Doe maar niet want anders krijg je straks nog koude voeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.
* vencodark gaat straks nog naast haar pantoffels lopen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoel je niet: ik vind je grote neus wel wat hebben?![]()
Ja maar zo te zien ben jij niet helemaal neutraal m.b.t Johnnyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.
Mag ook wel eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.
* vencodark gaat straks nog naast haar pantoffels lopen.
Hoezo niet? Ik vind Depp bijna altijd mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja maar zo te zien ben jij niet helemaal neutraal m.b.t Johnny
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou soms. Maar plukjes blond vind ik persoon, erg fout. Alleen Johnny Depp kan het hebben zijn haar te blonderen.
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.quote:
Dan maak je ze gekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.
Ja dat is te zien aan de postersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind Depp bijna altijd mooi.
Wat is je orginele haar kleur eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja? Kweet niet. Maar als er nou, op dat feest, mannen rond lopen die op (nep) roodharige vallen, dan maak ik nog een kans.
Die foto in mijn fobo, rechts waar ik met mijn armen zwaai zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je orginele haar kleur eigenlijk?
Soort van Johnny-D tempel dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo? Heb maar 26 afbeeldingen van heb op mijn kamer.
Dat staat je ook goed die kleur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die foto in mijn fobo, rechts waar ik met mijn armen zwaai zeg maar.
Bijna jaquote:
Welke Jimmy?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna jaAch, als je geen echte mannen om je heen hebt, moet je het zelf maar creeën. Daar heb ik de Johnny's en Jimmy's voor.
Zelfs ik ga morgen naar de kapper!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
venco ik vind wel mooi en echt niet te rood!
euh cue ook al naar de kapper, gaan alle dames naar de kapper behalve ik![]()
zal ik ff lekker afsteken tussen al die frisse kapsels
Je was toch pas nog naar de kapper geweest? Of vergis ik mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
ja!? en ga je ook mee vrijdag dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zelfs ik ga morgen naar de kapper!
In dat opzicht helemaal klaar ja. Maar wat moet ik aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus Venco.. je bent helemaal klaar voor het feest? Veel zin in?
The lizzard men. Jammer dat hij zo vroeg is overleden.quote:
Ach, mijne is alleen geverfd. Knippen wacht ik nog ff mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
Komt goed johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |