het zekerIk had hem wel goed zitten op de trg reis op een gegeven moment
Vanaf het sation een taxi gepakt geloof ik
Ik was ook niet helemaal nuchter meer in de trein terug. Weet nog wel dat het hartstikke druk was en enorm benauwdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was het zekerIk had hem wel goed zitten op de trg reis op een gegeven moment
Vanaf het sation een taxi gepakt geloof ik
How right you are!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je er alleen al aan denkt, lukt het typen je al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |