Overbelasting van m,n penis waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's kut, mag je lekker 4x per dag aan de antibiotica. Of is het stiekem een SOA?
Vooral met dat laatste heb je denk ik gelijk. Maar zodra je die waarheid eenmaal onder ogen hebt gezien, is het weer een stap verder om deze te accepteren en er mee om te gaan. Er zijn genoeg mensen die diep van binnen wel weten dat ze niet op een eerlijke manier tegenover zichzelf bezig zijn, maar die het niet lukt om er daadwerkelijk iets aan te doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste is één van de alternatieven. Ik deel je mening dat dat echt niet voor iedereen de oplossing is. Nogmaals, mijn mening is met name gebaseerd op de gevallen die dachten dat dat de oplossing was, maar waar dit later toch niet zo bleek te zijn. Je moet als mensen durven te reflecteren. En of je dan relativeert of jezelf met de neus op de feiten drukt is je eigen keuze, maar je probeert in ieder geval de waarheid onder ogen te zien in plaats van te bedekken.
Accepteren en ermee omgaan, daar pak je mooi de kern mee beet. Dan ben je constructief bezig wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
Vooral met dat laatste heb je denk ik gelijk. Maar zodra je die waarheid eenmaal onder ogen hebt gezien, is het weer een stap verder om deze te accepteren en er mee om te gaan. Er zijn genoeg mensen die diep van binnen wel weten dat ze niet op een eerlijke manier tegenover zichzelf bezig zijn, maar die het niet lukt om er daadwerkelijk iets aan te doen.
Inderdaad. Pitch black is cult. Chronicals is een slap vervolg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De film heet Pitch black. Chronicles of riddick is later gemaakt omdat pitch black voor een B film een dikke hit was en Vin Diesel inmiddels een ster.
Zelfs niet met mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen hoor.... ik wil alleen met niemand van hier slapen
Maar jij wilt niet met mij slapen... toch?quote:
Misschien moet je dan ook niet zo veel masturberen naast al dat neuken dat je doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Overbelasting van m,n penis waarschijnlijk
Slapen heb ik geen probleem mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar jij wilt niet met mij slapen... toch?
Kunnen we het daar over eens zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Accepteren en ermee omgaan, daar pak je mooi de kern mee beet. Dan ben je constructief bezig wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slapen heb ik geen probleem mee.Ik vind je wel lief.
True true, de niet singles hier zijn meer te vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]vrouwen vertrouw ik tenminste naast me... mannen niet (zeker de singles van hier niet
)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]vrouwen vertrouw ik tenminste naast me... mannen niet (zeker de singles van hier niet
)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Bengeltje het volgende:
True true, de niet singles hier zijn meer te vertrouwen.
Trust me , als ik naast je lig zou er niks gebeuren, geen probleem. Ik zou jou dan niet vertrouwen , denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
)
maar ik ben lief, klein en onschuldigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Trust me , als ik naast je lig zou er niks gebeuren, geen probleem. Ik zou jou dan niet vertrouwen , denk ik.
Ik heb goede referenties...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
Raar he, ik ken je niet en vertrouw je toch.
en knuffelzacht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ben lief, klein en onschuldig
quote:
Precies, dus nu is het wachten tot Knuffelzacht haar adres PM't voor een slaapfeestje...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
En die referenties kwamen gelukkig vertrouwenswaardig over.
Uhh, dit ging zich over mij, ik heb geen referenties nodig. Ik ben vrouw.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, dus nu is het wachten tot Knuffelzacht haar adres PM't voor een slaapfeestje...
Leuk een pyjamaparty.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, dus nu is het wachten tot Knuffelzacht haar adres PM't voor een slaapfeestje...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, dit ging zich over mij, ik heb geen referenties nodig. Ik ben vrouw.
Das a.s weekeind met venco, duim en cuequote:
Oh ja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das a.s weekeind met venco, duim en cue
* vencodark hoorde haar naam.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das a.s weekeind met venco, duim en cue
Je kan die foto gewoon uploaden via tinypic en dan hier posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark hoorde haar naam.
En ohja, heb goeie foto met mijn rode haren. Nu de handigste manier vinden hm te posten![]()
Nee is kwiwi niet singlequote:
Nice!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Oh, zie dat ie beetje fussy is.![]()
Leuke fotoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Mooi kleurtje meid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Niet zeuren!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Vooral mijn neus die zo pontificaal in beeld is.
Te licht zegt ze danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Mooi kleurtje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:48 schreef vencodark het volgende:
[afbeelding]
Op goed geluk.
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het ziequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te licht zegt ze dan
(Das nog niet eenz zo knalrood als ik het heb gehad)
Ik vind die foto juist wel wat hebben op deze manier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Vooral mijn neus die zo pontificaal in beeld is.
Rood haarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Op goed geluk.
Ik heb mijn haar wel een roze gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het zieEn met flits genomen.
![]()
Trouwens, heb jij je haar weleens rood geverfd? Als man?
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind die foto juist wel wat hebben op deze manier.
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, op foto ziet het er iets anders uit, dan zoals ik het zieEn met flits genomen.
![]()
Trouwens, heb jij je haar weleens rood geverfd? Als man?
@ Cue: sorry, zal niet meer zeuren.![]()
Nee, zo groot is je neus nu ook weer niet. Eigenlijk vind ik je wel schattig op deze foto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?![]()
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.
Kan dat niet dan?
Dankje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, zo groot is je neus nu ook weer niet. Eigenlijk vind ik je wel schattig op deze foto.
Een regenboog kapsel dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rood/Donkerblauw/Zwart/Plukjes Blond.
Kan dat niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |