In een keer goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie weet is dat een idee ik zie wel
eerst morgen de stad in es kijken
al zal ik wel niks vinden ben niet zo goed in doelgericht shoppen
en dan moet ik ook bedenken welke schoenen/ laarzen ik aan doe en welke kleur want daar hangt de rest van t outfit weer vanaf.
Ga ik voor comfertabel of iets minder comfortabel
ohohoh was ik maar man!
Tijn en Ludo wat doen jullie aan?
( laat me raden spijkerbroek en shirt of blouse en klaar)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij dat fijn vind geen probleem
als je je sportschoenen doet dan is dat van oud en nieuw misschien niet gepast erbij? dat is toch een stuk netter?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja schoenen!ik heb hakken, maar die zijn te hoog om lang op te staan./ M'n lekkere hakken zitten na het maken helemaal niet meer lekker
Dus dat worden wss sportschoenen
Pffft, nog niet echt over nagedacht (ben geen vrouw, vandaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie weet is dat een idee ik zie wel
eerst morgen de stad in es kijken
al zal ik wel niks vinden ben niet zo goed in doelgericht shoppen
en dan moet ik ook bedenken welke schoenen/ laarzen ik aan doe en welke kleur want daar hangt de rest van t outfit weer vanaf.
Ga ik voor comfertabel of iets minder comfortabel
ohohoh was ik maar man!
Tijn en Ludo wat doen jullie aan?
( laat me raden spijkerbroek en shirt of blouse en klaar)
Wat een vrouw met maar een paar schoenenquote:
Och, wat mij betreft is Club 27 uit de hippietijd. Dus zonder Cobain.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kurt Cobain behoort ook tot die club en hij heeft ook geen J in zijn naam dus het kan wel.![]()
Amy heeft nog een paar jaar te gaan tot ze 27 is dus het kan nog.
neeeeee geen colbertje pliehiesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pffft, nog niet echt over nagedacht (ben geen vrouw, vandaar)
Waarschijnlijk spijkerbroek, overhemd en trendy colbertje oid
Ik heb ook nog 2 paar slippers en pantoffels.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een vrouw met maar een paar schoenen. Zelfs ik heb meer dan een paar schoenen.
Ja.quote:
Daar let ik nooit echt op.. gewoon zwarte lange broek die half over de schoenen valt.. dus valt weinig van de schoenen te zien danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je je sportschoenen doet dan is dat van oud en nieuw misschien niet gepast erbij? dat is toch een stuk netter?
venco ook op de sneakers, IK ga morgen maar sneakers scoren gheghe
(nee niet echt ik ga toch als ouwe mee dus mag wel afsteken)
beetje koud voor slippers he!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 2 paar slippers en pantoffels.
oh dan gaat het ja ik wist niet hoe de broek van onder was was niet te zien op de foto geloof ik hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar let ik nooit echt op.. gewoon zwarte lange broek die half over de schoenen valt.. dus valt weinig van de schoenen te zien danMaar idd het is wel zo.. grrr!!!
Oh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat de club van 27 alle artiesten/muzikanten die op 27 jarige leeftijd overleden waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, wat mij betreft is Club 27 uit de hippietijd. Dus zonder Cobain.Daarbij, die pleegde zelfmoord.
Is bij Janis, Jim, Brian en Jimmy geen sprake van.
Ik voel me nu eenmaal prettig bij mijn sneakers. Al zou bij een spijkerbroek wel goeie laarzen staan. Probleem is alleen dat mijn kuiten te smal zijn en laarzen dus altijd te groot.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje koud voor slippers he!
ik heb teveel schoenen maar draag over t algemeen dezelfde de rest zit gewoon minder lekker
heb alleen een laarzen tik en vind altijd dat ik te weinig laarzen heb
'Officieel' misschien wel, maar ik vind Kurt Cobain ook gewoon overgewaardeerd en ik hou van de hippietijd en die muziek ervan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat de club van 27 alle artiesten/muzikanten die op 27 jarige leeftijd overleden waren.
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 2 paar slippers en pantoffels.
Ik heb juist altijd te dikke kuiten voor laarzenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me nu eenmaal prettig bij mijn sneakers. Al zou bij een spijkerbroek wel goeie laarzen staan. Probleem is alleen dat mijn kuiten te smal zijn en laarzen dus altijd te groot.
De meeste mensen die uitgaan trekken volgens mij wat meer oude comfy schoenen aan... je moet er heel de avond op staan en word geknoeid met drank.. waarom zou je dan mooie schoenen aan willen??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan gaat het ja ik wist niet hoe de broek van onder was was niet te zien op de foto geloof ik he
en beter lekker zittende schoenen dan minder plezier door pijn
Geen idee. Doe maar een voorstel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef Duimelot het volgende:
hoelaat had de rest eigenlijk in gedachte?
ludo komt dus als hij komt rond 10 uur
Die is eig te lang voor sportschoenen dus moet die dan ook inkortenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan gaat het ja ik wist niet hoe de broek van onder was was niet te zien op de foto geloof ik he
en beter lekker zittende schoenen dan minder plezier door pijn
Dat is een kwestie van smaak. Ik kan Nirvana wel waarderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
'Officieel' misschien wel, maar ik vind Kurt Cobain ook gewoon overgewaardeerd en ik hou van de hippietijd en die muziek ervan.
Ja, halloquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De meeste mensen die uitgaan trekken volgens mij wat meer oude comfy schoenen aan... je moet er heel de avond op staan en word geknoeid met drank.. waarom zou je dan mooie schoenen aan willen??
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.(niet uit armoede, maar als ik eenmaal een goed paar heb, draag ik die gewoon overal bij en altijd, elke dag).
Dat lijkt mij gezellig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerst met z'n alle hapje eten??? en daarna die kant op?
Gewoon bij jou effe eten dan ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerst met z'n alle hapje eten??? en daarna die kant op?
Ja hoezo ze bijten niet hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan met 3 vrouwen
Klinkt goed..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pffft, nog niet echt over nagedacht (ben geen vrouw, vandaar)
Waarschijnlijk spijkerbroek, overhemd en trendy colbertje oid
Zie mijn bovenstaande postquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Dan is natuurlijk nog de vraag van het overhemd... Roze of wit. En dan m'n All-Stars of de hoge bruine instappers
Da kan, maar dan moet Duim al eerder mijn kant opkomen... heb trouwens voor zaterdag wostenbroodjes en een ciabatta afbak brood gehaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon bij jou effe eten dan ofzo?
Zie editquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Colbertje is bruin, dus waarschijnlijk wit of roze ^^
Ik moet zeggen dat ik de combi anders best leuk vind staan... Weet niet of ik er een pic van heb, ff zoekenquote:
Haal je ook effe een komkommer en melk in huis?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Da kan, maar dan moet Duim al eerder mijn kant opkomen... heb trouwens voor zaterdag wostenbroodjes en een ciabatta afbak brood gehaald
Zoek maar effe.. sommigen kunnen het hebben, maar ik ben meer fan van witquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de combi anders best leuk vind staan... Weet niet of ik er een pic van heb, ff zoeken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
mannen kunnen best roze hebben... (niet allemaal overigens)
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze poloquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoek maar effe.. sommigen kunnen het hebben, maar ik ben meer fan van wit
En ik had je nog wel zo hoog zitten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
Colbertje is bruin, dus waarschijnlijk wit of roze ^^
Haha, toch maar wel?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze polo
zeg je krijg van mij maar 1 complimentje per jaar hoor... en je hebt de jouwe al gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben volgens mij een van die mannen die het kan hebben. Check anders die pic in m'n fobo met de roze polo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |