Doe maar niet want anders krijg je straks nog koude voeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.
* vencodark gaat straks nog naast haar pantoffels lopen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?![]()
Ja maar zo te zien ben jij niet helemaal neutraal m.b.t Johnnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.
Mag ook wel eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.
* vencodark gaat straks nog naast haar pantoffels lopen.
Hoezo niet? Ik vind Depp bijna altijd mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja maar zo te zien ben jij niet helemaal neutraal m.b.t Johnny
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.quote:
Dan maak je ze gekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.
Ja dat is te zien aan de postersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind Depp bijna altijd mooi.
Wat is je orginele haar kleur eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.
Die foto in mijn fobo, rechts waar ik met mijn armen zwaai zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je orginele haar kleur eigenlijk?
Soort van Johnny-D tempel dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo? Heb maar 26 afbeeldingen van heb op mijn kamer.
Dat staat je ook goed die kleur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die foto in mijn fobo, rechts waar ik met mijn armen zwaai zeg maar.
Bijna jaquote:
Welke Jimmy?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna jaAch, als je geen echte mannen om je heen hebt, moet je het zelf maar creeën. Daar heb ik de Johnny's en Jimmy's voor.
Zelfs ik ga morgen naar de kapper!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
venco ik vind wel mooi en echt niet te rood!
euh cue ook al naar de kapper, gaan alle dames naar de kapper behalve ik![]()
zal ik ff lekker afsteken tussen al die frisse kapsels
Je was toch pas nog naar de kapper geweest? Of vergis ik mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
ja!? en ga je ook mee vrijdag dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zelfs ik ga morgen naar de kapper!
In dat opzicht helemaal klaar ja. Maar wat moet ik aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus Venco.. je bent helemaal klaar voor het feest? Veel zin in?
The lizzard men. Jammer dat hij zo vroeg is overleden.quote:
Ach, mijne is alleen geverfd. Knippen wacht ik nog ff mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
Komt goed johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
shhhhhhhhhhhtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was toch pas nog naar de kapper geweest? Of vergis ik mij?
Nee mijn koppie is nog lekker kort dus ik hoef voorlopig niet naar de kapper toe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja!? en ga je ook mee vrijdag dan?
gvd IEDEREEN gaat naar de kapper, als tijn dalijk ook nog zegt dat ie gaat ga ik gillen....
Waarschijnlijk kom ik wel, maar wat later op de avond. Weet niet hoe laat jullie van plan zijn te gaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja!? en ga je ook mee vrijdag dan?
gvd IEDEREEN gaat naar de kapper, als tijn dalijk ook nog zegt dat ie gaat ga ik gillen....
Same problem here..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat opzicht helemaal klaar ja. Maar wat moet ik aan?Nog ff over nadenken.
The Lizzard King. He can do anything.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The lizzard men. Jammer dat hij zo vroeg is overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik bed8 me dat ik echt OUD ben tussen al jullie jonkies![]()
Haha, zou graag doen. Maar heb cursus Omgaan met Agressie en moet eigenlijk nog altijd zuinig doen met geld. Momenteel met die rijlessen meer uitgaven dan inkomsten. Ga ook minder lessen anders wel erge aanslag op mijn spaargeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same problem here..
Donderdag shoppen?
waarschijnlijk is niet zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik wel, maar wat later op de avond. Weet niet hoe laat jullie van plan zijn te gaan?
euh .... omgaan met agressie... JOUW agressie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zou graag doen. Maar heb cursus Omgaan met Agressie en moet eigenlijk nog altijd zuinig doen met geld. Momenteel met die rijlessen meer uitgaven dan inkomsten. Ga ook minder lessen anders wel erge aanslag op mijn spaargeld.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef Duimelot het volgende:
ja over kleren gesproken
WAT zal ik aandoen ......Ik weet het ook nog niet.. miss wel datgene wat ik aan had met oud en nieuw.. maar tis niet heel comfi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik bed8 me dat ik echt OUD ben tussen al jullie jonkiesCue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Helaas gebeurt dat met meer artiesten. Die overlijden veels te vroeg. Er is niets voor niets de club van 27. Misschien komt Amy Housewine er ook bij de club van 27.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
The Lizzard King. He can do anything.![]()
En ja, heel zonde. Hij was wel mooi hoor. En een genie, briljante man. En goeie stem.
Alleen was het een zatlap en een drugsaddict.Aan de andere kant, hij is daardoor wel die legende geworden/gebleven.
Hmm ja lastig.. dan wordt het toch wat uit de kast trekkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zou graag doen. Maar heb cursus Omgaan met Agressie en moet eigenlijk nog altijd zuinig doen met geld. Momenteel met die rijlessen meer uitgaven dan inkomsten. Ga ook minder lessen anders wel erge aanslag op mijn spaargeld.
nee maar jij kan je bij knuff omkleden eventueelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet.. miss wel datgene wat ik aan had met oud en nieuw.. maar tis niet heel comfi..
Nee, teamcursus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh .... omgaan met agressie... JOUW agressie?
* wordt opeens een beetje bang*
ik ga morgen even de stad in, ik heb natuurlijk NIETS in de kast hangen![]()
oh en mn auto poetsen (van binnen) anders schaam ik me
Uhm iets van een vestje/lange mouwen meenemen die in je tas past?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar jij kan je bij knuff omkleden eventueel
ik wil eigenlijk iets aan waar ik ook 2 uur mee in de auto kan zitten
en twijfel tussen korte mouwen of lange (ben nogal een kouwkleum soms)
haha echt iets voor vrouwen om hier mee bezig te zijn he....
Zat zelf te denken aan een uurtje of 10.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarschijnlijk is niet zeker
en we hebben dat nog niet afgesproken dus geen idee hoelaat!?!?
aangezien t om 2:00 afgelopen is is 24:00 denk ik wat laat
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh okquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, teamcursus.Omgaan met agressie van cliënten.
Gewoon terug slaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, teamcursus.Omgaan met agressie van cliënten.
Club 27 is indd. bekend. Brian Jones begon en Jim Morrison maakte het precies 2 jaar later af.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat met meer artiesten. Die overlijden veels te vroeg. Er is niets voor niets de club van 27. Misschien komt Amy Housewine er ook bij de club van 27.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:15 schreef Duimelot het volgende:
ja over kleren gesproken
WAT zal ik aandoen ......Tja kan er niets aan doen.. ben nou eenmaal geen meisjes meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik bed8 me dat ik echt OUD ben tussen al jullie jonkies
Ga morgen nog wel ff kijken bij the New Yorker, geld heb ik toch al niet
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
wie weet is dat een idee ik zie welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm iets van een vestje/lange mouwen meenemen die in je tas past?
Kurt Cobain behoort ook tot die club en hij heeft ook geen J in zijn naam dus het kan wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Club 27 is indd. bekend. Brian Jones begon en Jim Morrison maakte het precies 2 jaar later af.![]()
Scary shit.
Amy zal wel meevallen. Ik verwacht het niet iig. Maar ja, je weet het nooit. Zou wel typisch zijn.
Ze heeft trouwens geen J in haar naam. Zoals Brian Jones, Jim MOrrison, Jimmy Hendrix en Janis Joplin.![]()
als jij dat fijn vind geen probleemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja kan er niets aan doen.. ben nou eenmaal geen meisjes meisjeGa morgen nog wel ff kijken bij the New Yorker, geld heb ik toch al niet
Doe ook gewoon mijn hippie sneakers aan hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja kan er niets aan doen.. ben nou eenmaal geen meisjes meisjeGa morgen nog wel ff kijken bij the New Yorker, geld heb ik toch al niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |