volgens mij hoeven we voor 1uur niet op te staan voor de vergunningquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
ik betaal wel parkeergeld anders was meer van zaterdagochten en opstaan enzo he dat die vergunning dan handig is
maar ik betaal wel
dus kan ook bij knuff
enne ludo wit met al-lstars
Volgens mij hebben we deze discussie een aantal maanden geleden ook al in de R&P SC gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik had je nog wel zo hoog zitten...
PM in iedergeval je nummer voor de zekerheid, mocht je wel moeten zoeken..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef Howl het volgende:
Hebben we voor de singlesmeet op vrijdag al een verzamelplek of iets waar ik jullie aan kan herkennen? Want ik ga jullie niet herkennen tussen al dat volk.
Ik zal het complimentje koesterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg je krijg van mij maar 1 complimentje per jaar hoor... en je hebt de jouwe al gehad![]()
wie weet wil ik je wel zoenen! haha
Wit staat me op zich ook wel prima. Het gaat zich erom om dat wit ook wit te houden. Daar heb ik nogal eens problemen meequote:
Ze staan waarschijnlijk de hele avond stil in een kringetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:57 schreef Howl het volgende:
Hebben we voor de singlesmeet op vrijdag al een verzamelplek of iets waar ik jullie aan kan herkennen? Want ik ga jullie niet herkennen tussen al dat volk.
Je hebt er weinig van geleerd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij hebben we deze discussie een aantal maanden geleden ook al in de R&P SC gehad
das niet zo veel toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt volgens mij kan ik beter mijn telefoon nummer hier plaatsen... heb er ze al van 3 mensen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt volgens mij kan ik beter mijn telefoon nummer hier plaatsen... heb er ze al van 3 mensen
Mijn bedoeling is toch echt wel om ook in beweging te komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze staan waarschijnlijk de hele avond stil in een kringetje.
Ik kwam een keer hier op Utrecht Centraal een groep tegen die echt zo stond, dacht meteen "wat een trieste nerds!". Bleek het een FP-crew-meeting te zijn.
Hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kwam een keer hier op Utrecht Centraal een groep tegen die echt zo stond, dacht meteen "wat een trieste nerds!". Bleek het een FP-crew-meeting te zijn.
Wat een huichelachtige post van zo'n meethoer als jij. Moet je nagaan hoe vaak jij in zo'n zelfde kringetje hebt gestaan...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Stuur dan effe pm.. antwoorden is makkelijkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Howl het volgende:
Anders stuur mij een PM. Een telefoonnummer hier openbaar plaatsen lijkt me niet slim.
Hoog tijd dat jij uit je roze kleding groeit dan!quote:
Oja, daar zit ook echt veel verschil inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stuur dan effe pm.. antwoorden is makkelijker
Ik kwam toen net van een andere meeting in Eindhoven af.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een huichelachtige post van zo'n meethoer als jij. Moet je nagaan hoe vaak jij in zo'n zelfde kringetje hebt gestaan...
Hoe vooruitstrevend!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is toch echt wel om ook in beweging te komen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, daar zit ook echt veel verschil in![]()
Ik zou je wel een PM sturen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
diegene die serieus van plan zijn mee ta gaan mogen me pmen dan stuur ik mn telefoonnummer
spreken we een tijd en plek af maar loopt t mis kan er gebeld worden!
Goed hequote:
de mijne ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is toch echt wel om ook in beweging te komen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook
en knuff en venco blijven gezellig zitten kletsen en ons uitlachen
Dan ga ik met hun mee lachen. Ik kan ook niet dansen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook
Sterker nog, ik ga jullie filmen en dan hier in het topic zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook
Gewoon een kwestie van doen en schijt aan iedereen hebben. Geloof me, dat werkt het bestequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik met hun mee lachen. Ik kan ook niet dansen.
wie zegt dat IK kan dansenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik met hun mee lachen. Ik kan ook niet dansen.
Tja... mijn roze polo is wel gekrompen in de was, dus wat dat betreft is er wel enige vooruitgang te rapporterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoog tijd dat jij uit je roze kleding groeit dan!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze daar een rookruimte hebben...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga jullie filmen en dan hier in het topic zetten.
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
anders gaan we saampjes afentoe stiekem naar buiten
Hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze daar een rookruimte hebben...
Nog beter. En natuurlijk op youtube zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga jullie filmen en dan hier in het topic zetten.
Misschien wil ik wel met jou dansen dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat IK kan dansenik doe t gewoon
Moet je maar meegaanquote:
Zo heb ik een filmpje van twee vrienden op mijn hyves staan terwijl ze aan het sing-starren zijn. Hilarischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter. En natuurlijk op youtube zetten.![]()
Neeeeeee!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |