Sorry hoor, ik had nog niet in de jouwe gelezen dat dat irritatie opwekt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, dat geouwehoer over gebruiksaanwijzingen wordt nu wel héél erg R&P-achtig, hoor
Waarom perse een vrouw van 40 zo beperk je zijn keuze nogal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
Ah, oke. Ik snap het. Hij probeert gewoon alles te pakken wat aandacht aan hem geeft... Wel beetje triest dan. Want het was echt een aardige man verder, en zeker iemand die vast weer gelukkig wordt met een 40-jarige vrouw.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, dat geouwehoer over gebruiksaanwijzingen wordt nu wel héél erg R&P-achtig, hoor
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan moet je je misschien bewuster worden van de signalen die je uitzendt
Ik vind het een beetje hypocriet om te zeggen: ik heb een heeel persoonlijk gesprek met hem gehad, we hebben nummers uitgewisseld, "hoe kan het nou dat hij smst en dat vraagt?"
Blijkbaar wilde je toch iets van hem, anders zou je geen nummers uitwisselen.
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leestquote:
Dat is geen hint, maar een open deur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis."
Zijn dat meestal niet de mannen Box?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leest
"Iemand van zijn eigen leeftijd" dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom perse een vrouw van 40 zo beperk je zijn keuze nogal?
En dan achteraf voor verrassing komen te staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga t niet eens proberen ik neem m wel zonder
kan ook dat hij t echt een fijn gesprek vond meer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...
Dan zul je dit ws wel vaker tegen het lijf aanlopen. Het is gewoon spanning opzoeken. No big dealquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling, maar dat was een grapje omdat we dezelfde telefoon hadden, en dat is tof. Dat hij smst vind ik geen probleem. Maar dat hij zei "Je mag wel langskomen, ik ben 's avonds meestal wel thuis." Als die ene zin in het smsje er niet was, en de rest wel, dan had ik er geen big deal van gemaakt...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had nog niet in de jouwe gelezen dat dat irritatie opwekt.
Toch maar eens weer beginnen met de gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zijn dat meestal niet de mannen Box?
Airwin hequote:
Ok. Verder naar het volgende probleem.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zul je dit ws wel vaker tegen het lijf aanlopen. Het is gewoon spanning opzoeken. No big deal
Of gewoon geen relatie beginnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet dus iemand hebben die nooit gebruiksaanwijzingen leest
Of hij vind een andere jong grietje dat geen problemen heeft met zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Iemand van zijn eigen leeftijd" dan.
Dat lijkt me een planquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Toch maar eens weer beginnen met de gebruiksaanwijzing
Ik (op dit moment 25) vind alles tussen de 17 (uitzonderingsgevallen) en de 35 acceptabel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat vinden singles een geaccepteerd leeftijdsverschil?
Maar was zonder dat zinnetje zijn insteek niet hetzelfde gebleven dan ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
5 jaar zoiets give or take a yearquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ja die van jou moet natuurlijk ook in 2 talenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een planIk heb wel een voorspongetje genomen van een jaar of 14 en ik ben nog bezig, dus succes
Geen pedo in ieder geval en tot wat ik aantrekkelijk vind denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |