Oh ja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das a.s weekeind met venco, duim en cue
* vencodark hoorde haar naam.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das a.s weekeind met venco, duim en cue
Je kan die foto gewoon uploaden via tinypic en dan hier posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark hoorde haar naam.
En ohja, heb goeie foto met mijn rode haren. Nu de handigste manier vinden hm te posten![]()
Nee is kwiwi niet singlequote:
Nice!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Oh, zie dat ie beetje fussy is.![]()
Leuke fotoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Mooi kleurtje meid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Niet zeuren!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Vooral mijn neus die zo pontificaal in beeld is.
Te licht zegt ze danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Mooi kleurtje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:48 schreef vencodark het volgende:
[afbeelding]
Op goed geluk.
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het ziequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te licht zegt ze dan
(Das nog niet eenz zo knalrood als ik het heb gehad)
Ik vind die foto juist wel wat hebben op deze manier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Vooral mijn neus die zo pontificaal in beeld is.
Rood haarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Ik heb mijn haar wel een roze gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het zieEn met flits genomen.
![]()
Trouwens, heb jij je haar weleens rood geverfd? Als man?
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind die foto juist wel wat hebben op deze manier.
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het zieEn met flits genomen.
![]()
Trouwens, heb jij je haar weleens rood geverfd? Als man?
@ Cue: sorry, zal niet meer zeuren.![]()
Nee, zo groot is je neus nu ook weer niet. Eigenlijk vind ik je wel schattig op deze foto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?![]()
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.
Kan dat niet dan?
Dankje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, zo groot is je neus nu ook weer niet. Eigenlijk vind ik je wel schattig op deze foto.
Een regenboog kapsel dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.
Kan dat niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |